Eh tja, ik kan niet voor m'n collega's spreken maar wat mij betreft is het zo dat ik m niet zo HEEL tof vind. Niet zo tof in ieder geval als heel veel andere nieuwe singles op dit moment, er is waanzinnig veel goed aanbod en dan moet je kiezen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meneer Venema, waarom wordt de nieuwe zeer aanstekelijke single van Goldfrapp compleet genegeerd en alleen op onmogelijke tijden gedraaid? http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=goldfrapp
Zonde!
Ik vind het ook niet zo tof, als dat wat waard isquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh tja, ik kan niet voor m'n collega's spreken maar wat mij betreft is het zo dat ik m niet zo HEEL tof vind. Niet zo tof in ieder geval als heel veel andere nieuwe singles op dit moment, er is waanzinnig veel goed aanbod en dan moet je kiezen...
Intelligent input darlingquote:
biertje?quote:
lekkahquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker(uiteraard met Keet Nesj accent)
Ah, duidelijk verhaaltquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh tja, ik kan niet voor m'n collega's spreken maar wat mij betreft is het zo dat ik m niet zo HEEL tof vind. Niet zo tof in ieder geval als heel veel andere nieuwe singles op dit moment, er is waanzinnig veel goed aanbod en dan moet je kiezen...
jij vast wel daar in het zuidenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff kijken of er iemand Frans spreekt.
Zeker heel vetquote:
wat hebben ze???quote:
en klearupquote:
tof, zo even kijken, of is het al afgelopen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Oude jubilea films in de breedste zin van het woord
Tot 22.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
tof, zo even kijken, of is het al afgelopen?
Blijft een heeel mooi nummerquote:
Doe maar Licht Uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Dus Licht uit of de Cave de nieuwe Megahit? Allebei echt toffe platen
Is hij overleden?!quote:
Mooie leeftijd inderdaad, maar wel heftig zegquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja.....
78 is wel weer een mooie leeftijd. Dat dan weer wel.
Mooie leeftijd wel ja. Toch de oprichter van de mooiste politieke partij van Nederland.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zie NOS-TT. 78 is hij geworden.
Ja, wat moet je erover zeggen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja.....
78 is wel weer een mooie leeftijd. Dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |