Startkapitaal? Waar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat het een webshop wordt dan... Dat deel kan ik allemaal regelen (want dat kan ik zelf), alleen ehm, nu nog startkapitaal
ik ben zo modebewust als een gare aardappel, dus no clue whatsoeverquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:41 schreef bernies het volgende:
Viel me trouwens op dat niet alleen de nagellakken in pastelkleuren zijn, maar de nieuwe lente mode ook!
(of is dat ieder jaar en valt het me nu op door de nagellakken?)
Thanks allemaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef Daph_ het volgende:
*schuift chocolaatjes en nagellak door naar Diconnected*& *knuf*
ach, als je je lunch er voor vervangt valt het wel meequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks allemaalTis kut, maar wel beter zo...
Ik ga morgen denk ik ook een grote reep Bonbonbloc kopen. Fuck m'n dieet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah.He bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//ontopic
Zooo laten we het weer over lakjes houden ofzo. Iets leuks.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Eerlijk verdelen over de dagquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als je je lunch er voor vervangt valt het wel mee
Of lekker op de bank met Ben en Jerry, de meest lekkere mannen van de hele wereld (nou ja als je je k*t voelt)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels wilden vandaag ook al niet helemaal. Eerst vanmiddag een 12 jarige (soort nichtje) op bezoek gehad. resultaat:
toen na het eten: (waarschuwing voor minder goede foto's)
vind het echt een supergaaf geel kleurtje.
toen met oranje colour & go (9 get the fever) bloemetjes gestempeld
(sorry voor de crappy foto)
en vervolgens nog verder opgeleukt met all acces van de MD serie
die stempelde superfijn. (was ook goed te zien op de stempel)
Niet de beste creatie ever, maar ziet er toch wel geinig uit.
slim trouwens om de stempel te onvtetten!! goede tip
nou daar hoef ik me niet kut voor te voelen heurquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Of lekker op de bank met Ben en Jerry, de meest lekkere mannen van de hele wereld (nou ja als je je k*t voelt)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef AmNaBa het volgende:
Diconnected, een dagje nagellaken wordt je vast wel weer blij van, of gewoon een paar keer het lentetopic bekijken.leuk toch? Blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels wilden vandaag ook al niet helemaal. Eerst vanmiddag een 12 jarige (soort nichtje) op bezoek gehad. resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
disclaimer
Welke Amsterdamse KV is dat? Ik ben namelijk ook al een tijdje op zoek naar de SYF collectie en de stempelstetjes...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je wil dat ik er een paar oppik voor je bij de grote Kruidvat hier, moet je het maar even zeggen
Is niet in Amsterdam, daar heb ik nog geen goede Kruidvat kunnen vinden. Ik koop ze in Hoofddorpquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke Amsterdamse KV is dat? Ik ben namelijk ook al een tijdje op zoek naar de SYF collectie en de stempelstetjes...
Ah, ik zag in je profiel dat je in Amsterdam woont, dus ik was er ook vanuit gegaan dat je het daar bedoelde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is niet in Amsterdam, daar heb ik nog geen goede Kruidvat kunnen vinden. Ik koop ze in Hoofddorp
Haha ja ik ben ook op zoek naar een grote Kruidvat in Amsterdam, maar in Noord en Centrum nog geen succes helaasquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, ik zag in je profiel dat je in Amsterdam woont, dus ik was er ook vanuit gegaan dat je het daar bedoelde.
Die heb ik dus ook vanwege de naamquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. En dit is al de tweede lak die ik tegen kom die Bianca heet.![]()
En het zou niet de eerste lak zijn die ik om de naam koop.(Dat begon met Kinky in Helsinki.
)
Moet jij niet profiteren van de Zoya promo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook vanwege de naam![]()
Vandaag eerste salaris binnen, dus bestelling om het te vieren:
Poshe Super Fast Topcoat 2oz+0.5 oz
OPI Merry Berry Mauve
OPI Strawberried In The Sand
OPI Sonic Bloom
OPI Suzi Says Feng Shui
OPI You Ottaware Purple
OPI Here Today...Aragon Tomorrow
OPI Ink Suede
OPI Suzi Skis In The Pyrenees Suede
OPI Russian Navy Suede
OPI Yoga-ta Get This Blue
OPI Teal the Cows Come Home
OPI A Grape Fit
OPI Give Me The Moon
Color Club Wild At Heart
China Glaze L8R-G8R
Gister nog op!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou daar hoef ik me niet kut voor te voelen heurB&J
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gister nog op!Cookie Dough
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
In West is eigenlijk ook niets fatsoenlijksquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook op zoek naar een grote Kruidvat in Amsterdam, maar in Noord en Centrum nog geen succes helaas
hola, de show your feet lakjes worden verkocht in die kruidvat daar bij de munt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is niet in Amsterdam, daar heb ik nog geen goede Kruidvat kunnen vinden. Ik koop ze in Hoofddorp
Kruidvat bij de Munt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hola, de show your feet lakjes worden verkocht in die kruidvat daar bij de munt?
is een grote kruidvat ook hoor, 2 grote schappen essence
ja, sjees, hoe heet dat daar, bij die bioscoop, *vraagt ff* tuschinskiquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kruidvat bij de Munt?Hm, nog nooit geweest?
Ik hou van jouw uitsprakenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben zo modebewust als een gare aardappel, dus no clue whatsoever
*takes mental note*quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, sjees, hoe heet dat daar, bij die bioscoop, *vraagt ff* tuschinski
ik ga ook slapen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik hou van jouw uitspraken![]()
![]()
Totaal offtopic verder![]()
Weltrusten meisjes
ik heb daar toen ik laatst van jou af kwam 5 SYF lakjes gehaaldquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*takes mental note*
Zal van de week even kijken, moet toch nog even langs de H&M..Thanks!
Whihihiquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb daar toen ik laatst van jou af kwam 5 SYF lakjes gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg lekkur P2 nananana
en disco mix nanannana![]()
en de pastels van catrice
nanana![]()
oh f*ck en nog een TD bestelling![]()
Misschien tot morgen danquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef Mss het volgende:
Reguliersbreestraat, dat is wel een goeie. Morgen even kijken!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Diconnected![]()
shoppen helpt nog veeeeel beter dan chocolade![]()
ik shop altijd wanneer ik me slecht voel
TDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg lekkur P2 nananana
en disco mix nanannana![]()
en de pastels van catrice
nanana![]()
oh f*ck en nog een TD bestelling![]()
!! FOEI!
![]()
![]()
![]()
Wat heb je besteld?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Diconected: kusje eropook al is het zo te horen de juiste beslissing, de appel is altijd ff zuur in het begin
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Mijne komt dus nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef mirannie het volgende:
@ Bernies
Heb mijn OPI designer glamour vandaag weer niet gehad. Zo zie je maar wat een verschil het kan zijn. Wel erg jammer, zit er zo naar uit te kijken, ben zooooo benieuwd!
Heh, waarom verbaast dat me niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook vanwege de naam![]()
Vandaag eerste salaris binnen, dus bestelling om het te vieren:
Poshe Super Fast Topcoat 2oz+0.5 oz
OPI Merry Berry Mauve
OPI Strawberried In The Sand
OPI Sonic Bloom
OPI Suzi Says Feng Shui
OPI You Ottaware Purple
OPI Here Today...Aragon Tomorrow
OPI Ink Suede
OPI Suzi Skis In The Pyrenees Suede
OPI Russian Navy Suede
OPI Yoga-ta Get This Blue
OPI Teal the Cows Come Home
OPI A Grape Fit
OPI Give Me The Moon
Color Club Wild At Heart
China Glaze L8R-G8R
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef AmNaBa het volgende:
Diconnected, een dagje nagellaken wordt je vast wel weer blij van, of gewoon een paar keer het lentetopic bekijken.Ik vind 'm vrolijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels wilden vandaag ook al niet helemaal. Eerst vanmiddag een 12 jarige (soort nichtje) op bezoek gehad. resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtjequote:
Envoor Diconnected.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Tja ik twijfel nog.. Ik vind Zoya niet zo fijn eigenlijk, houdt nooit lang bij mij (tipwear en shrinkage)quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet jij niet profiteren van de Zoya promo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |