quote:
Kim snapt het nog steeds niet. Ze moet zich bezig houden met catwalks, niet met catfights.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je nog eens lekker in elkaar gerost wil worden...
[ afbeelding ]
bericht:http://www.telegraaf.nl/p(...)tfight__.html?p=19,1
Pwoahhh daar ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
Waterbed lek. Waar hossel je snel een waterzak voor vanavond?
Ik ga naar bed. Trusten!quote:
Hier?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
quote:Hardside watermatras: Uw watermatras wordt omringt door alleen houten of ijzeren bedzijdes
Softside watermatras: Uw watermatras wordt omringt door zachte randen.
Dat weet ik toch allemaal niet. Dat overkomt je gewoon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe heb je dat lek voor elkaar gekregen? OOk als het een X-rated verhaal is wil ik het graag horen. Juist dan wil ik het horen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier?
Oh wacht, laat maar. Niet echt kwaliteit denk ik.
[..]
Gerdaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:36 schreef hondjes het volgende:
Voor de liefhebbers.....
Kamerdebat over Glossy Gerda is bezig....
Ik deed een ''Fannetje'' vannachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.misterwaterbed.nl/store/nl/
je moet die hakken ook in het zand zetten, niet in het bed
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik deed een ''Fannetje'' vannacht![]()
We hadden met zn alle in de bisocoop afgesproken...en toen moest ik even wat doen....en toen kon ik de ingang niet meer vinden....en toen waren dr allemaal crackhoeren en junks![]()
En nee ik hoef de diepere betekenis niet te weten van die droom...![]()
Maar godskanonne wat kunnen jullie allemaal zuipen...dat bier ging achterover alsof het niets was
nah...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd wakker en toen dacht is serieus...He....net als Fann
Je kunt ze ook repareren. Plakken. Tenminste, als het lek niet op de naad zit. Zelfde principe als een fietsband.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.
Kutjebef zeg, dat is duur!
Ah oke. Staan er op het matras zelf ook spelvauten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.
Kutjebef zeg, dat is duur!
hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ze ook repareren. Plakken. Tenminste, als het lek niet op de naad zit. Zelfde principe als een fietsband.
Het is wel een kutkarwei overigens.
Nee, en geen idee want ik kan hier geen Youtube kijken/luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft Ian zijn gitaartje al
en kan ie ditte ?![]()
is echt cooooooooooolquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, en geen idee want ik kan hier geen Youtube kijken/luisteren
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het matras/de matrassen blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.quote:
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het bed blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.
Ja maar lekt het dan niet door op een gegeven moment?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het matras/de matrassen blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.
Ja gezellig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.
Een samsungstarquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG. Ik heb een nieuwe verslaving.![]()
Serieus, tip.
www.crazyhammer.nl
Die matrassen liggen in een soort kuip, die bedekt is met een vinyl zeil. Dus dat lekt niet door. Het gaat ook niet om líters of zo, bij zo'n lek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar lekt het dan niet door op een gegeven moment?
Onsympathiek en gezelligquote:
Nou Nou....10 min is wel ietwat overdreven hoor.....de volgende keer maak je dr 2 min vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die matrassen liggen in een soort kuip, die bedekt is met een vinyl zeil. Dus dat lekt niet door. Het gaat ook niet om líters of zo, bij zo'n lek.
God zie mij eens deskundig zijn.![]()
De voorganger van het Ikea- bed dat jij in tien minuten in elkaar timmert en ik in vier uur, was een waterbed namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |