quote:
Kim snapt het nog steeds niet. Ze moet zich bezig houden met catwalks, niet met catfights.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je nog eens lekker in elkaar gerost wil worden...
[ afbeelding ]
bericht:http://www.telegraaf.nl/p(...)tfight__.html?p=19,1
Pwoahhh daar ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
Waterbed lek. Waar hossel je snel een waterzak voor vanavond?
Ik ga naar bed. Trusten!quote:
Hier?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
quote:Hardside watermatras: Uw watermatras wordt omringt door alleen houten of ijzeren bedzijdes
Softside watermatras: Uw watermatras wordt omringt door zachte randen.
Dat weet ik toch allemaal niet. Dat overkomt je gewoon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe heb je dat lek voor elkaar gekregen? OOk als het een X-rated verhaal is wil ik het graag horen. Juist dan wil ik het horen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier?
Oh wacht, laat maar. Niet echt kwaliteit denk ik.
[..]
Gerdaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:36 schreef hondjes het volgende:
Voor de liefhebbers.....
Kamerdebat over Glossy Gerda is bezig....
Ik deed een ''Fannetje'' vannachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.misterwaterbed.nl/store/nl/
je moet die hakken ook in het zand zetten, niet in het bed
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik deed een ''Fannetje'' vannacht![]()
We hadden met zn alle in de bisocoop afgesproken...en toen moest ik even wat doen....en toen kon ik de ingang niet meer vinden....en toen waren dr allemaal crackhoeren en junks![]()
En nee ik hoef de diepere betekenis niet te weten van die droom...![]()
Maar godskanonne wat kunnen jullie allemaal zuipen...dat bier ging achterover alsof het niets was
nah...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd wakker en toen dacht is serieus...He....net als Fann
Je kunt ze ook repareren. Plakken. Tenminste, als het lek niet op de naad zit. Zelfde principe als een fietsband.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.
Kutjebef zeg, dat is duur!
Ah oke. Staan er op het matras zelf ook spelvauten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.
Kutjebef zeg, dat is duur!
hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ze ook repareren. Plakken. Tenminste, als het lek niet op de naad zit. Zelfde principe als een fietsband.
Het is wel een kutkarwei overigens.
Nee, en geen idee want ik kan hier geen Youtube kijken/luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft Ian zijn gitaartje al
en kan ie ditte ?![]()
is echt cooooooooooolquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, en geen idee want ik kan hier geen Youtube kijken/luisteren
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het matras/de matrassen blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.quote:
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het bed blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.
Ja maar lekt het dan niet door op een gegeven moment?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het matras/de matrassen blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.
Ja gezellig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.
Een samsungstarquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG. Ik heb een nieuwe verslaving.![]()
Serieus, tip.
www.crazyhammer.nl
Die matrassen liggen in een soort kuip, die bedekt is met een vinyl zeil. Dus dat lekt niet door. Het gaat ook niet om líters of zo, bij zo'n lek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar lekt het dan niet door op een gegeven moment?
Onsympathiek en gezelligquote:
Nou Nou....10 min is wel ietwat overdreven hoor.....de volgende keer maak je dr 2 min vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die matrassen liggen in een soort kuip, die bedekt is met een vinyl zeil. Dus dat lekt niet door. Het gaat ook niet om líters of zo, bij zo'n lek.
God zie mij eens deskundig zijn.![]()
De voorganger van het Ikea- bed dat jij in tien minuten in elkaar timmert en ik in vier uur, was een waterbed namelijk.
Tis hier somber, grijs en volgens mij ook koudquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het zonnetje schijnt in Utrecht en omstreken
Hier ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier somber, grijs en volgens mij ook koud
quote:Leerlingen in tranen na 'holocaust-spel'
AMSTERDAM - Een leraar heeft zich de woede van veel ouders op de hals gehaald nadat hij zijn leerlingen had verteld dat ze van hun vader en moeder zouden worden gescheiden in het kader van een holocaustexperiment.
De man, die les geeft op St Hilary's Primary School in East Kilbride, vertelde sommige van zijn leerlingen dat ze bij hun ouders zouden worden weggehaald. Hij wilde de klas zo een kijkje geven in het leven van joodse kinderen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
De leerlingen van rond de elf jaar raakten echter in paniek en barstten in tranen uit toen ze te horen kregen dat negen kinderen zouden worden weggevoerd naar onbekende bestemming. Hun ouders zouden op de hoogte zijn en toestemming hebben gegeven. Pas na 15 minuten werd hen verteld dat het een experiment was in het kader van een 'oorlogsles'.
Het duurde nog lang voor alle scholiertjes waren gekalmeerd. Verschillende ouders hebben inmiddels een officiële klacht ingediend. "Geen enkel kind, en dus ook de mijne niet, hoeft de angst en paniek te voelen die de kinderen in de holocaust moeten hebben gevoeld", aldus een boze moeder.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een debiel die leraarquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
Hé Laysa en Liesje, in De Telegraaf staat een leuk spelletje voor met de kids!
[..]
quote:Ads door Google
Nieuwe therapie autisme
Uitstekende resultaten binnen 6 weken. Geen bijwerkingen!
www.Alpha-Up.nl/Hulp-bij-Autisme
Mediation in Friesland
Wij zijn er voor u. Alle conflicten, scheidingen
www.enemediation.nl
Scheiden met Kinderen
Scheiden: welke gevolgen heeft dat? De scheidingsmakelaar adviseert.
www.ScheidingsMakelaar.nl
WTFquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lag die al maar die houdt me wakker door steeds de waterstand door te geven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.
maar wel lekker zo onder je dekbedjequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dan voel je het water optrekken in het matras? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
Dat lag die al maar die houdt me wakker door steeds de waterstand door te geven.
'Ja het heeft mijn rug bereikt!' und so weiter
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat lag die al maar die houdt me wakker door steeds de waterstand door te geven.
'Ja het heeft mijn rug bereikt!' und so weiter
Verslavingen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG. Ik heb een nieuwe verslaving.![]()
Serieus, tip.
www.crazyhammer.nl
Ja die heb ik net ook getrotseerd met zemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is bij jou maar liefst drie graden buiten
Het is toch echt een vak hè.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je smeerkaas of smeerworst op je cracker? Oh en tussen haakjes, pappa en mamma komen je niet ophalen vandaag, sterker nog nooit meer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier kun je de hele plaat luisteren, mocht je die niet al hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Relaxed muziek voor de donderdag. We gaan immers al zachtjesaan richting weekend.
Geen flauw idee. Het was 3.00 uur en ik keek net even of ik er iets aan kan doen en dat lijkt me sterk. Er ligt gewoon water op en dat lijkt van onderen omhoog te kruipen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan voel je het water optrekken in het matras? Of hoe moet ik dat zien?
Het is helemaal niet "gemeen" bedoeld natuurlijk. Maar zó dom.quote:
Hij staat in de lijst van mijn Luisterpaal applicatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Gert het volgende:
Hier kun je de hele plaat luisteren, mocht je die niet al hebben.
Hey scattiequote:
Omgquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is meestal een klein lekje, en waarschijnlijk al even aan de gang. Op een gegeven moment wordt het dan zoveel water dat je het gaat voelen. Dikke kans dat je een nacht droog slaapt als je de boel even goed dept.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het was 3.00 uur en ik keek net even of ik er iets aan kan doen en dat lijkt me sterk. Er ligt gewoon water op en dat lijkt van onderen omhoog te kruipen.
Wel aan meneers kant dus ik zal me vannacht nog wel redden. Gelukkig heeft die zijn legertentje nog!
O wat hip.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij staat in de lijst van mijn Luisterpaal applicatie.
Ja, je krijgt 5 gratis credits om mee te bieden. Zo leer je iig wel het principe kennen, maar dat gaat niet werken natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verslavingen!
Ik heb mij aangemeld maar snap het nog niet helemaal.
Ik mag nu 5 keer ergens op bieden en hopen dat ik de laatste ben ofzo?
Jeweetz.quote:
Ik hou het eerst wel bij die 5x gratis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, je krijgt 5 gratis credits om mee te bieden. Zo leer je iig wel het principe kennen, maar dat gaat niet werken natuurlijkJe kunt credits bij kopen. Uiteindelijk betaal je voor de credits helemaal niet veel (je hebt er al 40 voor 15 euro ofzo), want als je kunt blijven bieden op een item dat verloopt en je tegenbieder let even niet op, dan heb je dus voor een paar euro een stoer ding. Een Wii ofzo. Of iPhone. Of computer.
Bovendien is het einde van zo'n veiling spannend want er komt tijd bij als er iemand op het laatste moment biedt.
Als ik nog op die site zou kunnen komen, that is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hou het eerst wel bij die 5x gratis.
Heb jij al wat gewonnen dan?
Stuiterbal zequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Laysa het volgende:
Ik ga naar de stuiterballenclub....leuke dingetjes aan ze beloven![]()
![]()
Nee, ik ben nog aan het proberen. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hou het eerst wel bij die 5x gratis.
Heb jij al wat gewonnen dan?
Jij krijgt geen foutmelding?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog aan het proberen. Ben benieuwd.
Plus dat degene met 't een na hoogste bod ook moet betalen zonder iets te krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
Die site crazyhammer zal wel veilig zijn maar die gasten verdienen goud geld aan de mensen die bieden.
De bied punten kan je kopen voor 15 euro krijg je 30 biedpunten. Dat wil zeggen 0.50 per biedpunt.
Daarnaast is het zo dat je op een artikel kan bieden. Je biedt altijd met 1 cent en degene die daar over heen gaan bieden ook met 1 eurocent, Hierdoor stijgt de prijs om het product te kunnen bemachtigen.
Stel een Nintendo WII console ter waarde van 200,- wordt uiteindelijk verkocht voor een bedrag van 17,- euro dan denk je natuurlijk ... wauw wat een koopje. Nou, dus niet … voor die 17,- euro hebben die mensen van die site crazyhammer wel vier Nintendo’s terug verdient.
Want 17,- euro is 1700 eurocenten en elke eurocent is 0.50 eurocent waard. Dus: 1700 x 0.50 = 850
Het koopje van slechts 17,- euro heeft de site een winst van 650,- euro opgeleverd. Alle bieders hebben eraan bijgedragen dat crazyhammer nog meer artikelen kan aanschaffen dankzij hun inleg.
Heel aannemelijk en volgens mij zeer verslavend want ik heb deze site 2 dagen bekeken en de veilingen gevolgd, ik weet bijna zeker dat de bieders het niet zo bekijken.
Ook veilen ze biedpunten zodat het lijk alsof je een koopje hebt gedaan en die biedpunten zijn zeer gewild onder de bieders.
Heel slim bedacht daar had ik wel op willen komen.
XOXO
Trap er niet in want dit is in mijn ogen een vorm van gokken en verslavend.
bron: http://www.goeievraag.nl/vraag/site-www-crazyhammer-veilig.35699
Ik vind de luisterpaal geweldig. Check 'm heel vaak, want ze pikken er precies het segment uit dat ik kan waarderen en die je op de 'gewone radio' niet vaak tegenkomt. Beetje de oude Villa 65-mix.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeweetz.
Maar dat is dan ook echt een handige app: elke week heb je weer de nieuwste platen om af te luisteren op je iPhone.
Klopt helemaal. Echter zijn ze wel eerlijk; ze vermelden altijd het omgerekende bedrag erbij en hoeveel procent dat is van de winkelprijs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
Die site crazyhammer zal wel veilig zijn maar die gasten verdienen goud geld aan de mensen die bieden.
De bied punten kan je kopen voor 15 euro krijg je 30 biedpunten. Dat wil zeggen 0.50 per biedpunt.
Daarnaast is het zo dat je op een artikel kan bieden. Je biedt altijd met 1 cent en degene die daar over heen gaan bieden ook met 1 eurocent, Hierdoor stijgt de prijs om het product te kunnen bemachtigen.
Stel een Nintendo WII console ter waarde van 200,- wordt uiteindelijk verkocht voor een bedrag van 17,- euro dan denk je natuurlijk ... wauw wat een koopje. Nou, dus niet … voor die 17,- euro hebben die mensen van die site crazyhammer wel vier Nintendo’s terug verdient.
Want 17,- euro is 1700 eurocenten en elke eurocent is 0.50 eurocent waard. Dus: 1700 x 0.50 = 850
Het koopje van slechts 17,- euro heeft de site een winst van 650,- euro opgeleverd. Alle bieders hebben eraan bijgedragen dat crazyhammer nog meer artikelen kan aanschaffen dankzij hun inleg.
Heel aannemelijk en volgens mij zeer verslavend want ik heb deze site 2 dagen bekeken en de veilingen gevolgd, ik weet bijna zeker dat de bieders het niet zo bekijken.
Ook veilen ze biedpunten zodat het lijk alsof je een koopje hebt gedaan en die biedpunten zijn zeer gewild onder de bieders.
XOXO
ik denk dat de kans uiterst klein is dat je de laatste bieder bent en dan heeft het je al velen malen 50 cent per bieding gekost.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Okay, zij verdienen er fiks aan, logisch ook. Maar desalniettemin kun je wel een Nintendo iets voor een prikkie in de wacht slepen. Tenminste, als je de gelukkige bieder bent.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
XOXO
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar per persoon wordt er wel weinig vel over de oren getrokken. Het is het massale meedoen in de hoop die bieder te zijn, dat aantikt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik denk dat de kans uiterst klein is dat je de laatste bieder bent en dan heeft het je al velen malen 50 cent per bieding gekost.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was echt onder de indruk Bob!
Tot ik de bronvermelding zag.
Geef je geld liever aan het leger des heils http://www.legerdesheils.nl/donerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar per persoon wordt er wel weinig vel over de oren getrokken. Het is het massale meedoen in de hoop die bieder te zijn, dat aantikt.
Het is een goudmijn, dat moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar per persoon wordt er wel weinig vel over de oren getrokken. Het is het massale meedoen in de hoop die bieder te zijn, dat aantikt.
Ik doe beide niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:48 schreef BobdeStreamer het volgende:
Geef je geld liever aan het leger des heils http://www.legerdesheils.nl/doneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |