dank je, kon het subforum zo 1,2,3 niet vindenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat je probleem vooral is dat je het in het verkeerde subforum hebt gepost, ik gooi je quad even op een aanhanger en breng je naar PTA
moet je je muiswieltje gebruiken en naar beneden scrollenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dank je, kon het subforum zo 1,2,3 niet vinden
haha, ik wist niet dat mijn quad een auto was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je je muiswieltje gebruiken en naar beneden scrollen
quote:Gemotoriseerd of niet, alles op wielen heeft hier een plek. Van oldtimers tot je nieuwe fiets, van Smart tot brandweerwagen, post het hier!
sorry?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:36 schreef Telebankieren het volgende:
Welk besturingssysteem gebruik je?
waar heb jij het in godsnaam overquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:37 schreef Telebankieren het volgende:
[..]
heb je hem al opnieuw opgestart?
vanaf hier snap ik het niet. welke dop? hoe bedoel je tegen massa houden? starten snap ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Doet je bougie uberhaupt nog wel wat? Testen kan door de bougie er uit te draaien, dop er op, tegen massa houden en starten.
Sorry, ik bedoel bougie er uit draaien, bougiekabel er terug op zetten en dan het massavlak van de bougie (dat normaal in je blok gedraaid zit) ergens tegen een andere massa aanhouden (kop van een boutje oid). Als je dan start moet je de bougie zien vonken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
vanaf hier snap ik het niet. welke dop? hoe bedoel je tegen massa houden? starten snap ik wel
ja, dan zit op de kop, waar hij moet vonken allemaal olie. Hij is erg vettig dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
En als je hem probeert te kicken of elektrisch te starten, wordt je bougie dan vettig als je hem er naderhand uit draait?
niks veranderd. alleen nieuwe accu. en die is goed. mengsmering is ook goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Staat hij niet veel te rijk zodat hij direct verzuipt? Of heb je de verkeerde mengsmering getankt? Wat heb je allemaal veranderd sinds hij voor het laatst gelopen heeft?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel bougie er uit draaien, bougiekabel er terug op zetten en dan het massavlak van de bougie (dat normaal in je blok gedraaid zit) ergens tegen een andere massa aanhouden (kop van een boutje oid). Als je dan start moet je de bougie zien vonken.
die bougie haal ik van internet. zal morgen even foto's makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef FransDeens het volgende:
Zit er nog wel genoed benzine in, en in het geval er een benzinekraan opzit, staat die wel open? Die foto van die bougie die je post, die is namelijk wel erg droog. Normaal zou er na een paar startpogingen wel wat benzine op mogen zitten.
En dit moet je ook niet doen, dan verzuip je je blok kunstmatig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef drumminggod het volgende:
bougie in benzine dompelen had geen nut.
of met 3 druppels benzine wegrijd en dan de tank droog rijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:08 schreef FransDeens het volgende:
En zit er nou genoeg benzine in? Je zal echt niet de eerste zijn de een lege tank heeft na een tijd stilstand.
excuses voor het ook alweer even niet weten hoe een bougie moet testenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Misschien kan JIJ hem beter naar iemand brengen die ooit eerder met benzine motoren bezig is geweest.
Niet lullig bedoeld, maar als je niet eens weet hoe je een bougie moet testen houd het een beetje op.
hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
Carbje vervuild door het stilstaan ??
TS moet idd eerst kijken of hij vonkt... als hij toch de pit eruit heeft, kan ie meteen ruiken met droogstarten of er benzinedampjes uit het bougiegat komen als hij start... zoniet, zou ik hem wegbrangen; carbs schoonmaken is wel zelf te doen, maar dan moet je wel weten wat de goede kant van een schroevendraaier is, anders wodt het een drama
![]()
Ik bied 200¤ voor de restanten
Als iedereen zo denkt leert niemand ooit iets nieuws.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Misschien kan JIJ hem beter naar iemand brengen die ooit eerder met benzine motoren bezig is geweest.
Niet lullig bedoeld, maar als je niet eens weet hoe je een bougie moet testen houd het een beetje op.
topperquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt leert niemand ooit iets nieuws.
Heb ik bij mijn quad al binnen de vier weken met deze winter temperaturen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi !! Als je technisch bent aangelgd, haal dan de carb er maar vanaf, en schroef het vlotterbakje open.. ik zet 5¤ op schilfertjes in het bakje die de sproeier hebben verstopt![]()
sproeiertje eruit draaien en even doorblazen, spul weer terugbouwen starten --> lopen...![]()
Van stilstaan gaat het niet kapot (mits binnen), en dus is het meest voor de hand liggende een verstopte sproeier door de schilfertjes van de verdroogde benzine in de vlotterkamer..
Veel plezier
haha, carb. even siliconenspray ingespoten en benzinefilter scoongemaakt en hij loopt nu. Met dit koude weer wel wat moeilijker. maar het gaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi !! Als je technisch bent aangelgd, haal dan de carb er maar vanaf, en schroef het vlotterbakje open.. ik zet 5¤ op schilfertjes in het bakje die de sproeier hebben verstopt![]()
sproeiertje eruit draaien en even doorblazen, spul weer terugbouwen starten --> lopen...![]()
Van stilstaan gaat het niet kapot (mits binnen), en dus is het meest voor de hand liggende een verstopte sproeier door de schilfertjes van de verdroogde benzine in de vlotterkamer..
Veel plezier
Nee hij meende dat..quote:
hoe moet ik het anders noemen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Uiteraard. Was een reactie op jouw "bougieslang".
Alleen jammer dat je remmenreiniger of een andere start pilot moest inspuiten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:03 schreef drumminggod het volgende:
haha, carb. even siliconenspray ingespoten en benzinefilter scoongemaakt en hij loopt nu. Met dit koude weer wel wat moeilijker. maar het gaat
conclusie: hij doet het weer
bedankt iedereen. vraag opgelost
heb nu quad verkocht en een aprilia rs 50 in de schuur staanquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je remmenreiniger of een andere start pilot moest inspuiten.
Siliconenspray.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het toch wat anders wat zichzelf oploste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |