Monster Magnet men.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, J, dit is verwarrend. Want K is al iemand anders.
Ben jij nu zo een emo die naar Jarred Letho luistert?
Ik ook! Dat -ie een brandende gitaar het publiek in wilde slingeren!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, die Monster Magnet heb ik nog een keer op LL gezien.
Nope.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Joene het volgende:
Wordt je twitternu ook @kingofkingofkingofmars?
Gelukkig ik vind die andere al vet moeilijk je weet tog.quote:
Dat doet toch pijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ook! Dat -ie een brandende gitaar het publiek in wilde slingeren!
Blijven spelbrekers die security gasten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het mocht ook uiteindelijk niet van de security ofzo..
OPEN JE OGEN MENSEN, DE PVV WIL STEEDS MEER VAN DIT SOORT VEILIGHEIDSMENSEN INSCHAKELEN EN DAN MAG JE DUS NIET EENS MEER EEN BRANDENDE GITAAR EEN PUBLIEK IN SLINGEREN!!!111111quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:38 schreef Houzer het volgende:
Blijven spelbrekers die security gasten.
Tja met een groep vrienden een willekeurig voorbij komende voorbijganger tot smoes trappen wordt ook al niet meer geaccepteerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN MENSEN, DE PVV WIL STEEDS MEER VAN DIT SOORT VEILIGHEIDSMENSEN INSCHAKELEN EN DAN MAG JE DUS NIET EENS MEER EEN BRANDENDE GITAAR EEN PUBLIEK IN SLINGEREN!!!111111
Ja man , 6 focking km in 30 minquote:
Sjoe roel men!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Joene het volgende:
Zo voor zo een IT-NERD is het best dat je zegt van zwaarMn tong sleurde nog net niet door de blubber van het bos...
Hoe lang is dat ding? YPPY heeft ooit een kwart van de R'damse marathon gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef Joene het volgende:
Eerst maar is zien of ik een inschrijving weet te bemachtigen 1 april.
Maar goed als ik die kan krijgen is het trainen naar 16km toe wel te doen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |