Toerenbegrenzer invliegen en koppeling ineens loslaten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef fespo het volgende:
ok bedankt.
nu we trouwens toch aan de beginner vraagjes zijn
het wegrijden met de benzine auto is nog wennen.
ik lees een oude topic met de "quote: ik stamp het gas altijd (half) vol in bij het wegrijden en laat dan rustig de koppeling opkomen. Net als oude mensen dat doen."
dat doe ik dus ook.
maar wat is nu een betere manier?
Constant gas op 4000 rpm en dan de koppeling ineens op laten komenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef fespo het volgende:
ok bedankt.
ik lees een oude topic met de "quote: ik stamp het gas altijd (half) vol in bij het wegrijden en laat dan rustig de koppeling opkomen. Net als oude mensen dat doen."
dat doe ik dus ook.
.
wat is dat nou weer voor theorie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet als je meer dan 87,3 pk hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef fespo het volgende:
ok bedankt.
dat doe ik dus ook.
gevoel in je auto krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef fespo het volgende:
ok bedankt.
dat doe ik dus ook.
Empirisch onderzocht:quote:
mijn auto heeft bijna 200pk, maar ik merk het toch echt wel als ik mn handrem er goed op zet....quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Empirisch onderzocht:
Ik merkte er niets van.
Half Fok! merkt het wel.
Mijn auto heeft 89pk
Do the math!
Je staat er niet voor open je liegt je vergist je je bent getraumatiseerd je bent van de duivelquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef eevebe het volgende:
[..]
mijn auto heeft bijna 200pk, maar ik merk het toch echt wel als ik mn handrem er goed op zet....
en nu?![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je staat er niet voor open je liegt je vergist je je bent getraumatiseerd je bent van de duivel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |