Duh jij bent marokkaan.quote:
Wtf zit jij hier ook nog steeds?quote:
Hey een meisje, leuk.quote:
Hoe bestaat het!quote:
Oeh, ik voel me aangevallen. Help me. *zucht*quote:
Je hebt werkelijk geen idee hoe leuk dat is. Het overkomt me dagelijks voor dat ik voor de spiegel sta, mijn broek omlaag trek en zeg 'hihihi een meisje!!!!!!1111'quote:
En jij bent wegquote:
Waar gaat equites heen dan?quote:
Waarom dat yvonne? o.us is toch een Marokkaan?quote:
Naar zijn 70 maagden?quote:
Kun jij in zn notes kijken.?quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar gaat equites heen dan?
equites is helemaal geen racist maar wordt er wel voor geband
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee hoe leuk dat is. Het overkomt me dagelijks voor dat ik voor de spiegel sta, mijn broek omlaag trek en zeg 'hihihi een meisje!!!!!!1111'
Als jij je woord nou eens zou houden dan nadat ik je gegeven heb zou ik nu mod zijn geweest en dan had ik het inkunnen kijken maar neeeeee iemand houd zich ergens weer niet aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun jij in zn notes kijken.?
Geloof me maar op mn bruine ogen. dat het racistisch bedoeld is van equites.
Ik vond het niet genoegquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jij je woord nou eens zou houden dan nadat ik je gegeven heb zou ik nu mod zijn geweest en dan had ik het inkunnen kijken maar neeeeee iemand houd zich ergens weer niet aan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jij je woord nou eens zou houden dan nadat ik je gegeven heb zou ik nu mod zijn geweest en dan had ik het inkunnen kijken maar neeeeee iemand houd zich ergens weer niet aan
Dude, jij bent al ergens anders Admin man!quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik toch niet equites zijn notes inkijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Dude, jij bent al ergens anders Admin man!
Jij hoort gebanned te zijn, post eens nietquote:
Jawel, kijk eens bij new members.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik toch niet equites zijn notes inkijken
Ga toch naar Amerika.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:16 schreef Myraela het volgende:
Dit geeft mij hoop dat ik ook nog mod kan worden. Dankje TS.
Ze zoeken mods voor EXA. Mail ze maar zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh. Ik zou een heule goede mod zijn. Jewaids.
Ik zal het overwegen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze zoeken mods voor EXA. Mail ze maar zou ik zeggen.
Dezelfde grap kwam ook in mij opquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun jij in zn notes kijken.?
Geloof me maar op mn bruine ogen. dat het racistisch bedoeld is van equites.
Forum-Banmeldtopicquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar gaat equites heen dan?
equites is helemaal geen racist maar wordt er wel voor geband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |