quote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na een half uurtje was ik weer weg.
Ook omdat we nog een andere afspraak hadden staan, maar heel erg vond ik het niet.quote:
ROFLOLquote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook omdat we nog een andere afspraak hadden staan, maar heel erg vond ik het niet..
Ieder stel wat binnenkwam had minstens 1 kind bij zich, dus iedereen vroeg waar onze kinderen waren.
Wij zo: "Die hebben we in de auto laten zitten, we rijden zo door."
Blik op gezicht van jonge ouders:!
.
Mja, het bleek dat die mensen altijd eerst de ouders met kinderen laten langskomen en daarna de vrienden die nog wél leuk zijn. Wij konden alleen niet op de leuke-mensen-tijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef Adelante het volgende:
Ah, jonge ouders. Op een gegeven moment slaat het overal om je heen toe en heb je idd kinderpartijtjes en babyshowers enzulks.
The horror.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Door de kleine. Die was jarig. Wat een drukte.
Same here!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Door de kleine. Die was jarig. Wat een drukte.
En kijk dan gewoon naar 2010 vanaf aprilquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet nog eens gaan kijken naar 2008. Al onze db serverts zijn nu 2005 (eindelijk). Dus ik kan de volgende migratie in gang zetten dan..
Ja dat zal het wel worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:08 schreef Joene het volgende:
[..]
En kijk dan gewoon naar 2010 vanaf april
Ja, hoi.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Houzer het volgende:
Dag people.
Dat je zo van die gebouwen uit gaat beelden op avantgardistische muziek?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:48 schreef Houzer het volgende:
Hallo JK.
Doe jij ook aan architectonische dans?
Je vergeet de new-age bewegingen die je 1 met je gebouw maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je zo van die gebouwen uit gaat beelden op avantgardistische muziek?
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |