Ben ik weer! Eindelijk dit keer mijn eigen gyn, die me destijds ook geopereerd heeft

Hoop duidelijk geworden (daarom wilde ik hem meteen, en niet de co's. Co's moeten het leren, maar ik heb nu na een maand pas écht antwoord....) een hydro kan onder invloed van hormonen weer vullen (is gebeurd) (darmen reageren overigens ook op pijn & geirriteerd buikvlies, dus het was volgens hem niet zo gek dat ik zo opgeblazen was, paar weken terug

) hydro zit verkleefd naar nu vermoed wordt o.a. aan mijn buikvlies. Kan geen kwaad, het zal niet scheuren of iets, maar je buikvlies is net zo gevoelig als je scheenbeen

vandaar de pijn dus! (De co gaf laatst aan dat een hydro alleen pijn kan doen als ie gedraaid is, dus dat dit zeker de hydro niet kon zijn. Nu wordt mijn gevoel toch bevestigd, en daar ben ik blij mee)
Heel vervelend, enige oplossing is bevallen. En dat duurt nog even. Qua bekken gaf hij ook al aan, goed dat je naar een bekkenfysio gaat, maar hou er rekening mee dat dat alleen verlicht. En dat de rest er helaas bij hoort.
Verder gezonde zwangerschap (wist ik ook al wel

) en inderdaad even ge-echo'd. Hij wilde dolgraag even kijken of het inderdaad nog een dame was, maar de dame lag weer hetzelfde als bij de pretecho

kontje in het kommetje onderin mijn baarmoeder. (ik zie het gebeuren dat we tot het einde geen 100% zekerheid hebben

al hoop ik dat met 1.5 week de 20 weken echo wel het kan garanderen... wat moet ik anders met al die gekochte spulletjes

)
Verder: luisteren naar mijn lichaam en over 4 weken terug. Ondanks dat de rest er allemaal perfect uitziet blijf ik wel onder controle. Volgende keer alleen nog even aangeven dat ik hoop tot het einde onder controle daar te blijven, i.v.m. de medische indicatie. Maar ik vermoed dat dat geen probleem is