Dierenarts neemt niet meer op.. nou lekker dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef chocoladedrop het volgende:
Erg raar dat ie dat doet. Wat zei de dierenarts?
toen was ie nog te mager....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Pablo88 het volgende:
Kerst duurt nog lang, waarom heb je hem 2 maanden terug niet in de pan gelegd?
Had je het voedsel aan moeten passen, de datum van Kerst staat redelijk vast.quote:
Wat ben jij grappigquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Pablo88 het volgende:
Konijn houdt zich goed in de vriezer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Pablo88 het volgende:
ja morgen gaan we meteen heen ik vind het zelf ook kut dat me ma nu niet heen gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef Miss_Isis het volgende:
ik zou zeker even een andere DA proberen, zodra je aan een konijn echt ziet dat er iets mis is, is er vaak ook iets ernstig mis. Kan hij nog wel lopen? Geeft hij pijn aan als je de pootjes één voor één bevoelt? Is er iets duidelijk warm/gezwollen? Valt hij om of lijkt het of hij geen kracht heeft in zijn poten? Kan hij nog wel schoppen/trappelen als je hem optilt? Het kan natuurlijk iets lulligs zijn als een verrekte spier maar met veel pech zou het ook een probleem met de rug kunnen zijn of iets gebroken als hij zich versprongen heeft ofzo.. Hoe dan ook veel succes met hem...
Hoe oud is Gerrit en waarom bel je zelf de dierenarts niet op? Bellen kan altijd en ik zou ook gewoon zelf naar de da gaan als ie zegt dat het nodig is. Dan betaal je het toch zelf?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja morgen gaan we meteen heen ik vind het zelf ook kut dat me ma nu niet heen gaat.
maarja mams wil is wet.
iig hij kan niet knap lopen hij huppelt half zeg maar en gaat dan meteen weer leggen omdat hij niet verder kan denk ik.
maar dit is pas sinds vandaag dus ik vraag me af wat er is geberud
Heb ik ook wel eens gehad, m'n ouders werkte niet mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:56 schreef Eisoep het volgende:
ik wou zelf ook het liefste gisteren gaan maar mijn ouders werkte niet mee,
over 3 min kan ik bellen dus ik wacht het af...
Zeker weten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Eisoep het volgende:
Blijbaar werkte het dat ik ging janken nu is me pa naar de DA.
Mijn konijn heeft ook een verlamde achterhand gehad, maar deze heb ik toen in laten slapen, omdat de dierenarts geen behandelplan had.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maandag met mijn konijn naar de dierenarts, want hij is aan de achterkant (deels) verlamd. Als ik een beetje op internet kijk, dan kom ik uit op die E. Cuniculi ziekte. Mijn konijn is elf jaar, dus ik ben benieuwd wat het nu echt is en of het op een "normale" manier te behandelen is.
Ja, ik heb dat dus ook om heel eerlijk te zijn. Hij heeft een hele buitenren & hij zat ook altijd graag buiten, maar nu lukt dat niet meer. Ik mag al blij zijn dat hij elf is geworden en dit kan ik niet zo goed aanzienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn konijn heeft ook een verlamde achterhand gehad, maar deze heb ik toen in laten slapen, omdat de dierenarts geen behandelplan had.
Het beest was nog kerngezond, op de verlamming na. Ik vond dat ze geen konijn-waardig bestaan had, omdat ze alleen nog maar kon liggen.
Ja, haha. Hij is een beetje bejaardquote:
Ik vind 11 jaar een respectabele leeftijdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat dus ook om heel eerlijk te zijn. Hij heeft een hele buitenren & hij zat ook altijd graag buiten, maar nu lukt dat niet meer. Ik mag al blij zijn dat hij elf is geworden en dit kan ik niet zo goed aanzienHij eet en drinkt volop, maar toch... Even maandag langs de dierenarts en dan hoor ik zijn plan wel & dan kan ik altijd nog kijken.
[..]
Ja, haha. Hij is een beetje bejaard
Hèquote:Op zondag 14 maart 2010 12:30 schreef Eisoep het volgende:
hij krijgt ontwormingsmiddel en hij heeft 3 spuiten gehad.
het gaat nog steeds erg slecht met hem ik denk dat het het beste is om hem te laten inslapen.
ja is hier ook zo en ik moet steeds zijn uitwerpselen weghalen anders legt hij erin enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HèDat zijn geen leuke beslissingen!
Hier gaat het ook niet goed. Om de x tijd ga ik (of iemand anders) even naar buiten om hem te laten drinken (hij blijft in zijn nachtverblijf en daar hangt zijn drinken niet). Hij drinkt dan i.m.o. ook écht veel. Snoepjes gaan er overigens vanzelf in, haha. Verder is het echt aandoenlijk om hem zo te zien liggen. Hij doet zijn best wel om vooruit te komen, maar dat gaat natuurlijk niet gemakkelijk.
Ja, het kleeft echt aan z'n kontje... En nee, dat zou ik ook niet kunnen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:47 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja is hier ook zo en ik moet steeds zijn uitwerpselen weghalen anders legt hij erin enzo
ik vind het een heel naar gezicht ook omdat ik geen verbetering zie.
maar de dierenarts geeft hem 3 weken om te herstellen maar ik kan hem niet 3 weken verlamd in mijn tuin zien hoor.
ahwquote:Op maandag 15 maart 2010 18:27 schreef automatic_ het volgende:
Mijn konijn heeft zojuist een spuitje gehad. De dierenarts zei dat hij echt op was, dus ik heb er wel vrede mee
Wat een goed nieuws! Hopelijk blijft deze lijn zich voortzettenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Eisoep het volgende:
Met Gerrit gaat het nu iets beter![]()
hij is nog niet helemaal op de been maar toen ik net zijn medicijnen wou geven ging hij eventjes huppelen!!
dus dat is al velen malen beter als van de week.
hopelijk blijft hij vooruitgaan en komt het toch nog goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |