Tnx, jij ook !quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel alsof ik elke keer als ik met mijn ogen knipper een tijdsprong van 10 minuten maak.
quote:
Als iemand zichzelf buitensluit heb ik altijd een beeld voor me dat dat (half)naakt gebeurd... my dirty mindquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ga je zonder kleren naar buiten?
Nou dan was het echt 2cm koudquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf buitensluit heb ik altijd een beeld voor me dat dat (half)naakt gebeurd... my dirty mind
Ach gossiequote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Desmonkey het volgende:
Buitengesloten worden. Ook weleens gehad in de zomer, alleen balkondeur (woon dus vier hoog) stond open. Dus bij buurman 6 woningen (iedereen was op vakantie) verderop aanbellen en van balkon naar balkon springen met strandslippers. Eng!!
En da's heul koud hoor, van 22 naar 2!quote:
Je bent een komma vergeten bij dat eerste getalquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da's heul koud hoor, van 22 naar 2!
weet je zeker dat er toch niet ergens stroekgenen in je familie zitten ?quote:
pastoors en bisschoppen kunnen ook heel goed buitensluitenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mezelf nog nooit buitengesloten... dat doen anderen wel
Maar volgens de laatste berichten ook net zo goed in binnendringen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pastoors en bisschoppen kunnen ook heel goed buitensluiten
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar volgens de laatste berichten ook net zo goed in binnendringen.
Bespaar ons je sexleven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef Peter het volgende:
Ik heb een keer Des uit A'dam moeten laten komen omdat mijn huissleutels nog op het werk lagen
Opdringen ging ze in elk geval aardig goed afquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar volgens de laatste berichten ook net zo goed in binnendringen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Peter het volgende:
De efteling bezoeken gaat zo wel heel makkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |