e.dentifiersquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Een spoor van schijt achterlatend snel je edentifier zoekende bestellen?
iBOOD.com is Europa's grootste platform en actief in 19 landen. Aangezien iBOOD op Europees niveau grootschalig inkoopt bij alle A-merken bespaar je tot wel 90% op de laagste internetprijs!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest, wat had je dan verwacht? Dingen voor 2 euro? Gratis?
Nee, dat was alleen in het allerbegin.
Dus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef tummeke het volgende:
Pff wat een hunt.. Tot nu toe is alles wel 5% goedkoper dan tijdens de oorspronkelijke iBood..
Volgens mij vergaat t iBood iets te makkelijk en denken ze nu dat iedereen het toch wel gaat kopen..
Mwah.. 5% korting lever ik m'n nachtrust niet voor in.. Zou eerder richting 25% moeten gaan wil ik hier iets kopen op dit moment..quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest, wat had je dan verwacht? Dingen voor 2 euro? Gratis?
Nee, dat was alleen in het allerbegin.
Ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs misschien, maar zeker niet op de laagste internetprijs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:15 schreef Sapphira het volgende:
[..]
iBOOD.com is Europa's grootste platform en actief in 19 landen. Aangezien iBOOD op Europees niveau grootschalig inkoopt bij alle A-merken bespaar je tot wel 90% op de laagste internetprijs!
die kan hij in zn broek stoppen zodat zn onderbroek niet geheel bruin wordt?quote:
scheelt weer 5% kun je weer een broccoli kopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef tummeke het volgende:
Pff wat een hunt.. Tot nu toe is alles wel 5% goedkoper dan tijdens de oorspronkelijke iBood..
Volgens mij vergaat t iBood iets te makkelijk en denken ze nu dat iedereen het toch wel gaat kopen..
Reclameslettebak!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:15 schreef Sapphira het volgende:
[..]
iBOOD.com is Europa's grootste platform en actief in 19 landen. Aangezien iBOOD op Europees niveau grootschalig inkoopt bij alle A-merken bespaar je tot wel 90% op de laagste internetprijs!
Wat zul je bedrogen uitkomen danquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:15 schreef tummeke het volgende:
[..]
Mwah.. 5% korting lever ik m'n nachtrust niet voor in.. Zou eerder richting 25% moeten gaan wil ik hier iets kopen op dit moment..
Enige wat nog iets kan worden is die box!
Misclicksquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:17 schreef Petertjuhh het volgende:
ja ik vraag me ook af wie die 3 retards zijn die het ding wel besteld hebben
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:18 schreef Nizno het volgende:
Belkin Wireless N+ Router met USB-poort voor opslagapparaten
24,95
Tsjah, dat zal blijken als ik ga pitten zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat zul je bedrogen uitkomen dan
Ik wil nog steeds die pannen die te snel weg gingen
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Spidem MyCoffee Volautomatische Koffie- en Espressomachine (made by Saeco)
¤ 139,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |