Dat weet ik dus ook niet, heb het wel vaker gehoord maar wat nou precies het verschil is..quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja wat was dat nou met die 'goede' en 'slechte' versie?
en goedemorgen dames!
Oeh, dan hoop ik wel dat ik de goede toegestuurd krijg, want van die slechte word ik niet vrolijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen dames, alles wel hier?![]()
http://www.scrangie.com/2(...)sus-bad-emerald.html
Hier kan je verschillen zien in Emerald sparkle.
reken er maar niet opquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Mad as a hatter is absolute perfectie! Doet me denken aan een lakje dat ik heel vroeger had (eens even kijken in m'n bakje met oude spulletjes of ik hem nog heb). Dat was alleen heeeeeeeeeeel moeilijk te verwijderen, leek wel secondelijm, hopelijk gaat dit beter.
* miss_dynastie is verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:29 schreef Puckzzz het volgende:Bah, klinkt eng! Hier om de hoek is een tijd geleden iemand vermoord, het is dan geen rustige buurt maar toch naar als zoiets gebeurd! En dat je helemaal niets gehoord hebt, zijn er mensen gewond geraakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:45 schreef tliciouz het volgende:
En ik moest deze even met jullie delen! Misschien leuk voor in de OP
[ afbeelding ]
Obliquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen dames, alles wel hier?![]()
http://www.scrangie.com/2(...)sus-bad-emerald.html
Hier kan je verschillen zien in Emerald sparkle.
Niet enteren na de | (het streepje tussen de getallen dus)quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast krijg alleen de oude topics niet netjes naast elkaar.
Ik heb hem ook nog nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg raar! Maar komt vanzelf, is een betrouwbare verkoopster. Had je nog meer lakjes bij haar?
Ze is trouwens zoooo mooi! Vooral vandaag met het zonnetje, dit wordt een van mijn favo´s!
Ah op die fiets!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet enteren na de | (het streepje tussen de getallen dus)
Hij moet vanzelf overspringen naar volgende regel, heb ik ook al eens mee zitten kloten.
Als je de watjes + aluminiumfolie truc toepast gaat het vlekkeloosquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Mad as a hatter is absolute perfectie! Doet me denken aan een lakje dat ik heel vroeger had (eens even kijken in m'n bakje met oude spulletjes of ik hem nog heb). Dat was alleen heeeeeeeeeeel moeilijk te verwijderen, leek wel secondelijm, hopelijk gaat dit beter.
* miss_dynastie is verliefd
Da's de goeie hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:31 schreef Ainnir het volgende:
Mooi groen is niet lelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet of ik nou de 'goede' versie heb of niet
Scrangie frot overal een TC overheen. Daarom ging ik ook de mist in bij Turned up Turquoisequote:Op donderdag 11 maart 2010 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn die swatches van Scrangie met of zonder TC? Want ik vind 'm namelijk zo flauw opdrogen, niet zo'n diepe glans zeg maar. Maar met TC is ie weer helemaal tof
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
Buh ja, eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurde hier in augustus, toen is er in een zijstraatje van onze straat ook iemand doodgeschotenJe schrikt er zo van! Ik bedoel, je hebt er zelf niks mee te maken en loopt zelf geen risico maar het tornt toch aan je veilige buurtje...
![]()
disclaimer
Uh, hoe heb ik dat ook alweer gedaan..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:35 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik de enters weggehaald doet hij het nog niet
is ideaal voor glittersquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je de watjes + aluminiumfolie truc toepast gaat het vlekkeloosMooi he?
[..]
Da's de goeie hoor![]()
[..]
Scrangie frot overal een TC overheen. Daarom ging ik ook de mist in bij Turned up Turquoise
[..]
Buh ja, eng!
Gebeurde hier in augustus, toen is er in een zijstraatje van onze straat ook iemand doodgeschotenJe schrikt er zo van! Ik bedoel, je hebt er zelf niks mee te maken en loopt zelf geen risico maar het tornt toch aan je veilige buurtje...
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Even spammen hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Net cadeautje voor mezelf besteld, en niet eens nagellak
Loqi!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Even spammen hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Net cadeautje voor mezelf besteld, en niet eens nagellak
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat eng!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loqi, gefeliciteerd!
Mijn remover is bijna op, dus ik heb chg OMG die gechipt en wel mijn werk niet heeft overleefd nog op mn nagels. Ziet dr niet uuut.
Nieuwe header vind ik een goed idee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 09:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zal even wat nieuwe blogs er tussen zetten. En misschien leuk om een keer een nieuw header te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |