quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Skylimit het volgende:
Broekpaling is hier ook vastgeroest, zie ik?
Loopt gewoon een ruimtelift he van de zuidpool naar de achterkant van de maanquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Die zitten toch op de zuidpoolOf hebben ze de ruimteschepen die ze daar gemaakt hebben al gebruikt om op de maan te komen
Het is allemaal een groot comlot
The darkside?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Loopt gewoon een ruimtelift he van de zuidpool naar de achterkant van de maan
Perfect leven!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, zoveel mogelijk op fok! om alle rare dingen hier mee te maken, tussentijds wat aftrekken eten drinken en slapen.
quote:
Die heb ik op DVD mattie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sponge bob
Ooit een keer naar spongebob the movie geweest, ik zat daar met 5 andere mensen in de bioscoop.![]()
Ik heb twee dvd'squote:
Maar ik heb zo een hippe hoes waarvan je zijn gezicht kan veranderen en zijn broek uit kan doen. En ik heb een Spongebob knuffel. LIEK DIS:quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben nu dit nummer in je hoofd. En terwijl je dit leest probeer je niet aan kaas te denken, maar dat doe je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |