Dat ja. Lost Boys was best te pruimen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jammer weer een 80's icoon dat te vroeg heen gaat....
Licence to drive, Silver Bullit en Lucas waren ook cool. Maar daarna nooit meer dat succes gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef static het volgende:
[..]
Dat ja. Lost Boys was best te pruimen.
Hij en Feldman stonden vroeger al bekend als de Toxic Twins.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Samson het volgende:
Pff, ik schrik er best van, hij was leuk in "the lost boys", verder helaas bergafwaarts gegaan. Zonde dat dit iedere keer weer gebeurt met "kindsterren"
amerikaanse 'reality' showsquote:
Fast Getawayquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Licence to drive, Silver Bullit en Lucas waren ook cool. Maar daarna nooit meer dat succes gehad.
pijnlijk pijnlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Die heeft zichzelf kapot gemaakt. Weer een kindsterretje down the drain. Ik ben ook met hem opgegroeid..
Zonde wat er uiteindelijk van hem is geworden en hoe hij is overleden.
Een overdosis kun je al krijgen bij een kleine hoeveelheid bij de eerste keer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Overdose moet eigenlijk multidose zijn neem ik maar aan.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een overdosis kun je al krijgen bij een kleine hoeveelheid bij de eerste keer.
Overdosis is dan ook een verkeerde benaming.
Pff...echt niet normaal hoe ver heen ie daar al wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Die heeft zichzelf kapot gemaakt. Weer een kindsterretje down the drain. Ik ben ook met hem opgegroeid..
Zonde wat er uiteindelijk van hem is geworden en hoe hij is overleden.
ach je kan het stupide vinden, maar ik ken hem echt niet. duidelijk dus geen grote ster (geweest)quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Leipo666 het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het om legale drugs ging.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Curiosity het volgende:
Wat is dat toch met die drugs, zo veel verdomd goede acteurs helpen zich helemaal naar de klote, de keerzijde van succes.
ik denk dat hij doelde op dat corey verschillende soorten medicijnen heeft ingenomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een overdosis kun je al krijgen bij een kleine hoeveelheid bij de eerste keer.
Overdosis is dan ook een verkeerde benaming.
quote:'Corey Haim overleden door longstuwing'
Acteur Corey Haim is waarschijnlijk om het leven gekomen door longstuwing. Bovendien was zijn hart groter dan gewoonlijk en is er water in zijn longen aangetroffen, vertelt zijn moeder aan entertainmentblad Access Hollywood. Het voorlopige autopsierapport is niet openbaar gemaakt.
De acteur had al enige tijd hartproblemen en die zijn een mogelijke oorzaak van de longstuwing. De lijkschouwer geeft aan dat de definitieve doodsoorzaak nog niet bekend is, die moet blijken uit de tests die gedaan zijn.
De eerste film waar Haim in speelde was 'Firstborn' uit 1984. De acteur groeide in de loop van de jaren tachtig uit tot een tieneridool. Haim had een paar dagen lang last van koorts en griepverschijnselen en overleed woensdag op 38-jarige leeftijd.
Eh...wat?quote:De acteur had in de jaren negentig een korte relatie met Victoria Beckham.
Herhaal dat nog eens?quote:De acteur had in de jaren negentig een korte relatie met Victoria Beckham.
Wist ik niet! Bizar, maar toch ook niet. Ik weet het niet.quote:De acteur had in de jaren negentig een korte relatie met Victoria Beckham.
Victoria Beckham verdrietig om dood ex-vriend Corey Haim van onze redactiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Eh...wat?
[..]
Herhaal dat nog eens?
[..]
Wist ik niet! Bizar, maar toch ook niet. Ik weet het niet.
En het wordt nog triester...quote:Geen geld voor begrafenis Corey Haim
AMSTERDAM - De familie van de overleden acteur Corey Haim (38) zamelt online geld in voor zijn begrafenis.
De Lost Boys-acteur werd deze week dood in zijn appartement aangetroffen. Zijn moeder verklaarde later dat haar zoon Corey leed aan een opeenhoping van vocht in zijn longen, en bovendien een vergroot hart had.
Zijn familie heeft echter geen cent te makken en smeekt mensen om geld te doneren voor zijn begrafenis, meldt The Sun. Op zijn website valt te lezen: "Vanwege de hoge kosten om Corey's lichaam te vervoeren naar Canada is er een fonds opgezet."
Scott Schwarz, een goede vriend van Corey, probeert via e-Bay geld op te brengen door de bezittingen van de overleden acteur te verkopen.
Bron
Dat is hopelijk ook geen probleem meer.quote:De begrafenis van acteur Corey Haim is betaald door een bedrijf dat zijn bezittingen veilt.
Dit meldt TMZ. Eerder deed de moeder van Corey nog een oproep om geld te storten voor de begrafenis omdat ze het bedrag zelf niet kon ophoesten. Vooral het transport van Los Angeles naar Toronto zou de begrafenis peperduur hebben gemaakt.
Het bedrijf Startifacts, dat bijzondere items op veilingen aanbiedt, heeft aangeboden de kosten voor de begrafenis op zich te nemen. Vertegenwoordigers zullen volgende week tijdens de begrafenis een cheque van 20.000 dollar overhandigen.
Alhoewel je kunt redetwisten over de mate waarin zijn drugsgebruik geleid heeft tot zijn hartproblemen.quote:MOVIE actor COREY HAIM died of natural causes, NOT a drug overdose, a coroner has ruled.
A report revealed The Lost Boys star was killed by lung damage, pneumonia and plaque in his heart and blood vessels. Haim, 38, had a long-term heart condition. He had been suffering flu-like symptoms and collapsed in front of his mother Judy at her Los Angeles flat in March.
Speculation grew after traces of eight drugs, including marijuana and cold medicine, were found in his system. Haim's mother has admitted flushing prescription drugs down the toilet after his death.
He had battled drug abuse for years and said in a 2007 interview: "I have an addiction to pretty much everything." Haim shot to fame as a vampire hunter in the 1987 hit The Lost Boys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |