En nog een paar!
--------------------
Voor de zomer is het voor iedereen belangrijk om er op je allerbest uit te zien. Dus: Fris ruikend, geschoren en ontspannen. Voor de eventuele spannende avond na een dagje strand is het ook heerlijk om geen pijnlijke, verbrande huid te hebben en heerlijk zacht aan te voelen…
Dit product gaat ervoor zorgen dat het lichaam heerlijk schoon aanvoelt, maar toch verzorgd. Vaak is het probleem dat na het douchen de huid droog aanvoelt, en je daarna nog moet smeren met bodylotion. Dit product verzorgt de huid, maakt het heerlijk zacht en ruikt ook nog eens lekker.
De geur blijft lekker lang hangen, op een subtiele manier.
Dit product kan op meerdere manieren gebruikt worden.
Het is een scheerschuim voor onder de douche (spoelt niet gelijk weg), maar als je het wat water bijdoet, wordt het een heerlijk schuimende douchegel.
De geur zal lekker fris muntig zijn met manderijnen en pepermunt, voor die hete zomers en om lekker wakker te worden. En voor het geval dat je verbrand bent: Er zit ook nog een tikje aloë vera in
Het product zal makkelijk te gebruiken zijn dankzij het ideale doucheflesje van bv The Olive Branch.
Het product gaat er qua kleur zacht-oranje uit zien. Dit omdat het idee uit Nederland komt, maar het niet hoeft te schreeuwen om zijn geweldige werking te laten merken.
Lijstje met voorbeeldingrediënten:
* Aloë vera (om een verbrande huid te kalmeren)
* Pepermunt olie (voor de frisse geur en heerlijke tintelingen)
* Eucalyptus (voor de geur) (zorgt ook voor een open neus!)
* Shea boter (voor een zachte huid)
* Mandarijnen olie (voor de geur)
Naam voorbeelden:
* Mint Condition
* Mint & Manderin
* MinT
* The Mint Softy
* Minderan (Mint +Manderin

)
* Summint (summer+mint

)
------------------------------
![]()
------------------------------
Mijn lush droom zou een zeepje zijn dat ruikt naar versgebakken appeltaart met heel veel kaneel! Ik zie het helemaal voor me, een groot blok zeep in een ronde taart vorm waarvan dan puntjes verkocht worden.. Dat eenmaal onder de douche smelt op je huid en de badkamer doet ruiken naar een appeltaart die net uit de oven komt.
Ik denk dat het een geweldige zeep zou zijn omdat het in elk seizoen even lekker is, en omdat de geur van versgebakken taart nu eenmaal iedereen gelukkig maakt!
Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!
![]()
---------------------------
Het bekende probleem van een Lush-winkel: zoveel soorten, zoveel leuks, zoveel lekkere geuren, te moeilijk om te kiezen!
En zelfs al heb je iets gekozen, dan nog blijf je nieuwsgierig naar al dat andere lekkers. Daarnaast houdt ieder mens van variatie en nieuwe dingen proberen, ook onder de douche. Daarvoor zijn er nu de
“Lush Tipsy Toffees”
De ‘Tipsy Toffees’ zijn een variatie op het los kopen van de douche-zeepsoorten. Het laten aansnijden van de vaak mooie grote blokken zeep in de winkel is gevoelsmatig toch een beetje ‘zonde’, zeker als men een klein stukje wil om te proberen. Er blijft een drempeltje.
Het Toffee-idee:
Om je Toffees goed te kunnen bewaren, doe je doet een eenmalige aankoop van een doosje welke bestand is tegen water en goed afsluitbaar is. Hierin bied Lush verschillende maten en motieven zodat er voor elk wat wils is, passend bij je mood of je badkamerinrichting. Daarna kan je het doosje vullen met Tipsy Toffees, keer op keer! De Toffees zijn kleine 1xuse porties douchezeep en shampoobars. De stukjes hebben een vrolijke vorm (smiley’tje of zonnetje) en zijn verpakt per stuk zoals een toffee. De papiertjes zijn vrolijk van kleur en passen bij het product wat erin zit. Daarnaast zijn ze ‘vetvrij’, Dit om in de doos de verschillende producten geen geur of kleur te laten uitwisselen.
Als je een Toffee wil gebruiken open je de verpakking zoals een Toffee. Aan de binnenkant van het papier staat de gebruiksaanwijzing van het betreffende product.
De Tipsy Toffees kunnen los in de winkel verkocht worden en zijn door hun formaat en handbaarheid ook ideaal voor het testen en promoten van nieuwe producten voor Lush bij het publiek. Ook als cadeauverpakking is een doos Tipsy Toffees ideaal omdat je verschillende geuren, kleuren en soorten zeep kan kiezen in 1 set.
-------------------------------
“Lush Lucky Charms”
Mogelijk ondersteunt de browser de weergave van deze afbeelding niet. Geïnspireerd op een bedelarmbandje zoals we die allemaal wel eens hebben gehad. Je krijgt een armbandje met een bedeltje cadeau en spaart de rest bij elkaar. De bedeltjes die je kiest passen bij jouw interesse en persoon. De eigenaar kan zelf ‘charms’ wisselen & toevoegen naar keuze!
* Eenvoudig op te hangen ergens in de douche
* Geen spulletjes die men moet neerzetten dus handig bij ruimte gebrek
* Diverse producten bij elkaar, dus niet weken dat zelfde stuk zeep
* Makkelijk in gebruik
Eenmalige startaankoop: de ‘armband’ een koord van biologisch katoen, bestand tegen water en vocht van de badkamer. Leverbaar in hippe kleurtjes als:
- babyroze
- zachtblauw
- fuchsia roze met glitters
- limegroen
- etc.
De charms zijn leverbaar in verschillende kleuren, geuren en vormen. Een drietal voorstellingen:
*1 ‘CharmDiamonds’; gebasseerd op een idee opgedaan tijdens een bezoek aan Antwerpen, de diamantenstad bij uitstek!
*2’CharmFlowers’; vrolijk en fris, een boeket in je douche!
’CharmFantasies’; hartjes, sterren en smiley’s, een vrolijke noot in ieder zijn douche!
Deze vormen zijn geschikt voor de hardere soorten zeep, zoals de zeepblokken, de scrubbars en de shampoobars.
*3 ’CharmLiquids’; voor de vloeibare soorten zeep & shampoos (fabricage kosten echter hoger)
----------------------------
Als 1e:
Een shower jelly in de vrolijke vorm van Sexyboy en met een verbeterde geur van Sexyboy!
De geur is nu heerlijk, maar de jelly zou ik dan willen in een geur waar limoen iets minder de overhand heeft dan de sexyboy nu. Dus meer Cocoa Butter en Shea Butter, zodat de geur nog iets warmer en kruidiger wordt. (misschien een snifje kaneel of kruidnagel?)
Dan kan ik de heerlijke sexyboy geur ook in de douche meenemen en door de schuimende jelly zal de geur lekker lang blijven hangen! Mmmm, heerlijk!
De werking is verzachtend en vochtinbrengend en de kleur in dezelfde crème kleur als sexyboy.
Voorbeelden van namen kunnen zijn;
~ “7 days more sexy”
~ “sexy time jelly”
~ “(mister) mc creamy” (van Greys Anatomy ;-) )
Als 2e:
Een shower smoothie met een geurcombinatie van sandalwood, musk en patchouli!
Mijn bedoeling is om een nieuwe warme hippie geur te creëren. Ik denk dat die geuren alle 3 erg sterk zijn, dus misschien met wat lichtere noten erdoor, zodat het geheel doet denken aan een duizend-en-1-nacht verhaal. Hippietijd, wierook, dromen zijn de sleutelwoorden.
Een smoothie, omdat je dan de ervaring krijgt van een rijke, olieachtige crème die je een heerlijk verzorgend laagje op je huid geeft. Als je het afspoelt krijg je een volle, geurige, rijke 1000-en-1 nacht sensatie die je nog lang blijft ruiken op je huid. De oliën geven je huid een superzacht velletje.
Voorbeelden van namen kunnen zijn;
~ “Full moon party”
~ ”Running down the Cypress hills”
~ “Arabian Nights”
~ “Dancing on bare naked feet”
~ “Mood indigo” of “Indigo skies”
--------------------------
Mijn ultieme product heet Rasp-Berry
Het wordt een product met maarliefst drie zepen in één. De vorm van de Rasp-Berry is natuurlijk een framboos. De ene kant van de framboos, de bovenkant, is een grove scrub. Het scrubeffect wordt onder andere veroorzaakt door de verschillende besjes waaruit een framboos normaal uit bestaat, die ook in dit zeepje komen. Ook zit er scrub in de zeep zelf. Dan heb je de onderkant van het zeepje, dat is een heerlijk zachte zeep, die ook zorgt voor een lekker zachte huid. Tot slot heb je het kroontje van de framboos, dat is een hele fijne scrub. Voor het ultieme effect word eerst de fijne scrub, dan de grove scrub en daarna de zachte zeep gebruikt. Het kan natuurlijk ook in een andere volgorde, of er kan in geval van haast gewoon één kant gebruikt worden.
Het zeepje heeft de vorm van een framboos, aan de ene kant (de scrub kant) komt het zeepje 'naar boven' (dat is dus de bovenkant, die bol is). Die kant heeft een donkerroze kleur. En de andere kant (onderkant) is plat. De onderkant heeft een iets lichtere kleur dan de bovenkant. Het kroontje is natuurlijk groen. Het kroontje is op de bovenkant wat hoger dan de rest van het zeepje. Zo kan je makkelijk van scrub wisselen.
De Rasp-Berry ruikt lekker zoet. Het is de bedoeling dat de geur je aan natuur doet denken, maar het ruikt natuurlijk voornamelijk naar framboos.
-----------------------