abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79291004
jij bent erg!!!
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_79313090
Hier de fotoooos

Hier de 'Lush-Legend" en ik

Hij is echt!

Wat zal er allemaal in zitten?

Een zeepje, Karma!

Een bruisbal, Tisty Tosty!

Taadaa, de heleboel bij elkaar !

Er zat een extra zeepje in, Honey I Washed The Kids. Thankx Lush.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lush-lady op 18-03-2010 21:36:15 ]
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_79314743
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

probeer die sugarscrub eens
geweldig voor je laklaag
Nah, dan kan ik hem beter met appeltaart reinigen. Of worteltjes
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 maart 2010 @ 22:01:17 #129
163650 Greys
pi_79314874
Lush-lady, wat leuk, je foto's!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79315039
Wel een heel groot pakket idd! Veel plezier er mee
( )
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 22:07:16 #131
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79315194
Inderdaad een heel groot pakket en het ziet er hartstikke netjes uit, bedankt voor de leuke foto's!
Nogmaals gefeliciteerd en geniet er lekker van
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79317033
Woeeehh ik willem ook!!
Mooie foto's veel plezier met alle heerlijke spulletjes.
pi_79323234
wat leuk Lush lady!! Geniet er lekker van
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_79456133
omg ik ben echt jaloers haha
ziet er geweldig uit lush lady
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 maart 2010 @ 19:08:29 #135
163650 Greys
pi_79541202
En nog weer even wat van de binnengekomen ideeën!

-----------------

naam: Banana Bonanza shower jelly

omschrijving:

Omdat er nog lang niet genoeg jellies zijn een nieuwe jelly met daarin Banaan, Aardbeien en een vleugje vanille.

Het is het gewoon een overweldigend rijke zoete geur die lekker is in de douche en niet alleen omdat dit echt een klassieker is met bijvoorbeeld ijs of smoothie's zodat velen er zichzelf in kunnen verwennen.

--------------

Een shower smoothie of een douchegel met appeltjesgeur lijkt me heerlijk!

--------------

Ik zou graag een nieuwe douchegel willen die het effect heeft van de bad bruisballen, die licht bruist op je huid. Een shower bomb zeg maar, maar dan liquid (met een soort koolzuur). De geur zou daar op aan moeten sluiten en je een fris, peperig gevoel geven, een echte opkikker zijn dus. Een combinatie van iets zoets met iets verrassends en fris lijkt me heerlijk. Citrus achtig met mint of aardbei met peper. Ik zou het de Fruity fresh shower bomb noemen.

----------------------

Een puff spons (of hoe ze maar heten) met ingebouwde zeep.
Is vast iets te maken qua zeep wat erg langzaam oplost. voeg het bijvooorbeeld samen met de scrubzeep voor extra effect!
En de zeep zal er extra schuimig van worden!

--------------------

Idee 1:
Kennen jullie die ijsjes met verschillende lagen? Als je eraan likt dan komt
langzaam een andere kleur tevoorschijn. Is het een idee om een zeep te
maken met verschillende lagen in verschillende kleuren en eventueel verschillende geuren??

Idee 2:
Een zeep maken waarmee je elkaar goed in kan zepen! Jammer dat gewone zeep
zo snel uit je handen glijd, misschien een zeep die je goed vast kan houden door
een speciale vorm of bijvoorbeeld zeep aan een stukje hout bevestigen, dat je
dan dat hout kan vasthouden.

Idee 3:
Een soort vloeibare zeep op een soort vettige-olie achtige basis, om samen te douchen
en elkaar in te smeren

-----------------

Mijn idee voor een nieuwe Lush-zeep is een opzetstuk voor op de douchekop, die langzaam met het warme water vermengt en je zo de meest gelijkmatige zeepbeurt ooit geeft.

-----------------

Het ultieme doucheproduct voor mij zou een combinatie zijn van een douchegel die je pas goed ruikt nadat het vermengd is met water.
Het moet een kick en een uitdaging zijn om jezelf goed in te zepen, aangezien je dan dus meer ruikt!
De geur zou moeten ruiken naar buitenlucht als het net geregend heeft (natte stenen).

Hierbij wil ik dan het liefst een hele frisse shampoo die flink schuimt, het liefst zodanig dat er vrolijke belletjes rondvliegen (kleine bellenblaas-belletjes) bij het aanbrengen/uitspoelen.
Deze mag ruiken naar vers gemaaid gras, of een fris weiland (gras/bloemen/bijtjes), lekker vrolijk, zonnig, warm en fris!

In de Winter mag er uiteraard ook een speciale editie komen, waarbij de douchegel naar sneeuw ruikt... neutraal en fris, en de shampoo warm en gezellig ruikt.. naar open haard en kerstboom.

Deze combo's zouden nog wel eens de redding kunnen zijn voor veel mensen die gebukt gaan onder een ochtendhumeur ;-)

----------------------

Ik heb meerdere ideeen; wat het meest aansluit bij het huidige weer:: het moet ruiken naar dít weer... je weet precies wat ik bedoel; de eerste lentedagen... vooral fris gras en btje bloesem... maar als je die geur weet na te bootsen ben je hoe dan ook echt een kampioen! Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij praat iedereen erover, ook op facebook.
Hier hoort denk ik scrub bij, nieuw seizoen, nieuw glanzend huidje die je daarna moet kunnen bruinen.

Het enige nadeel wat ik ALTIJD ondervind aan het douchen is als ik de douche uitzet dat het dan zoooooo koud is, hier heb ik nooit last van als ik uit bad kom (dat komt denk ik omdat ik me echt 'week' in superheet water, maar voor douchen heb je vaak iets minder tijd). Dus ik zou graag willen dat er een soort 'warming' effect bij zit (wat je al hebt bij bepaalde maskers van bijv de bodyshop). Ik ben geen expert hierin, maar op één of andere manier lijkt me dit goed te combineren met een extra beschermlaagje, wat je huid erg goed kan gebruiken met het schrale winterweer. Ik had deze winter extreme last van droge en ruwe handen en gesprongen lippen.
Geur moet Chai Tea zijn; niet té zoet, maar toch 'warm'. En anders moet je maar wat aanklooien met honing of amandel. Maar nooooooit te zoet... je moet mensen ook niet afschrikken met je product

Dit zijn eigenlijk twee ideeen, maar als ik er maar één mag insturen, dan is het idee 2 voor in de winter... daar heb ik meer behoefte aan!

------------------

Mijn idee voor de ultieme shower smoothie:

Nuts about you, honey

Een heerlijke shower smoothie om een luie zondagmiddag mee door te brengen! Voor een ontzettend zachte huid met een geur die je laat smelten. Om op te eten! In de smoothie zit vanille, honing, witte chocolade, walnootolie en cacaoboter.

--------------------

Mijn ultieme Lush product zou een douchegel zijn met het gevoel en de geur van een regenbui na een warme dag.

Alles ruikt dan net even wat intenser en je voelt je huid opleven. Het warme wat de dag heeft gebracht is nog voelbaar door de klamte. En toch is er iets veranderd; de frisse regenbui heeft de straten schoongespoeld. Je ruikt in de verte het gras, je voelt de warmte maar je ruikt ook de frisse geur van water. Ik vind het altijd een sensueel gevoel en van mij mag elke dag zo eindigen; lopend met de hond door schoongespoelde, warme straten met vochtige grasvelden.

De douchegel zou vast en zeker blauw/groen zijn. Blauw van het water en groen van het gras en de frisheid. De geur is moeilijk te vangen maar Lush kennende zullen die dat gewoon goed vatten. De douchegel zal misschien eerst warm aanvoelen, wie weet door wat gebruik van kruidnagel. Maar dan…Een lekker fris gevoel, wat je huid doet tintelen. Misschien wat munt? Een piepklein scheutje citroen?

Warm, zwoel, sensueel en daarna fris, dat moet hem zijn!

-------------------

Mijn concept is een sponsje waar je zeep al in zit, want het is altijd een gemier om je douchegel/showerjellie in je puff te krijgen, zonder knoeien.
En dat is natuurlijk megazonde!

--------------------

Wat ik nog graag zou zien is een rustgevende douchegel of shower jelly. In het achterhoofd heb ik hierbij mijn eigen kinderen. Als die 's avonds voor het slapen gaan nog even douchen wil ik ze niet inzepen met iets fruitigs, opwekkends of verfrissends, wat wel het geval is in veel van jullie doucheproducten. Dan wil ik graag iets met een kalmerende geur die dus perfect geschikt is voor als je 's avonds douched. De verfrissende douchegels komen in de ochtend dan wel weer.
Zelf dacht ik aan iets met lavendel ofzo? Eigenlijk heeft dat dan een dubbele werking, het kalmeert, maar als de goed goed blijft hangen na het douchen werkt lavendel ook prima tegen muggen in het voorjaar/zomer.

En niet voor de douche maar wel voor in bad: kinderbruisballen waar een kleine 'verrassing' in zit die langzaam naar buiten komt als de bal opbruist. Lijkt me leuk om cadeau te geven!

----------------------

Douche mousse
Streelzachte heerlijke douchemousse, die na het opbrengen veranderd in romig schuim.
Door de ingrediënten van etherische oliën, ginseng en aloë vera maakt het de huid heerlijk zacht als satijn en voed de huid diep. Daar wordt je als vrouw (en man) natuurlijk helemaal blij van!
Ook handig voor te scheren.

----------------------

Douchegel met frisse sinaasappelgeur en olie extract.
Door de geur stap je verfrissend, blij en verkwikkend uit de douche vol met energie, en de olie voed je huid zodat deze lekker zacht wordt.

----------------------

- Een product wat welke een combinatie is tussen jullie al bestaande sugar scrubs en the olive branch. Olive branch maakt je huid namelijk heerlijk zacht en is gelijk een goede verzorging voor tijdens het scrubben.

- een douche gel, die in een soort van spuitbus zit als een gel, maar door de aanraking van water veranderd in een heerlijk schuim.

- een douche gel waarin een klein beetje huidolie verwerkt is, zodat je na het douchen jezelf niet meer hoeft in te smeren. Niet iedereen vindt het gebruik van zo'n body butter even praktisch.

----------------------

Rainbow Gone Wild

Stap de douche in met dit vrolijk uitziende zeepje wanneer je wel een oppepper kunt gebruiken. Dat het weer grauw is, wil niet zeggen dat jouw dag dat ook hoeft te zijn! Rainbow Gone Wild heeft lichtelijk de vorm van een regenboog en barst van de kleuren, (Alle kleuren netjes op een rij, net als bij een echte regenboog natuurlijk!!) en heeft een onweerstaanbaar tropische bloemengeur. In dit zeepje zitten namelijk echte stukken passiebloem en mandarijn! Wanneer je het zeepje over je lichaam heen wrijft laat het overal kleuren achter, je hele douche zal er uit komen te zien alsof er een regenboog is ontploft! Maar maak je maar geen zorgen, je spoelt het gelukkig zo weer weg met het water.
Als je klaar bent met douchen zul je je heerlijk opgewekt voelen en stralen als nooit tevoren.
Dit zeepje werkt trouwens ook erg goed bij kleine kinderen, die eigenlijk niet zo graag onder de douche willen. Laat ze lekker met het zeepje spelen (op de muur ermee tekenen kan natuurlijk ook!) en maak het douchen zo ook voor hen één groot plezier!

-----------------------

1. scheerzeep: een bar die bij het natmaken en aanbrengen een zacht scheerzeep-achtig schuim achterlaat voor het comfortabel en veilig scheren van (o.a.) je benen.
2. hammamzeep: een bar icm een zeepzak waarmee je een enorme berg schuim kan maken, net als in de hammam:
http://www.wellnessshopbu(...)oads/20090708534.jpg

------------------------
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 maart 2010 @ 19:27:44 #136
163650 Greys
pi_79541942
En nog een paar!

--------------------

Voor de zomer is het voor iedereen belangrijk om er op je allerbest uit te zien. Dus: Fris ruikend, geschoren en ontspannen. Voor de eventuele spannende avond na een dagje strand is het ook heerlijk om geen pijnlijke, verbrande huid te hebben en heerlijk zacht aan te voelen…

Dit product gaat ervoor zorgen dat het lichaam heerlijk schoon aanvoelt, maar toch verzorgd. Vaak is het probleem dat na het douchen de huid droog aanvoelt, en je daarna nog moet smeren met bodylotion. Dit product verzorgt de huid, maakt het heerlijk zacht en ruikt ook nog eens lekker.

De geur blijft lekker lang hangen, op een subtiele manier.

Dit product kan op meerdere manieren gebruikt worden.

Het is een scheerschuim voor onder de douche (spoelt niet gelijk weg), maar als je het wat water bijdoet, wordt het een heerlijk schuimende douchegel.

De geur zal lekker fris muntig zijn met manderijnen en pepermunt, voor die hete zomers en om lekker wakker te worden. En voor het geval dat je verbrand bent: Er zit ook nog een tikje aloë vera in

Het product zal makkelijk te gebruiken zijn dankzij het ideale doucheflesje van bv The Olive Branch.
Het product gaat er qua kleur zacht-oranje uit zien. Dit omdat het idee uit Nederland komt, maar het niet hoeft te schreeuwen om zijn geweldige werking te laten merken.

Lijstje met voorbeeldingrediënten:
* Aloë vera (om een verbrande huid te kalmeren)
* Pepermunt olie (voor de frisse geur en heerlijke tintelingen)
* Eucalyptus (voor de geur) (zorgt ook voor een open neus!)
* Shea boter (voor een zachte huid)
* Mandarijnen olie (voor de geur)

Naam voorbeelden:
* Mint Condition
* Mint & Manderin
* MinT
* The Mint Softy
* Minderan (Mint +Manderin )
* Summint (summer+mint )

------------------------------

------------------------------

Mijn lush droom zou een zeepje zijn dat ruikt naar versgebakken appeltaart met heel veel kaneel! Ik zie het helemaal voor me, een groot blok zeep in een ronde taart vorm waarvan dan puntjes verkocht worden.. Dat eenmaal onder de douche smelt op je huid en de badkamer doet ruiken naar een appeltaart die net uit de oven komt.

Ik denk dat het een geweldige zeep zou zijn omdat het in elk seizoen even lekker is, en omdat de geur van versgebakken taart nu eenmaal iedereen gelukkig maakt!

Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!

---------------------------

Het bekende probleem van een Lush-winkel: zoveel soorten, zoveel leuks, zoveel lekkere geuren, te moeilijk om te kiezen!

En zelfs al heb je iets gekozen, dan nog blijf je nieuwsgierig naar al dat andere lekkers. Daarnaast houdt ieder mens van variatie en nieuwe dingen proberen, ook onder de douche. Daarvoor zijn er nu de

“Lush Tipsy Toffees”

De ‘Tipsy Toffees’ zijn een variatie op het los kopen van de douche-zeepsoorten. Het laten aansnijden van de vaak mooie grote blokken zeep in de winkel is gevoelsmatig toch een beetje ‘zonde’, zeker als men een klein stukje wil om te proberen. Er blijft een drempeltje.

Het Toffee-idee:
Om je Toffees goed te kunnen bewaren, doe je doet een eenmalige aankoop van een doosje welke bestand is tegen water en goed afsluitbaar is. Hierin bied Lush verschillende maten en motieven zodat er voor elk wat wils is, passend bij je mood of je badkamerinrichting. Daarna kan je het doosje vullen met Tipsy Toffees, keer op keer! De Toffees zijn kleine 1xuse porties douchezeep en shampoobars. De stukjes hebben een vrolijke vorm (smiley’tje of zonnetje) en zijn verpakt per stuk zoals een toffee. De papiertjes zijn vrolijk van kleur en passen bij het product wat erin zit. Daarnaast zijn ze ‘vetvrij’, Dit om in de doos de verschillende producten geen geur of kleur te laten uitwisselen.

Als je een Toffee wil gebruiken open je de verpakking zoals een Toffee. Aan de binnenkant van het papier staat de gebruiksaanwijzing van het betreffende product.

De Tipsy Toffees kunnen los in de winkel verkocht worden en zijn door hun formaat en handbaarheid ook ideaal voor het testen en promoten van nieuwe producten voor Lush bij het publiek. Ook als cadeauverpakking is een doos Tipsy Toffees ideaal omdat je verschillende geuren, kleuren en soorten zeep kan kiezen in 1 set.

-------------------------------

“Lush Lucky Charms”

Mogelijk ondersteunt de browser de weergave van deze afbeelding niet. Geïnspireerd op een bedelarmbandje zoals we die allemaal wel eens hebben gehad. Je krijgt een armbandje met een bedeltje cadeau en spaart de rest bij elkaar. De bedeltjes die je kiest passen bij jouw interesse en persoon. De eigenaar kan zelf ‘charms’ wisselen & toevoegen naar keuze!

* Eenvoudig op te hangen ergens in de douche
* Geen spulletjes die men moet neerzetten dus handig bij ruimte gebrek
* Diverse producten bij elkaar, dus niet weken dat zelfde stuk zeep
* Makkelijk in gebruik

Eenmalige startaankoop: de ‘armband’ een koord van biologisch katoen, bestand tegen water en vocht van de badkamer. Leverbaar in hippe kleurtjes als:

- babyroze
- zachtblauw
- fuchsia roze met glitters
- limegroen
- etc.

De charms zijn leverbaar in verschillende kleuren, geuren en vormen. Een drietal voorstellingen:

*1 ‘CharmDiamonds’; gebasseerd op een idee opgedaan tijdens een bezoek aan Antwerpen, de diamantenstad bij uitstek!

*2’CharmFlowers’; vrolijk en fris, een boeket in je douche!

’CharmFantasies’; hartjes, sterren en smiley’s, een vrolijke noot in ieder zijn douche!
Deze vormen zijn geschikt voor de hardere soorten zeep, zoals de zeepblokken, de scrubbars en de shampoobars.

*3 ’CharmLiquids’; voor de vloeibare soorten zeep & shampoos (fabricage kosten echter hoger)

----------------------------

Als 1e:

Een shower jelly in de vrolijke vorm van Sexyboy en met een verbeterde geur van Sexyboy!
De geur is nu heerlijk, maar de jelly zou ik dan willen in een geur waar limoen iets minder de overhand heeft dan de sexyboy nu. Dus meer Cocoa Butter en Shea Butter, zodat de geur nog iets warmer en kruidiger wordt. (misschien een snifje kaneel of kruidnagel?)

Dan kan ik de heerlijke sexyboy geur ook in de douche meenemen en door de schuimende jelly zal de geur lekker lang blijven hangen! Mmmm, heerlijk!

De werking is verzachtend en vochtinbrengend en de kleur in dezelfde crème kleur als sexyboy.

Voorbeelden van namen kunnen zijn;
~ “7 days more sexy”
~ “sexy time jelly”
~ “(mister) mc creamy” (van Greys Anatomy ;-) )

Als 2e:
Een shower smoothie met een geurcombinatie van sandalwood, musk en patchouli!

Mijn bedoeling is om een nieuwe warme hippie geur te creëren. Ik denk dat die geuren alle 3 erg sterk zijn, dus misschien met wat lichtere noten erdoor, zodat het geheel doet denken aan een duizend-en-1-nacht verhaal. Hippietijd, wierook, dromen zijn de sleutelwoorden.

Een smoothie, omdat je dan de ervaring krijgt van een rijke, olieachtige crème die je een heerlijk verzorgend laagje op je huid geeft. Als je het afspoelt krijg je een volle, geurige, rijke 1000-en-1 nacht sensatie die je nog lang blijft ruiken op je huid. De oliën geven je huid een superzacht velletje.

Voorbeelden van namen kunnen zijn;
~ “Full moon party”
~ ”Running down the Cypress hills”
~ “Arabian Nights”
~ “Dancing on bare naked feet”
~ “Mood indigo” of “Indigo skies”

--------------------------

Mijn ultieme product heet Rasp-Berry
Het wordt een product met maarliefst drie zepen in één. De vorm van de Rasp-Berry is natuurlijk een framboos. De ene kant van de framboos, de bovenkant, is een grove scrub. Het scrubeffect wordt onder andere veroorzaakt door de verschillende besjes waaruit een framboos normaal uit bestaat, die ook in dit zeepje komen. Ook zit er scrub in de zeep zelf. Dan heb je de onderkant van het zeepje, dat is een heerlijk zachte zeep, die ook zorgt voor een lekker zachte huid. Tot slot heb je het kroontje van de framboos, dat is een hele fijne scrub. Voor het ultieme effect word eerst de fijne scrub, dan de grove scrub en daarna de zachte zeep gebruikt. Het kan natuurlijk ook in een andere volgorde, of er kan in geval van haast gewoon één kant gebruikt worden.

Het zeepje heeft de vorm van een framboos, aan de ene kant (de scrub kant) komt het zeepje 'naar boven' (dat is dus de bovenkant, die bol is). Die kant heeft een donkerroze kleur. En de andere kant (onderkant) is plat. De onderkant heeft een iets lichtere kleur dan de bovenkant. Het kroontje is natuurlijk groen. Het kroontje is op de bovenkant wat hoger dan de rest van het zeepje. Zo kan je makkelijk van scrub wisselen.

De Rasp-Berry ruikt lekker zoet. Het is de bedoeling dat de geur je aan natuur doet denken, maar het ruikt natuurlijk voornamelijk naar framboos.

-----------------------
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79896438
Op het IF staan de nieuwe producten van Lush!
Met een mud bodymask en een grassshowergel Waar hebben we dat ook al weer eerder gezien??
pi_79974756
Waar?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 april 2010 @ 18:43:34 #139
163650 Greys
pi_79974783
Wat is 'het IF'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79974947
lush forum
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 april 2010 @ 18:50:27 #141
163650 Greys
pi_79975040
Ah, ik neem aan dat die dan ook wel gewoon op de Lush site zelf komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79975879
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:13 schreef Pumpkin. het volgende:
Op het IF staan de nieuwe producten van Lush!
Met een mud bodymask en een grassshowergel Waar hebben we dat ook al weer eerder gezien??
Daar moest ik meteen aan denken toen ik de produktenlijst zag!

Creatief stelletje zijn we hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79975914
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Wat is 'het IF'?
Voor de volledigheid: het Internationale Forum.

De nieuwe produkten staan nu in de UK Lush Times en zullen tzt ook wel in de Nederlandse versie verschijnen. En in de winkels. Maar waarschijnlijk kun je ze tijdens de forum party (a.s. woensdag) al bestellen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79984281
Jaaaa, mijn eerste forumparty! Ik hoop dat morgenochtend wat bekend is over welke producten er die dag te koop zijn. En ik moet mn zus even charteren voor haar cc
  maandag 5 april 2010 @ 22:22:46 #145
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79984311
quote:
Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79985551
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Wat !
pi_79993352
Ja nu heb ik trek in appeltaart, had dat debacle net verdrongen en nu is het weer daar. De onmogelijke combinatie: een heerlijke appeltaart en die giftige lush walmen
pi_80038805
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:10 schreef iteejer het volgende:
Ja nu heb ik trek in appeltaart, had dat debacle net verdrongen en nu is het weer daar. De onmogelijke combinatie: een heerlijke appeltaart en die giftige lush walmen
Life sucks huh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')