abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:31:52 #26
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79005310
*zwaai*
Hier alles redelijk (op eerdergemelde ongemakken na)
En slaap-problemen, te kort of te lang... beide zijn vervelend
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_79006784
Ben ik weer! Eindelijk dit keer mijn eigen gyn, die me destijds ook geopereerd heeft

Hoop duidelijk geworden (daarom wilde ik hem meteen, en niet de co's. Co's moeten het leren, maar ik heb nu na een maand pas écht antwoord....) een hydro kan onder invloed van hormonen weer vullen (is gebeurd) (darmen reageren overigens ook op pijn & geirriteerd buikvlies, dus het was volgens hem niet zo gek dat ik zo opgeblazen was, paar weken terug ) hydro zit verkleefd naar nu vermoed wordt o.a. aan mijn buikvlies. Kan geen kwaad, het zal niet scheuren of iets, maar je buikvlies is net zo gevoelig als je scheenbeen vandaar de pijn dus! (De co gaf laatst aan dat een hydro alleen pijn kan doen als ie gedraaid is, dus dat dit zeker de hydro niet kon zijn. Nu wordt mijn gevoel toch bevestigd, en daar ben ik blij mee)

Heel vervelend, enige oplossing is bevallen. En dat duurt nog even. Qua bekken gaf hij ook al aan, goed dat je naar een bekkenfysio gaat, maar hou er rekening mee dat dat alleen verlicht. En dat de rest er helaas bij hoort.

Verder gezonde zwangerschap (wist ik ook al wel ) en inderdaad even ge-echo'd. Hij wilde dolgraag even kijken of het inderdaad nog een dame was, maar de dame lag weer hetzelfde als bij de pretecho kontje in het kommetje onderin mijn baarmoeder. (ik zie het gebeuren dat we tot het einde geen 100% zekerheid hebben al hoop ik dat met 1.5 week de 20 weken echo wel het kan garanderen... wat moet ik anders met al die gekochte spulletjes )

Verder: luisteren naar mijn lichaam en over 4 weken terug. Ondanks dat de rest er allemaal perfect uitziet blijf ik wel onder controle. Volgende keer alleen nog even aangeven dat ik hoop tot het einde onder controle daar te blijven, i.v.m. de medische indicatie. Maar ik vermoed dat dat geen probleem is
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:18:47 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79007296
Goedemorgen!

Wat ontzettend balen van het slechte slapen bij velen.
Zoals FLugeltje het beschrijft is het best leuk om op controle te gaan bij de gyn. Effe naar je kindje kijken.

Djenneke, hopelijk lig je lekker in bed uit te rusten.
pi_79007350
Ben niet de enige die me soms vreselijk kan voelen..

Tot ongeveer 14 weken was ik elke keer vreselijk misselijk.. Niet 's ochtends maar 's avonds (erg fijn als je 's avonds werkt met eten ) en heel erg moe.. Dat was ineens weg eigenlijk maar blijf me constant lichtelijk depri voelen.. Toch hebben we heel wat leuke berichten gehad en voel ik me heerlijk zwanger maar dat depri gevoel blijft hangen.. Vraag me af of dat met de lage bloeddruk te maken kan hebben..
Vanmiddag mag ik weer naar de VK toe dus ga het dan gewoon eens vragen!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_79007562
Goeiesmorreges. Hier ook lang geslapen. Gisteren had ik heel slecht geslapen en ik voelde me toch móe! Net als tijdens de eerste drie maanden. Vandaag kon ik lekker uitslapen dus dat liet ik me geen 2 keer zeggen.

Orea, viel dat nieuws je tegen, dat van 'de enige oplossing is bevallen'?
pi_79013767
Ja het valt me wel tegen ja maargoed, ik zal me er echt bij neer moeten leggen, want er is echt niets aan te doen nu. Helaas....
pi_79016879
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Orea het volgende:
Ja het valt me wel tegen ja maargoed, ik zal me er echt bij neer moeten leggen, want er is echt niets aan te doen nu. Helaas....

Zou het na de bevalling dan wel over moeten zijn of moet er dan toch nog een operatie komen?
pi_79017087
In principe zou het dan weer weg moeten zijn. Net zoals ik er voor de zwangerschap geen 'last' van had. Het is echt dat alles nu een andere plek krijgt in je buik en er van alles in de verdrukking komt en er aan de verklevingen 'getrokken' wordt. Stel dat ik er straks nog wel last van hou, dan zullen ze wellicht wel weer een laparoscopie doen. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat niet nodig is

Had dit alleen nooit van te voren gedacht je stelt je op van alles in, behalve dit... Ach ja, klagen schiet ook niet op dus er maar proberen het beste van te maken.
pi_79017289
Nee, zoiets bedenk je niet vantevoren
Dan zit er iets anders op dan het te accepteren, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_79022881
Vandaag ben ik precies 30 weken
Echt ráár.

Maar dat betekent dat ik ook nog maar 4 weken (en 1 dag) hoef te werken en dan heb ik éíndelijk verlof!!

En dat bewegen.. ach, dat lukt mij ook niet echt meer hoor. Ik ga nu ook gewoon zonder schuldgevoelens met de auto naar m'n werk. Als ik ga fietsen doe ik er echt een half uur over (ipv 10-15 minuutjes).. Ook ik heb/had conditie van niets...

Alleen heb ik volgende week wel een probleem, want dan moet ik 's middags met de kids naar een theatervoorstelling (op de fiets!!).
Misschien dat ik m'n collega's even lief aankijk.. We gaan met 3 groepen, maar omdat mijn groep zo groot is vind ik het toch wel een beetje vreemd om hun op mijn kinderen te laten letten (en ik heb ook nog van die ongeoefende fietsers er tussen zitten), terwijl ik er zelf met de auto heen ga..
Maar ja, als ik al merk hoe het wandelingetje van 5 minuten naar de gymzaal me al erg tegenvalt... (wat lopen die kinderen toch snel)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_79026186
hier een offdag, heel erg moe, niet vooruit te branden

wel bijgelezen maar weinig onthouden

voor orea, wel fijn dat je bij je eigen gyn bent geweest maar minder dat ze nu niks voor je kunnen doen

voor de 30 weken van baldria!
pi_79029039
Weer bij de verloskundige geweest! Alles goed met baby Grote zus was erg trots op het geluid van het hartje...

En ik heb een mijlpaal gehaald die ik niet hoef te halen maar het is zo... Ben 10 *WTF* KILO aangekomen... zucht!! Begon het wel te merken maar wist niet dat het zo snel is gegaan hahaha...
Ook de fysio heeft me weer toegetakeld.. Nog 2 keer daar naartoe en verder thuis oefenen en gaan sporten... maar dat sporten... hmmmm

Fijne Avond!
pi_79030075
30 weken al Baldria! Snel gaat het dan ineens he?

Leuk dat de grote zus zo trots is Liesz En 10 kg, nou ja, komt vast wel weer goed

Ik ben vandaag druk geweest met de boekenkast opnieuw in te delen en achter Graeme aan te rennen de hele tijd. En nu heb ik echt zo'n zeurend gevoel in mn buik
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79030394
Zo over moeheid gesproken, daar heb ik vandaag ook last van Maar das niet zo gek, lag vannacht om half 1 in mijn bed en moest om 7 uur weer op.
Mijn kind vond de Sound of Music iig niet zo leuk geloof ik haha.
(of juist wel, hij ging iig schoppen *lol*)

En mijn oog ziet eruit of ik erop geslagen ben. Althans dat heb ik vandaag een aantal keer gehoord
(denk dat ik morgen toch even de dokter ga bellen ervoor)

En verder gaat eigenlijk alles goed gelukkig
pi_79036673
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Orea het volgende:
In principe zou het dan weer weg moeten zijn. Net zoals ik er voor de zwangerschap geen 'last' van had. Het is echt dat alles nu een andere plek krijgt in je buik en er van alles in de verdrukking komt en er aan de verklevingen 'getrokken' wordt. Stel dat ik er straks nog wel last van hou, dan zullen ze wellicht wel weer een laparoscopie doen. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat niet nodig is

Had dit alleen nooit van te voren gedacht je stelt je op van alles in, behalve dit... Ach ja, klagen schiet ook niet op dus er maar proberen het beste van te maken.
Mocht het een jongen zijn is hier een meisjes mama hoor!

Wat een verhaal meid en wat lastig om het met het antwoord bevallen te doen.. Hopelijk ga het volhouden tot aan de bevalling!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:50:20 #41
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79047299
Baldria, mijlpaal

Orea Fijn dat alles goed gaat met je meisje, maar wat enorm balen dat ze dus echt niets voor je kunnen doen nu. Het hele proces wordt je ook niet makkelijk gemaakt zo he? Hou je beloning voor ogen meid, die komt over een week of 21

Zelf heb ik eigenlijk niet zo veel nieuws, zit nog een beetje in het grote niemandsland wat dat betreft. We moeten zo ongeveer gaan beginnen aan het schuren/schilderen van de meubels voor de babykamer en ook in huis moet her en der nog wat gebeuren. Op onze slaapkamer moeten we ook nog e.e.a. schilderen en dat wil ik graag ook voor m'n kraamtijd gedaan hebben, dan is het tenminste netjes. Rondom pasen hebben we wat extra dagen vrijgenomen om alvast een flinke voorsprong te nemen... De echte onbedwingbare nesteldrang is er nog niet, maar ik begin wel wat ongeduriger te worden nu wat het geklus in huis betreft.

Ik ga half juni met verlof, dus ik hoef nu nog maar 13 weken te werken... Nog iets te lang om al te gaan aftellen dus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79050309
Goeiemorgen!!

Liesz, thnx. Ik zal je in gedachten houden

Zo maar even op de fiets gestapt en weer een potje weggebracht naar de dokter. Heb zowaar van 3 tot 6 achter elkaar geslapen, wowow! Maar niet gek, de nacht ervoor heb ik er 3 in totaal geslapen
En ik moest nog koffie halen, en nu liggen er moorkoppen, bananensoezen, chocoijsjes, biba-peer & banaan ijsjes en sinassplitten in de vriezer Kon me niet inhouden. Ben dinsdag jarig en dacht: ik ga vast voor vieren

Flugel, ik ga eind juni, maar ik ben wel vast aan het aftellen hoor Je kunt niet vroeg genoeg beginnen

Fijne dag allemaal!!
pi_79050955
1 april heb ik 20 weken echo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79051310
Leuk Tico, ook al snel

Maar ik heb zo heerlijk geslapen dat is wel het voordeel aan zo moe zijn ik slaap wel echt heel erg vast.
En ik voel me geestelijk heel erg uitgerust en geweldig
pi_79054683
Ticootje, wat leuk! 1april is zo joh!

Orea, wat balen dat ze er nu niks aan kunnen doen. Maar tel maar vast lekker af naar je verlof, heerlijk in de zomer! Enne groot gelijk dat je vast je verjaardag gaat voor vieren

Hier eigenlijk niet veel te melden. We wachten maandag geduldig af en dan kunnen we ein de lijk het grote nieuws aan iedereen vertellen Gisteren nog met vrienden een weekendje parijs geboekt als de tour er is! Kunnen die mannen mooi de tour kijken en wij meiden lekker shoppen! Iedereen die weet dat ik zwanger bent denkt trouwens dat het een meisje wordt
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79055918
Ik heb even alles wat ik al heb gekocht/gekregen eens op tafel uitgespreid, en de conclusie is dat ik voorlopig even een koopverbod heb (op krijgen heb ik geen invloed dus daar zeg ik lekker niks over ) Heb alleen nog niet zoveel broekjes zie ik nu, dus die mag ik nog kopen. Maar nu niet.....

De rompers zijn oplopend van maat 50 tot maat 80 inmiddels al

Even onder een linkje want ze zijn erg groot (de foto's)
linkerkant tafel
rechterkant tafel

pi_79056273
Ik vind het nog wel meevallen Als ik kijk naar wat ik voor de eerste had.
Dacht ik ook dat ik redelijk veel had maar ben erna nog veel gaan shoppen
Zeker in maatje 56 dacht ik aah daar heb ik zat in maar de kleertjes en rompertjes vlogen erdoor.
Net als de hydrofielen die gebruikte ik voor alles
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:52:29 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79056453
Ticootje, 1 april is het voor je het weet

Orea Tot maat 80 al? En ik dacht dat ik al vrij hard ging

Lekker zo'n weekendje Parijs Barbabientje
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79056786
Ik ben nog geen 19 weken hè!
En inderdaad, ik liep net langs de tafel en dacht, hmmm jurkjes in maat 56 heb ik ook nog niet zoveel...
Maar rompers, echt ik heb er 50 ofzo

En nu msn't mijn jeugdvriendinnetje (haar dochter is van eind juli) dat ze nog bergen spul heeft en dat ik mag komen neuzen!!
pi_79056806
Ik denk overigens dat ik er nog maar een kledingkast bij koop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')