Spannendquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:20 schreef OreO het volgende:
ierland heeft nu ook die box voor 40 euro staan.. toch duur 40 euro voor een box hmm
quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:21 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ik heb geen leven maar dat van jou stelt ook niet heel veel voor heh....
Die staat er al de hele avond, klik eens op I want one, je komt niet verder, geen bestelpagina.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:20 schreef OreO het volgende:
ierland heeft nu ook die box voor 40 euro staan.. toch duur 40 euro voor een box hmm
Je wordt niet gedwongen om 1. te bestellen of 2. op te blijven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:19 schreef MaddoxX het volgende:
Te vaak gezien op iBood dat alles wat daar zoal verkocht word.. gewoonweg bagger is. En de enkele dingen die goed lijken te zijn. Zijn weer types die nooit of weinig zijn verkocht of waar problemen mee zijn(ok niet bij alles
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij boeit jou reactie ook 0,0.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je wordt niet gedwongen om 1. te bestellen of 2. op te blijven.
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Stanley 72-delige Fast Change Bits- & Borenset
¤ 14,95
Nee maar apart toch dat je stelt dat het echt helemaal niks is, maar toch in spanning zit te wachten. Mij boeit het inderdaad verder niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:24 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mij boeit jou reactie ook 0,0.
Je wordt niet gedwongen om een reactie te plaatsen op mijn bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |