abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78983082
Voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef madrepuzza het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al 2,5 jaar een vriendje die ik echt heel leuk vind maar nu ging ik laatst een weekend weg met wat vriendinnen. Die avond veel wijntjes gedronken en bij het stappen op de dansvloer kwam ik een jongen tegen. Na wat gepraat te hebben gingen we dansen waarbij ik dacht dat dit toch niet uitmaakte.
Uiteindelijk zijn we dus in bed beland en hebben we het gedaan. Nu heb ik mijn andere vriendinnen op het hart gedrukt o niks te vertellen maar moet ik het voor me houden of tegen mijn vriendje zeggen. Ik ben bang dat hij het aan me ziet.
opbiechten vreemdgaan?

Is snel gegaan dat topic zeg. Ik kan niet alles meer beantwoorden maar wil even duidelijk maken dat ik wel met condoom sex heb gehad dus sowieso geen soa's opgelopen of andere verhalen die ik tussendoor lees. Maakt het natuurlijk niet minder erg..

Hele dag op school er niet met mijn hoofd bij. Uiteindelijk net om 4 uur dan toch mijn vriendje maar gebeld. Eerst gewoon gevraagd hoe het gaat enzo en toen gezegd dat ik met hem wou praten. Was even stil aan de andere kant en daarna met wat bange stem meteen vragen waarover en alles. Ik heb maar gezegd dat ik het pas vertel als ik hem echt zie. Vanavond kon die helaas niet dus nu kom ik morgenavond bij hem langs om te praten. Baal er wel van want nu zit hij tot morgen in spanning over waar het over zal gaan of dat ik het uit wil maken of dergelijke.
pi_78983128
Oei, dat vind ik wel lullig hoor, dat hij nu zo in de spanning zit. Had je niet kunnen zeggen dat je het niet wilde uitmaken?
pi_78983137
Jij bent echt dom.

Wees een wijf en zeg het tegen hem. Ik hoop dat hij je nooit meer wil zien.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:05:39 #4
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78983201
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Jij bent echt dom.

Dus dat.

Ik weet niet wat je vriendje voor persoon is, maar in mijn geval is het over en uit in zo'n situatie. x3
pi_78983251
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef kahlie het volgende:
Oei, dat vind ik wel lullig hoor, dat hij nu zo in de spanning zit. Had je niet kunnen zeggen dat je het niet wilde uitmaken?
Ja dat, sms hem anders even: "trouwens, ik wil het niet uitmaken, misschien jij wel"
pi_78983308
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Jij bent echt dom.

Ik ga dit toch niet via de telefoon vertellen......... Dit moet je doen als ik hem recht in de ogen kan kijken. Snap het probleem daar niet van.
En begon verkeerd, ik denk dat hij in spanning zit tot morgenavond.
pi_78983372
Ik wil je graag veel sterkte wensen morgen En je kunt altijd steun zoeken in mn PM-box als je daar behoefte aan hebt !
pi_78983390
Terecht dat je het hem in zijn gezicht verteld.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:13:27 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78983574
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Terecht dat je het hem in zijn gezicht verteld.
dat, al vind ik het belangrijk genoeg om het eigenlijk zo snel mogelijk te vertellen, vriendje zit natuurlijk allerlei verhalen te verzinnen waarvan een gedeelte dus misschien wel waar is...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78983616
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Re het volgende:

[..]

dat, al vind ik het belangrijk genoeg om het eigenlijk zo snel mogelijk te vertellen, vriendje zit natuurlijk allerlei verhalen te verzinnen waarvan een gedeelte dus misschien wel waar is...
Klopt, misschien had TS beter pas morgenavond kunnen zeggen dat er iets was.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:15:04 #11
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78983649
En ook wel sneu dat het vriendje 1 van de laatste personen is die het daadwerkelijk te weten komt
pi_78983681
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef madrepuzza het volgende:

Ik ga dit toch niet via de telefoon vertellen......... Dit moet je doen als ik hem recht in de ogen kan kijken. Snap het probleem daar niet van.
En begon verkeerd, ik denk dat hij in spanning zit tot morgenavond.
Persoonlijk vertellen is wel zo respectvol ja, nu dat je al zo respectloos ben geweest. Maar door een gesprek te beginnen met: "Ik moet met je praten", lijkt het gelijk alsof je het uit wil maken, dat snap je zelf toch ook wel? De situatie is al niet fair ten opzichte van je vriend, want je bent vreemd gegaan, maar nu maak je het gewoon nog erger voor hem... Ik vind het niet kies.
pi_78983740
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet, waarom flik je dit hem? Tevens is het helemaal slap als je de wijn de schuld geeft, ken je grenzen.
pi_78983760
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Torrio het volgende:
En ook wel sneu dat het vriendje 1 van de laatste personen is die het daadwerkelijk te weten komt
gelul, alleen haar vriendinnen weten het.. en fok

fok telt neit mee
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:18:36 #15
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78983842
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Devvie het volgende:

[..]

gelul, alleen haar vriendinnen weten het.. en fok

fok telt neit mee
Geloof me, als ik erachter zou komen dat een heel forum (en niet de kleinste) mee heeft mogen genieten van het slippertje van m'n vriendin en de gevolgen ervan, dat het me niet blijer maakt
pi_78983905
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:18 schreef Torrio het volgende:

[..]

Geloof me, als ik erachter zou komen dat een heel forum (en niet de kleinste) mee heeft mogen genieten van het slippertje van m'n vriendin en de gevolgen ervan, dat het me niet blijer maakt
waarschijnlijk zit ie niet op fok anders zou ze het niet hier neerzetten
pi_78983919
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Klopt, misschien had TS beter pas morgenavond kunnen zeggen dat er iets was.
Ik belde toch om te kijken of het vanavond kon. Niet tactvol maar daar ben ik blijkbaar niet goed in heb ik wel door.

Maar al die harde reacties hier heb ik ook weinig aan..
pi_78983960
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:02 schreef madrepuzza het volgende:
Voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
[..]

opbiechten vreemdgaan?

Is snel gegaan dat topic zeg. Ik kan niet alles meer beantwoorden maar wil even duidelijk maken dat ik wel met condoom sex heb gehad dus sowieso geen soa's opgelopen of andere verhalen die ik tussendoor lees. Maakt het natuurlijk niet minder erg..

Hele dag op school er niet met mijn hoofd bij. Uiteindelijk net om 4 uur dan toch mijn vriendje maar gebeld. Eerst gewoon gevraagd hoe het gaat enzo en toen gezegd dat ik met hem wou praten. Was even stil aan de andere kant en daarna met wat bange stem meteen vragen waarover en alles. Ik heb maar gezegd dat ik het pas vertel als ik hem echt zie. Vanavond kon die helaas niet dus nu kom ik morgenavond bij hem langs om te praten. Baal er wel van want nu zit hij tot morgen in spanning over waar het over zal gaan of dat ik het uit wil maken of dergelijke.
Hij gaat hoe dan ook een kuttijd tegemoet, dan kan dat dagje spanning er ook nog wel bij.

Ik vind wel dat je het telefoongesprek netjes hebt aangepakt. Wat ga je hem zeggen als hij vraagt waarom je vreemd bent gegaan?
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:21:09 #19
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78983966
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef Devvie het volgende:

[..]

waarschijnlijk zit ie niet op fok anders zou ze het niet hier neerzetten
Dat maakt het er niet minder om. De vuile was buiten hangen is nooit goed te praten .

Maar goed dat zal wel aan mij liggen.
pi_78983992
TVP voor reactie.

Kut oor je Ts, en dom natuurlijk, maar er is niks meer aan te doen. Hopen dat hij je vergeeft.
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_78984019
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef madrepuzza het volgende:

[..]

Ik belde toch om te kijken of het vanavond kon. Niet tactvol maar daar ben ik blijkbaar niet goed in heb ik wel door.

Maar al die harde reacties hier heb ik ook weinig aan..
Jij dacht dat we lief gingen doen?
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:24:35 #22
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78984150
TS, mag ik vragen hoe oud jij en/of je vriendje zijn?
pi_78984197
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij gaat hoe dan ook een kuttijd tegemoet, dan kan dat dagje spanning er ook nog wel bij.

Ik vind wel dat je het telefoongesprek netjes hebt aangepakt. Wat ga je hem zeggen als hij vraagt waarom je vreemd bent gegaan?
Had allemaal dingen bedacht die ik via telefoon ging zeggen maar klapte dicht dus morgen even afwachten. Hoe te beginnen vind ik nogsteeds raar. Kom ik binnen en dan meteen biechten enzo..
pi_78984239
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Torrio het volgende:
TS, mag ik vragen hoe oud jij en/of je vriendje zijn?
ik 19, hij 20.

2.5jaar relatie al gehad...
pi_78984284
Mag ik dan vragen: waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')