Ik had het over Juu, niet over Juup. Ik weet niet wat dat is in het Chinees.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup is short for Juup!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup is short for Juup!![]()
[ afbeelding ]
tiz for the better!quote:
Laat me raden, je werd toen vader?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen alcohol meer na jaren van stevig gebruik.
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen alcohol meer na jaren van stevig gebruik.
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tiz for the better!
Ik zal het ook altijd blijven houden met sigaretten, maar uiteindelijk is het beter
da snap ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.
Op de grens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker was![]()
pi, pi
Ik weet het, het is beter zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da snap ik![]()
maar daarin schuilt ook het gevaar helaas
nou dat laatste lukt nog best goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker was![]()
pi, pi
* zapt alle zenders af..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
Osama is er weer!
ik wel 1 keerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij mij nog nooit gezien/gehoord als ik gezopen had
Yes.quote:
jamaar, noemen ze je dan aus of oes?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Yes.
Maar iedereen noemt mij Ous, dus ik ben het trouwens niet gewend als mensen bij mijn hele naam noemen.
dat wil ik ook niet. ik ben niet zo van de zatlappen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij mij nog nooit gezien/gehoord als ik gezopen had
Van oessaamaa naar oes natuurlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, noemen ze je dan aus of oes?
partydrugs vallen niet onder nuchter he frufkequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wil ik ook niet. ik ben niet zo van de zatlappen.
dat krijg je als je zelf altijd nuchter bent.
owiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, noemen ze je dan aus of oes?
uitwerkingvergelijkingsfail schat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
partydrugs vallen niet onder nuchter he frufke
Hoi oes. Je bent tofquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Yes.
Maar iedereen noemt mij Ous, dus ik ben het trouwens niet gewend als mensen mij bij mijn hele naam noemen.
geen idee, ik ga zelden om met mensen om die drugs in hun systeem hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
uitwerkingvergelijkingsfail schat.
althans bij mij
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wittikveul!
Wie laat zich niet koeioeneren, oes oes, oes oes!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik ga zelden om met mensen om die drugs in hun systeem hebben
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef ArTiC het volgende:
als ik oes intik op mijn telefoon krijg ik mes...toeval?
Helmond hè.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef ArTiC het volgende:
als ik oes intik op mijn telefoon krijg ik mes...toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |