ik kreeg toen international business.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
Dennis, je moet die test eens van Fontys doen. Ik weet al helemaal wat ik wilde doen en bij die test kwam er precies dat uit. Ook bij andere kwam er uit wat echt bij hen paste.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik kreeg toen international business.
En je houdt van oude auto's EN je gaat ook nog iets doen waarmee je ze kunt maken/ onderhouden...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
En daarnaast kan ik goed met honden overweg en vind winkelen niet erg
En ik ben ook nog eens een schatjequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je houdt van oude auto's EN je gaat ook nog iets doen waarmee je ze kunt maken/ onderhouden...![]()
Oh als je dat tegen vrouwen zegt fail je hard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens een schatje
Misschien bij breezerkutten die een gespierde macho willenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh als je dat tegen vrouwen zegt fail je hard.
Wat vind je van katten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens een schatje
Dat is mijn struikelpuntquote:
neee, als je dat tegen MEISJES zegt misschien...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, jij hebt al zo veel ervaring.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien bij breezerkutten die een gespierde macho willen
Dat is precies waar hij op valtquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, als je dat tegen MEISJES zegt misschien...
Nee, sorry.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrouwen/meisjes. Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is een lesbisch stel waarvan er 1 geil is?
1pot nat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is een lesbisch stel waarvan er 1 geil is?
Ik al twee keer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Daniane het volgende:
o wacht grapje. vorige keer had ik HBO Rechten op 1.
De mijne zijn heel lief hoor..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Daarom ga ik dat ook doenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mijne zijn heel lief hoor..Jouw poes zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
[..]
De mijne zijn heel lief hoor..PoezelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik zie echt een duidelijke richting.quote:1. Musicaltheater
2. Wiskunde (lerarenopleiding 2e graad)
3. Bedrijfswiskunde
4. Docent Muziek
5. Natuurkunde (lerarenopleiding 2e graad)
6. Popmuzikant (Rockacademie)
7. Docent Informatie en Communicatie Technologie (ICT)
8. Logistiek en Economie
9. Logistik und Transportwesen
10. Betriebslogistik
maatschappijleer is ook leuk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef Zeroku het volgende:
1. Opleiding tot Notarisklerk
2. HBO-Rechten
3. Journalistiek
4. Maatschappijleer (lerarenopleiding 2e graad)
5. Fiscale Economie
Ja, wel dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie echt een duidelijke richting.
Niet.
MUSICALTHEATER?!!1!
NATUURKUNDE?!!
En weer die klote cijfertjes zooi ertussen.
[..]
De mijne zijn heel lief hoor..Kvind ze altijd zo eng kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |