Dat ja. Lost Boys was best te pruimen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jammer weer een 80's icoon dat te vroeg heen gaat....
Licence to drive, Silver Bullit en Lucas waren ook cool. Maar daarna nooit meer dat succes gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef static het volgende:
[..]
Dat ja. Lost Boys was best te pruimen.
Hij en Feldman stonden vroeger al bekend als de Toxic Twins.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Samson het volgende:
Pff, ik schrik er best van, hij was leuk in "the lost boys", verder helaas bergafwaarts gegaan. Zonde dat dit iedere keer weer gebeurt met "kindsterren"
amerikaanse 'reality' showsquote:
Fast Getawayquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Licence to drive, Silver Bullit en Lucas waren ook cool. Maar daarna nooit meer dat succes gehad.
pijnlijk pijnlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Die heeft zichzelf kapot gemaakt. Weer een kindsterretje down the drain. Ik ben ook met hem opgegroeid..
Zonde wat er uiteindelijk van hem is geworden en hoe hij is overleden.
Een overdosis kun je al krijgen bij een kleine hoeveelheid bij de eerste keer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Overdose moet eigenlijk multidose zijn neem ik maar aan.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een overdosis kun je al krijgen bij een kleine hoeveelheid bij de eerste keer.
Overdosis is dan ook een verkeerde benaming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |