Jouw liefdessappen vloeien vanzelf? Echte bazen kijken boos naar hun geslachtsdeel en hebben daardoor een orgasmequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sta nog na te dampen.
En neen, ik heb niks gedaan ofzo.![]()
En soms heb je gewoon geen zin.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jouw liefdessappen vloeien vanzelf? Echte bazen kijken boos naar hun geslachtsdeel en hebben daardoor een orgasme
Owh oke, dat scenario had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En soms heb je gewoon geen zin.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jouw liefdessappen vloeien vanzelf? Echte bazen kijken boos naar hun geslachtsdeel en hebben daardoor een orgasme
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Maisnon het volgende:
Deze was dat
Die was ik anderhalf jaar geleden tegengekomen en toen kwam ik niet verder dan de eerste twee akkoordenmaar ik ging hem gisteren weer proberen en nu lukte het helemaal
Echte bazen hoeven ook alleen maar boos naar een fles te kijken en de dop gaat eraf en schenkt een glas inquote:
Aron is 16, die kent 'geen zin hebben' nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En soms heb je gewoon geen zin.
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel enige vorm van zelfbeheersing hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Aron is 16, die kent 'geen zin hebben' niet
Dat dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh dat zou leuk zijn!
Echt zo:
Jij:![]()
![]()
Geslachtsdeel:![]()
![]()
Zou toch de nodige tijd besparen. Kanker zou al genezen kunnen worden als het zo zou gaan, we hadden al op de maan kunnen wonenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het kon..
net of de Nazi's die op de maan gestationeerd zijn ons daar zomaar laten wonenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zou toch de nodige tijd besparen. Kanker zou al genezen kunnen worden als het zo zou gaan, we hadden al op de maan kunnen wonen
Die zitten toch op de zuidpoolquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
net of de Nazi's die op de maan gestationeerd zijn ons daar zomaar laten wonen
Broekpaling heeft geen zinquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
Lalalalalalalalalallala ik ga zo lekker slapen bij m'n vriendje, lalalalala. Ik ben een stomme verliefde huppelkut die graag in haar lovers armen in slaap valt!
En ik heb zin in seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |