Ik had het over Juu, niet over Juup. Ik weet niet wat dat is in het Chinees.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup is short for Juup!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup is short for Juup!![]()
[ afbeelding ]
tiz for the better!quote:
Laat me raden, je werd toen vader?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen alcohol meer na jaren van stevig gebruik.
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen alcohol meer na jaren van stevig gebruik.
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tiz for the better!
Ik zal het ook altijd blijven houden met sigaretten, maar uiteindelijk is het beter
da snap ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.
Op de grens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker was![]()
pi, pi
Ik weet het, het is beter zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da snap ik![]()
maar daarin schuilt ook het gevaar helaas
nou dat laatste lukt nog best goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker was![]()
pi, pi
* zapt alle zenders af..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
Osama is er weer!
ik wel 1 keerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij mij nog nooit gezien/gehoord als ik gezopen had
Yes.quote:
jamaar, noemen ze je dan aus of oes?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Yes.
Maar iedereen noemt mij Ous, dus ik ben het trouwens niet gewend als mensen bij mijn hele naam noemen.
dat wil ik ook niet. ik ben niet zo van de zatlappen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij mij nog nooit gezien/gehoord als ik gezopen had
Van oessaamaa naar oes natuurlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, noemen ze je dan aus of oes?
partydrugs vallen niet onder nuchter he frufkequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wil ik ook niet. ik ben niet zo van de zatlappen.
dat krijg je als je zelf altijd nuchter bent.
owiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, noemen ze je dan aus of oes?
uitwerkingvergelijkingsfail schat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
partydrugs vallen niet onder nuchter he frufke
Hoi oes. Je bent tofquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Yes.
Maar iedereen noemt mij Ous, dus ik ben het trouwens niet gewend als mensen mij bij mijn hele naam noemen.
geen idee, ik ga zelden om met mensen om die drugs in hun systeem hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
uitwerkingvergelijkingsfail schat.
althans bij mij
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wittikveul!
Wie laat zich niet koeioeneren, oes oes, oes oes!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik ga zelden om met mensen om die drugs in hun systeem hebben
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef ArTiC het volgende:
als ik oes intik op mijn telefoon krijg ik mes...toeval?
Helmond hè.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef ArTiC het volgende:
als ik oes intik op mijn telefoon krijg ik mes...toeval?
Nog, alleen iets minder dik maar toch nog te dik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je was wel zo'n bulderende bourgondische kale dikkerd
ga dan naar amsterdam, in tilburg vind je ze toch nietquote:
Welteruftenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga naar bed, boekie lezen en dan slapestein
Vinden of kopen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga dan naar amsterdam, in tilburg vind je ze toch niet
wat hij wil, i don't mindquote:
Ik ben toen half A'dam doorgelopen, geen idee waar ik ze gezien hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga dan naar amsterdam, in tilburg vind je ze toch niet
Te zat zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben toen half A'dam doorgelopen, geen idee waar ik ze gezien heb.
Vergeet die patta's en koop anderequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben toen half A'dam doorgelopen, geen idee waar ik ze gezien heb.
Het was overdagquote:
Misschien wel, ik heb gisteren voor het eerst in tijden echt weer zitten lachen om dit topic.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Zo, iedereen is er vroeg bij vandaag.
Komt dat door de nieuwelingen?
Laat me raden... Door mij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb gisteren voor het eerst in tijden echt weer zitten lachen om dit topic.
Ook, maar iedereen had hier gisteren wel zijn lolbroek aan, geloof ik.quote:
Ik dacht dat het hier altijd zo gezellig was als gister.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook, maar iedereen had hier gisteren wel zijn lolbroek aan, geloof ik.![]()
Verbeterd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben op het busstation op de bus naar het ziekenhuis aan het wachten.
Als je een iPhone hebt ben je inderdaad officieel gehandicapt en dan gelden er soepelere regels.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben op mijn iPhone ja, dan mag het!!!
Jajajajajajajaaaaaaaa!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als je een iPhone hebt ben je inderdaad officieel gehandicapt en dan gelden er soepelere regels.
dates buiten de deur..quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Zo, iedereen is er vroeg bij vandaag.
Komt dat door de nieuwelingen?
een spastisch trekje tijdens het haren wassen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:35 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb pijn in mijn nek.
vanochtend toen ik mijn haren ging wassen maakte ik schijnbaar een achterlijke beweging en toen was het er.
Niet leuk, ik voel me K. iedere beweging die ik maak doet au.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
een spastisch trekje tijdens het haren wassen...
doe dat gerust voor als ik je weer zie
je nek gaat ook nog stijf worden later..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet leuk, ik voel me K. iedere beweging die ik maak doet au.
Moet gewoon heel stil op mijn stoel blijven zitten vandaag.
heb gewoon een nekmassage nodig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
je nek gaat ook nog stijf worden later..
als je er morgen nog last van hebt moet je even naar de HA gaan.
Je moet je nek heel voorzichtig bewegen, dus niet heel stil gaan zitten. Probeer met voorzichtig draaien de boel wat los te maken. Van heel stil zitten wordt het over het algemeen alleen maar erger.quote:
Ai, da's inderdaad vervelend...quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:35 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb pijn in mijn nek.
vanochtend toen ik mijn haren ging wassen maakte ik schijnbaar een achterlijke beweging en toen was het er.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:19 schreef -moppie- het volgende:
maar ze zijn wel met hem meegegaan?
alleen van een fysio, geen amateur, das niet handig in je nek.quote:
2x11 jaar, 1x 13 en 1x 55.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moeten ze nu niet janken, hadden ze toen maar op hun strepen moeten gaan staan.
Die van 11 misschien niet maar zijn vrouw toch wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
2x11 jaar, 1x 13 en 1x 55.
klinkt niet alsof ze veel zeggenschap hebben...
De dochter van 16 is al hier gebleven.
Die vrouw (wat een chagrijn trouwens) heeft niets te zeggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef -moppie- het volgende:
Maar als ik het goed begrijp komt hij even bij je uithuilen?
quote:
en nu?quote:
Wa ga je doen dan?quote:
das altijd fijn in een zhs, allemaal zieke mensen om je heen enzoquote:
Twee maanden terug een ernstige liesbreuk gehad... Nu gaat alles gelukkig beter en gaan ze een controle doen.quote:
*hoest*quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
das altijd fijn in een zhs, allemaal zieke mensen om je heen enzo
*ril
aaargh!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:51 schreef amaranta het volgende:
22.45 - 4. 45 !!!!
Gaat de goede kant op!!
Oeh, dat was vast pijnlijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee maanden terug een ernstige liesbreuk gehad... Nu gaat alles gelukkig beter en gaan ze een controle doen.
waar heeft ze fysiotherapie voor nodig danquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef Juup© het volgende:
Straks ook naar ziekenhuis, Evi moet op controle bij de fysio
ze heeft moeite met fietsenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar heeft ze fysiotherapie voor nodig dan
Zij kan nog niet lopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar heeft ze fysiotherapie voor nodig dan
Zou ik ook zeggen als ik hem was. Van Houten heeft te weinig tiet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
Even een rectificatie van gisteren: ook voor Job geldt dat haarkleur niet uitmaakt of een vrouw lekker is of niet, maar Nicolette vindt ie te spits en te dunne beentjes hebben en hij heeft liever die nieuwe van BNN, want die heeft een leuk rond koppie en Carice van Houten is echt een mokkel
kijk, dat klinkt al heel wat echterquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
Even een rectificatie van gisteren: ook voor Job geldt dat haarkleur niet uitmaakt of een vrouw lekker is of niet, maar Nicolette vindt ie te spits en te dunne beentjes hebben en hij heeft liever die nieuwe van BNN, want die heeft een leuk rond koppie en Carice van Houten is echt een mokkel
Job is een idiootquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
Zie je welquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
tiet is tiet, grootte is van mindere importantie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hem was. Van Houten heeft te weinig tiet.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij kan nog niet lopen.
Nee nu serieus. Had een voorkeurshouding en daar hebben wij oefeningen voor moeten aanleren om de nekspieren te sterken en dat is goed gegaan.
Job is stomquote:
dat hebben alle babies... een voorkeursligging.quote:
ik lig het liefst bovenop!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hebben alle babies... een voorkeursligging.
Sterker nog, alle grote volwassenen hebben het ook!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Zie je wel
en dat van die beentjes zal ik onthouden, just in kees mijn vrouw me niet gelooft als ik iemand mijn tiep niet vind..
een nieuwe bij BNN? moet ik toch es gaan kijken dan...
ik kijk niet zoveel tv
Maar bij volwassenen kan het geen kwaad, maar een baby kan een afgeplat hoofdje krijgen en dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hebben alle babies... een voorkeursligging.
Sterker nog, alle grote volwassenen hebben het ook!
Wat een slettebak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier geef ik hem ook wel gelijk mee
ik vind haar benen te kort, wat jij Articquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier geef ik hem ook wel gelijk mee
het zijn net varkenshaasjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar bij volwassenen kan het geen kwaad, maar een baby kan een afgeplat hoofdje krijgen en dat is niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
het zijn net varkenshaasjes.
regelmatig keren!
Nico heeft een interessanter hoofd.quote:
ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Overigens, ik wil ook zo'n buik!
Klopt, ik wist alleen niet dat ze daar ook al dokters veur hadden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar bij volwassenen kan het geen kwaad, maar een baby kan een afgeplat hoofdje krijgen en dat is niet de bedoeling.
Mooi, dan ruzien jullie maar om Nicolette, krijgt Job Geraldinequote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind haar benen te kort, wat jij Artic
Dat denk jij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, ik wist alleen niet dat ze daar ook al dokters veur hadden.
[b]Mijn moeder legde me gewoon elke dag anders in bed, werkte ook:')
Dan moesten wij meerdere malen per dag en nacht haar hoofdje draaien en zo gauw als wij dat gedaan hadden draaide zij weer terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn moeder legde me gewoon elke dag anders in bed, werkte ook
not from where we're standingquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn moeder legde me gewoon elke dag anders in bed, werkte ook
* kras!quote:
omdat ze dat verteld heeft, blondie!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar hoe weet jij nou weer dat je moeder je iedere dag anders in bed heeft gelegd.
ja dat werkt niet. misschien met een lijmklem proberen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moesten wij meerdere malen per dag en nacht haar hoofdje draaien en zo gauw als wij dat gedaan hadden draaide zij weer terug.
quote:
ze komt uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind haar benen te kort, wat jij Artic
oh ok, bah!quote:
MENIEIEIEK bedoel je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, bah!
alhoewel de zus van de one we don't speak about ontzettend is afgevallen.
dr dikke kop is weg.
Jan Smit zijn zus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, bah!
dr dikke kop is weg.
we would not spiek of himquote:
ja die bakvisquote:
ja kut...heb ik minne dikke kop laten staan...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, bah!
dr dikke kop is weg.
wat een fail!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja kut...heb ik minne dikke kop laten staan...
Daar zie je toch ook niks van als der benen in der nek liggen?quote:
die ruiken naar vis..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar zie je toch ook niks van als der benen in der nek liggen?
Of worden Volendamse vrouwen gebrandmerkt?
Dat zie je ook nietquote:
ik ben slim, dik en ze blijven godverdomme van mijn bier afquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat zie je ook nietDat ruikt je alleen
Ik had laatst gelunched met een collega die is gevlucht uit Sudan en hij vertelde me dat Brabanders tijdens de inburgeringscursus omschreven werden als domme, dikke mensen die wel heel gastvrij zijnHet stereotype voor mensen uit Volendam hoeft dus ook niet altijd te kloppen
en waar kunnen we dat teruglezen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat zie je ook nietDat ruikt je alleen
Ik had laatst gelunched met een collega die is gevlucht uit Sudan en hij vertelde me dat Brabanders tijdens de inburgeringscursus omschreven werden als domme, dikke mensen die wel heel gastvrij zijnHet stereotype voor mensen uit Volendam hoeft dus ook niet altijd te kloppen
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:30 schreef ArTiC het volgende:
volgens mij komt het niet meer goed met oes
hij was best okayquote:
we moeten een nieuwe zoeken, rij je even langs het station?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, leuke vent, zeker voor een negert
Is goed, nog voorkeur voor een type?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
we moeten een nieuwe zoeken, rij je even langs het station?
een witte neger?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, nog voorkeur voor een type?
je weet zelf.quote:
Geen knuffelmarokkaan he.. die zijn zo aanhankelijk!quote:
Artic, nog iets vernomen van dat modje waar SQ vroeger op geilde? Ge wit wel, die ons Helmond kwam bezoeken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
we moeten een nieuwe zoeken, rij je even langs het station?
op geilde?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Artic, nog iets vernomen van dat modje waar SQ vroeger op geilde? Ge wit wel, die ons Helmond kwam bezoeken!
Nie lillik, echt niet, maar geen meisje waar je 2x naar kijktquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Blueman het volgende:
Hmmm op zich vind ik haar wel een stuk mooier als Nicolette
[ afbeelding ]
doe mij 1 en 3 maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Blueman het volgende:
Trouwens, vergelijkingsmateriaal!
[ afbeelding ]
ja vertel natte la!quote:
niks!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe gaat het hier?
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
niks!
* snel foto afsluit
oh nee, je bent mijn vrouw niet.
Artic heeft de verkeerde overvallen, de amateur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Artic, nog iets vernomen van dat modje waar SQ vroeger op geilde? Ge wit wel, die ons Helmond kwam bezoeken!
ik wordt een beetje bang van nummer 2.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Blueman het volgende:
Trouwens, vergelijkingsmateriaal!
[ afbeelding ]
inplakken danquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Inu het volgende:
Ik heb mn verwijsbrief ingescand en gemaild als JPG en nu krijg ik een mail terug of ik hem asjeblieft in een Word-document wil opsturen, anders krijgt ze hem niet helemaal uitgeprint
omdat ik ooit heb gezegd dat ik borsthaar niet lelijk vind bij een man geil ik op dizer?quote:
Plak je jpg in een worddoc.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Inu het volgende:
Ik heb mn verwijsbrief ingescand en gemaild als JPG en nu krijg ik een mail terug of ik hem asjeblieft in een Word-document wil opsturen, anders krijgt ze hem niet helemaal uitgeprint
zo werkt internet, JWZquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik ooit heb gezegd dat ik borsthaar niet lelijk vind bij een man geil ik op dizer?
Oh, okee
2x?quote:
doet m anders faxen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Inu het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
Als oes niet terugkomt, mag ik dan weer de knuffelallochtoon van dit topic zijn?
Ik heb veel zacht om lekker te knuffelen.
Huisartsassistentes en pc's is een heeeeeeele slechte combi.quote:
Nee, die mensen hebben die skillz nietquote:
oh,quote:
jij blijf immer ons knuffelbakkeljauwtje Levi!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
Als oes niet terugkomt, mag ik dan weer de knuffelallochtoon van dit topic zijn?
Ik heb veel zacht om lekker te knuffelen.
Heb m al in Word documentje geplakt... Heb de gebruiksaanwijzing hoe je dit ontzettend moeilijke trucje kan uithalen maar achterwege gelaten..quote:
Bakkeljauw met rijst en kouseband?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh,
[..]
jij blijf immer ons knuffelbakkeljauwtje Levi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
die mensen hebben dat nooit geleerd, dus hup meid, niet zo flauw doen en gewoon in die worddoc plakkenquote:
kinderachtig Inuquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb m al in Word documentje geplakt... Heb de gebruiksaanwijzing hoe je dit ontzettend moeilijke trucje kan uithalen maar achterwege gelaten..
WIlde hem eigenlijk als PDF sturen en kijken of ze dat wel kon
Okay Okay!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik ooit heb gezegd dat ik borsthaar niet lelijk vind bij een man geil ik op dizer?
Oh, okee
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bakkeljauw met rijst en kouseband?
En pom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Jawel, ben nu in de bieb. Ik vind het onbeschoft om jullie zomaar te verlaten, jullie zijn wat mij betreft superquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:30 schreef ArTiC het volgende:
volgens mij komt het niet meer goed met oes
Dan krijg je als reactie dat ze het document niet in word kan openen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb m al in Word documentje geplakt... Heb de gebruiksaanwijzing hoe je dit ontzettend moeilijke trucje kan uithalen maar achterwege gelaten..
WIlde hem eigenlijk als PDF sturen en kijken of ze dat wel kon
Pom is wel lekker. Heeft wat weg van stamppot.quote:
Ben ook nog maar 23quote:
* Inu gaat nooit op een helpdesk zitten...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan krijg je als reactie dat ze het document niet in word kan openen.
HA-assistentes zijn van het niveau: "Mijn computer doet het niet".
Servicedesk "wat doet het precies niet?"
HA-ass: "Gewoon, hij doet het niet"
SD: "Kunt u omschrijven wat u nu voor u ziet?"
ass: "Mijn beeldscherm"
etc...
heet die negerin Fok?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
In Nicolette/Geraldine of Fok?
Gebeurt allemaal niet namelijk
Lijkt me verstandig, het is soms zeeeer frustrerend. Gelukkig kan ik op mijn huidige werk gewoon de pc overnemen, praat een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben ook nog maar 23
[..]
* Inu gaat nooit op een helpdesk zitten...
wat een hoerennaam.quote:
Dat is altijd een stuk makkelijker jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, het is soms zeeeer frustrerend. Gelukkig kan ik op mijn huidige werk gewoon de pc overnemen, praat een stuk makkelijker.(en zit ik niet meer op 1ste lijn, da's ook bijzonder fijn)
Ja, maar... je moet eens weten wat voor onzin mensen kletsen over pc's. Dan wil je écht eerst meekijken en zelf bepalen of het een loser user-error of een echt probleem is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is altijd een stuk makkelijker ja
Heb ik ook een keer gehad nadat ik probeerde duidelijk te maken dat er echt iets mis was en toen hij zelf had gekeken kwam hij pas tot de conclusie dat de pc opnieuw geinstalleerd moest worden
dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... je moet eens weten wat voor onzin mensen kletsen over pc's. Dan wil je écht eerst meekijken en zelf bepalen of het een loser user-error of een echt probleem is.
Mensen van voor 1960... da's meestal echt vet drama.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat dus
Maar mensen kunnen het niet helpen vaak, het zijn complexe machines!
Wij zijn er nog redelijk mee opgegroeid, maar als je een halve generatie evrder kijkt wordt het vaak al abracadabra! Kan het me soms best voorstellen
Hij vond me volgens mij ook een zeikerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... je moet eens weten wat voor onzin mensen kletsen over pc's. Dan wil je écht eerst meekijken en zelf bepalen of het een loser user-error of een echt probleem is.
Meelopen is handig. Alleen ondersteunen wij 2000 werknemer én een paar duizend externe klanten (met 1 applicatie), alles voor heel NL. Dus moeten we het doen met remote meekijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij vond me volgens mij ook een zeikerdMaar ik was mn bureaublad en mn Snel Starten stukje kwijt en hij vond dat ik niet moest zeuren en dan maar gewoon alles via Start op moest zoeken. Echt niet he
Wij hebben hier 2 meisjes en een jongen die gewoon meteen meelopen, das handig
Das echt een freaky gevoel als iemand het remote overneemtquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meelopen is handig. Alleen ondersteunen wij 2000 werknemer én een paar duizend externe klanten (met 1 applicatie), alles voor heel NL. Dus moeten we het doen met remote meekijken.
Leuk juist, mag je buiten werkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meelopen is handig. Alleen ondersteunen wij 2000 werknemer én een paar duizend externe klanten (met 1 applicatie), alles voor heel NL. Dus moeten we het doen met remote meekijken.
Wordt dan wel knap lastig om 20-30 meldingen per dag af te tikken als je van Maastricht naar Wognum (quote:
Doet Artic toch ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt dan wel knap lastig om 20-30 meldingen per dag af te tikken als je van Maastricht naar Wognum () en van Roosendaal naar Groningen enzo moet.
Wognum? wat denk je.. pak een bedrijf met een rare plaatsnaam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt dan wel knap lastig om 20-30 meldingen per dag af te tikken als je van Maastricht naar Wognum () en van Roosendaal naar Groningen enzo moet.
Nee daar zit een kantoor van ons en daar bel ik dus regelmatig naar, maar is ook de hometown van DSB.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wognum? wat denk je.. pak een bedrijf met een rare plaatsnaam?
Oh vandaar dat het me al zo bekend klonkquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee daar zit een kantoor van ons en daar bel ik dus regelmatig naar, maar is ook de hometown van DSB.
Ik liet die aan mijn moeder en het bier kwam door der neus naar buitenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben weer eens wat New Kids afleveringen aan het bekijken
"Gij blijft godverdomme van mijn bier af, vuile kuthoer!"
meestal ben ik ergens een hele dag...ik rij niet voor 2 uurtjes werk op en neer namelijkquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef febster het volgende:
[..]
Ik liet die aan mijn moeder en het bier kwam door der neus naar buiten
Nogal logisch toch!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meestal ben ik ergens een hele dag...ik rij niet voor 2 uurtjes werk op en neer namelijk
"Kende gij dan godverdomme nie zien dan wij ant werk zijn, verrekte mongeaul!"quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben weer eens wat New Kids afleveringen aan het bekijken
"Gij blijft godverdomme van mijn bier af, vuile kuthoer!"
Nee, "ge het oe bus gemist, verrekte koekwaus!" vind ik het gaafstquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
"Kende gij dan godverdomme nie zien dan wij ant werk zijn, verrekte mongeaul!"
het is mongol, mongolquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
"Kende gij dan godverdomme nie zien dan wij ant werk zijn, verrekte mongeaul!"
ik denk dat je wat overbelast hebt..voorlopig ff niet wandelen zodat het kan rusten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
Auw.Mijn schenen doen zo'n pijn.
Net gewandeld met een collegaatje (zoals iedere dag) en sinds een paar dagen krijg ik zo'n vreselijke pijn bij het lopen dat ik regelmatig moet stoppen.Stom lijf.
*kwijlt uit 1 mondhoek*quote:
Hoe kun je zien dat een mongol waterpas staat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
He shitquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
Auw.Mijn schenen doen zo'n pijn.
Net gewandeld met een collegaatje (zoals iedere dag) en sinds een paar dagen krijg ik zo'n vreselijke pijn bij het lopen dat ik regelmatig moet stoppen.Stom lijf.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat een mongol waterpas staat?WHAHAHAHAhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haToday is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Oeh, blauwe plekken is ook niet goed! Passen je schoenen wel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
He shitTerug naar fysio?
Ik heb een blauwe plek op mijn voeten van mn schoenenIs weer eens wat anders dan blaren
arme stukke leviquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, blauwe plekken is ook niet goed! Passen je schoenen wel?![]()
Fysio: ja, misschien moet ik dat maar eens doen.Bummer, wilde eigenlijk juist weer gaan beginnen met voorzichtig hardlopen.
ah, oorzaak gevondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
arme stukke levi
Op de een of andere manier heb ik allemaal vriendinnen die om de haverklap defecten vertonen
Kus
Dannyquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Ben ik dus nietsvermoedend aan het fokken.
heeft Eva het teeveemeubel onder de vingerverf gesmeerd
op wie verhaal ik de kosten??
gelukkig op waterbasis dus het is er al af![]()
misschien moet je es op dat kind letten ipv de hele dag met andere dingen bezig te zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Moet ik tegenwoordig. Heb verschillende brieven gehad tijdens mijn afwezigheid dat ik terug mocht komen, mits ik inhoud had..quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, het zijn behoorlijk inhoudelijke posts nu, niet mopperen!
Whehehe!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moet ik tegenwoordig. Heb verschillende brieven gehad tijdens mijn afwezigheid dat ik terug mocht komen, mits ik inhoud had..
Wel raar eigenlijk, zat nooit een postzegel op... hmm zou het iemand zijn uit de buurt...
Nou ja, iedereen woont in de buurt he
Ik krijg al blauwe plekken als je naar me blaast, dus dat is niet zo bijzonder bij mij... Maar het zijn nieuwe schoenen en pump-achtig en het randje bij mijn tenen duwt op die pezen ofzo, dus het moet gewoon ff beurs worden en dan is het wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, blauwe plekken is ook niet goed! Passen je schoenen wel?![]()
Fysio: ja, misschien moet ik dat maar eens doen.Bummer, wilde eigenlijk juist weer gaan beginnen met voorzichtig hardlopen.
Ik ben ze aan het minderen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe!
Ach, je bent wel onsterfelijk geworden door je bluemanposts
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Eeuh, das niet echt te zeggen. Als je een beetje leuk kletst is een kwartier a 20 min wel genoeg voor 2 A4tjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
Febster, als ik iemand moet interviewen en ik moet uitkomen op ongeveer 2 A4tjes aan tekst, hoe lang moet ik dan inplannen voor het interview?
Medische fitness.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik krijg al blauwe plekken als je naar me blaast, dus dat is niet zo bijzonder bij mij... Maar het zijn nieuwe schoenen en pump-achtig en het randje bij mijn tenen duwt op die pezen ofzo, dus het moet gewoon ff beurs worden en dan is het weg
Misschien moet je ook aan de medische fitness
Of als een kat zoals bij ons of SQ, die beesten hebben een heerlijk leven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Medische fitness.Kan ik alvast reincarneren als beer? Die hebben geen last van al die onzin.
Bij welke tent?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
zo! ik ben er weer!
Het was een uitsmijter
Ik heb een uur tot anderhalf uur nu ingeplandquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh, das niet echt te zeggen. Als je een beetje leuk kletst is een kwartier a 20 min wel genoeg voor 2 A4tjes. Vaak zijn veel antwoorden namelijk niet leuk of niet bruikbaar genoeg.
Ik doe mee! Ik moet namelijk echt aan de medische fitnessquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Medische fitness.Kan ik alvast reincarneren als beer? Die hebben geen last van al die onzin.
Wegrestaurant Liempdequote:
Oooh, makkelijk. In een uur haal ik bij een goed interview 6 tot 10 A4, zeker als het een leuke interviewpersoon isquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een uur tot anderhalf uur nu ingeplandMaar het is een hele leuke man, dus dat komt vast goed
[..]
Ik doe mee! Ik moet namelijk echt aan de medische fitness
Gaan we samen zalmen uit de rivieren in de RockyMountains slaan en daarna niets vermoedende wandelaars de stuipen op het lijf jagen! Beer zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een uur tot anderhalf uur nu ingeplandMaar het is een hele leuke man, dus dat komt vast goed
[..]
Ik doe mee! Ik moet namelijk echt aan de medische fitness
En koelboxen jattenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaan we samen zalmen uit de rivieren in de RockyMountains slaan en daarna niets vermoedende wandelaars de stuipen op het lijf jagen! Beer zijn.
Oh, dat moet wel goedkomen dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Oooh, makkelijk. In een uur haal ik bij een goed interview 6 tot 10 A4, zeker als het een leuke interviewpersoon is.
Nee, maar wel plaatjes van auto's die in Yosemite onder handen zijn genomen door beren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
En koelboxen jattenBlauwe
(of heb je Over the hedge nooit gezien?)
[..]
Oh, dat moet wel goedkomen dusGa de conservator Oude Drukken interviewen over het digitaliseren en het collectiebeheer
Moest iemand kiezen waarvan ik vond dat hij leuk werk deed, dus ook goede connecties maken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |