Dat weet ik dus ook niet, heb het wel vaker gehoord maar wat nou precies het verschil is..quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja wat was dat nou met die 'goede' en 'slechte' versie?
en goedemorgen dames!
Oeh, dan hoop ik wel dat ik de goede toegestuurd krijg, want van die slechte word ik niet vrolijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen dames, alles wel hier?![]()
http://www.scrangie.com/2(...)sus-bad-emerald.html
Hier kan je verschillen zien in Emerald sparkle.
reken er maar niet opquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Mad as a hatter is absolute perfectie! Doet me denken aan een lakje dat ik heel vroeger had (eens even kijken in m'n bakje met oude spulletjes of ik hem nog heb). Dat was alleen heeeeeeeeeeel moeilijk te verwijderen, leek wel secondelijm, hopelijk gaat dit beter.
* miss_dynastie is verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:29 schreef Puckzzz het volgende:Bah, klinkt eng! Hier om de hoek is een tijd geleden iemand vermoord, het is dan geen rustige buurt maar toch naar als zoiets gebeurd! En dat je helemaal niets gehoord hebt, zijn er mensen gewond geraakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:45 schreef tliciouz het volgende:
En ik moest deze even met jullie delen! Misschien leuk voor in de OP
[ afbeelding ]
Obliquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen dames, alles wel hier?![]()
http://www.scrangie.com/2(...)sus-bad-emerald.html
Hier kan je verschillen zien in Emerald sparkle.
Niet enteren na de | (het streepje tussen de getallen dus)quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast krijg alleen de oude topics niet netjes naast elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |