Dat zeggen ze dus niet.quote:
Ik had een memorystick, douchegel, tijdschriften, een kaars, kauwgom en nog een SD to USB converter voor in totaal 10 euro.quote:
Tja waarom dan niet meteen een Kia Picanto of zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Is wel gebeurd, die kans is super klein maar je kan best een leuke deal treffen
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:07 schreef RacerDKB het volgende:
Qtrek Q-Charge Kit USB Universele Auto Adapter en Travel Adapter
Je zit op de britse! In NL is het ¤4,95+¤5,95quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Qtrek Q-Charge Kit USB Universal Car Adapter and Travel Adapter Black
More information »
Discuss this Product »
£ 19,95
iBOOD's priceNow! £ 3,95 + (7,95)
3,95 en dan 7,95 verzendkosten rofl
Joh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je zit op de britse! In NL is het ¤4,95+¤5,95
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:07 schreef Sapphira het volgende:
Traxdata Full HD Multimediaspeler met NAS en BitTorrent Client
¤ 79,95
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
Onkyo TX-SR577 7.1 Home Theatre Receiver met Jamo A402 HCS5 Design Speakerset
¤ 499,95
Dat zou je denken, maar die is zo weg hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:09 schreef Sapphira het volgende:
¤ 499,95
Deze gaat lang duren..
Nop ik zie gewoon specificatie/info pagequote:Op donderdag 11 maart 2010 02:09 schreef MaddoxX het volgende:
ik krijg alleen productdetails niet meer tevoorschijnmoet et doen met alleen de order pagina.. bij jullie ook etzelfde prob?
¤ 499,95
Besteld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar die is zo weg hoor.
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:11 schreef Trusten het volgende:
Panasonic MW-10 Audio System met Digitale Fotolijst en Afstandsbediening
¤ 139,95
Tellertje staat op 92,3%, ik zou je haast gelovenquote:
Ik zei niet dat ik er een had besteld he.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tellertje staat op 92,3%, ik zou je haast geloven![]()
Ze hebben dus 15 van die Onkyo's, dan duurt het wel ff.
Tellertje kapot?
niet op de plee internetten....... dus die situatie zou ik nooit hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef delano.888 het volgende:
Zat ik net dus lekker op de wc he, via mn telefoon te refreshen.
Dacht ik, wat zou ik doen als er NU een harmony one in beeld komt. (via telefoon bestellen gaat niet)
Wat zouden jullie doen?
Een spoor van schijt achterlatend snel je edentifier zoekende bestellen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef delano.888 het volgende:
Zat ik net dus lekker op de wc he, via mn telefoon te refreshen.
Dacht ik, wat zou ik doen als er NU een harmony one in beeld komt. (via telefoon bestellen gaat niet)
Wat zouden jullie doen?
Zo is het altijd geweest, wat had je dan verwacht? Dingen voor 2 euro? Gratis?quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef tummeke het volgende:
Pff wat een hunt.. Tot nu toe is alles wel 5% goedkoper dan tijdens de oorspronkelijke iBood..
e.dentifiersquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Een spoor van schijt achterlatend snel je edentifier zoekende bestellen?
iBOOD.com is Europa's grootste platform en actief in 19 landen. Aangezien iBOOD op Europees niveau grootschalig inkoopt bij alle A-merken bespaar je tot wel 90% op de laagste internetprijs!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest, wat had je dan verwacht? Dingen voor 2 euro? Gratis?
Nee, dat was alleen in het allerbegin.
Dus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef tummeke het volgende:
Pff wat een hunt.. Tot nu toe is alles wel 5% goedkoper dan tijdens de oorspronkelijke iBood..
Volgens mij vergaat t iBood iets te makkelijk en denken ze nu dat iedereen het toch wel gaat kopen..
Mwah.. 5% korting lever ik m'n nachtrust niet voor in.. Zou eerder richting 25% moeten gaan wil ik hier iets kopen op dit moment..quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest, wat had je dan verwacht? Dingen voor 2 euro? Gratis?
Nee, dat was alleen in het allerbegin.
Ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs misschien, maar zeker niet op de laagste internetprijs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:15 schreef Sapphira het volgende:
[..]
iBOOD.com is Europa's grootste platform en actief in 19 landen. Aangezien iBOOD op Europees niveau grootschalig inkoopt bij alle A-merken bespaar je tot wel 90% op de laagste internetprijs!
die kan hij in zn broek stoppen zodat zn onderbroek niet geheel bruin wordt?quote:
scheelt weer 5% kun je weer een broccoli kopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:13 schreef tummeke het volgende:
Volgens mij vergaat t iBood iets te makkelijk en denken ze nu dat iedereen het toch wel gaat kopen..
Reclameslettebak!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:15 schreef Sapphira het volgende:
[..]
iBOOD.com is Europa's grootste platform en actief in 19 landen. Aangezien iBOOD op Europees niveau grootschalig inkoopt bij alle A-merken bespaar je tot wel 90% op de laagste internetprijs!
Wat zul je bedrogen uitkomen danquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:15 schreef tummeke het volgende:
[..]
Mwah.. 5% korting lever ik m'n nachtrust niet voor in.. Zou eerder richting 25% moeten gaan wil ik hier iets kopen op dit moment..
Enige wat nog iets kan worden is die box!
Misclicksquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:17 schreef Petertjuhh het volgende:
ja ik vraag me ook af wie die 3 retards zijn die het ding wel besteld hebben
IDEAAL VOOR VALENTIJN!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:18 schreef Nizno het volgende:
Belkin Wireless N+ Router met USB-poort voor opslagapparaten
24,95
Tsjah, dat zal blijken als ik ga pitten zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat zul je bedrogen uitkomen dan
Ik wil nog steeds die pannen die te snel weg gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |