Haha ja klopt, was het plaatje dat ik kreeg van mn FM.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zitten hier nou 'gewone' pedalen op de Merida???
Okay, dan is het goedquote:Op maandag 15 maart 2010 16:56 schreef lautjuh11 het volgende:
[..]
Inmiddels mooie SPD SL 540 onder hoor!
Top! Nu moet ik wel gaan rijdenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb wel zin en tijd om met je mee te gaan, zo te zien wordt het best lekker weer!
Ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef Oksel het volgende:
Heren en dames.. een goede fietsenmaker rondom Wierden/Almelo?
het is hier 4.7, ga denk ik vanmiddag nog wel even fietsenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:54 schreef Oksel het volgende:
Dit is toch wel kut hoor:
Twenthe zwaar bewolkt 3.0
En dan dit..
Schiphol zwaar bewolkt 8.0
5!!! graden verschil. Ik zit natuurlijk in Twenthe..![]()
Begon je niet ooit op 1500,- ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef FJD het volgende:
Anyway, net even een belletje gedaan voor de Kuota Kharma maar prijs wordt een lastig verhaal. List-prijs komt op 2275,- uit (+triple+SPD-SL). Met een beetje rekenen zou daar nog een euro of 100/150 vanaf kunnen maar dan houdt het daar wel op. Dan zit ie nog steeds ruim boven budget en andere dealers zitten eigenlijk te ver weg. Misschien nog even een belletje wagen en anders zaterdag kiezen tussen de Koga en de JJ
ik begrijp het, op die manier kan je inderdaad wel door blijven gaan. Salden verzendt ook dacht ik trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef FJD het volgende:
@Yankee; en dat is precies de reden dat ik me nu heel rationeel vasthoudt aan de grens van 2000,-Als ik de Kuota voor 2200,- in overweging neem dan kan ik er ook weer voor kiezen om de JJ van Ultegra velgen te voorzien, kan ik ook weer naar de Cannondale Synapse kijken en ga zo maar door. Je blijft bezig. Ik kan nog wel even naar Salden bellen maar dat is in fucking Limburg, het ophalen van de fiets kost me dan al 100,-
In het najaar ga ik een 3de fiets aanschaffen. Inmiddels heb ik een winterfiets die naar de tacx gaat en de Kuota. Dan komt er een Chinese fiets bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef FJD het volgende:
@Yankee; en dat is precies de reden dat ik me nu heel rationeel vasthoudt aan de grens van 2000,-Als ik de Kuota voor 2200,- in overweging neem dan kan ik er ook weer voor kiezen om de JJ van Ultegra velgen te voorzien, kan ik ook weer naar de Cannondale Synapse kijken en ga zo maar door. Je blijft bezig. Ik kan nog wel even naar Salden bellen maar dat is in fucking Limburg, het ophalen van de fiets kost me dan al 100,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |