Logisch. Anders blijft je apparatuur vettig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort van Light, gewoon maar met de helft van de calorieen
Ja dat zit er dik inquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Logisch. Anders blijft je apparatuur vettig!.
Ja. Je was me al kwijt bij contrapunt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeer te analyseren waarom een motiefje barok klinkt, maar naast voor de hand liggende zaken als contrapunt en polyfonie enzo kom niet echt verder. Of denk ik te moeilijk hierover?.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
De Klos?
Daar hebben wij ook ooit eens gespeeld. Niet echt een hele leuke tent vond ik toen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja. Je was me al kwijt bij contrapunt.
Is dat een HP 1740 daar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef guitarist het volgende:
Let niet op de rotzooi!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef guitarist het volgende:
Let niet op de rotzooi!
[ afbeelding ]
Laat es horen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeer te analyseren waarom een motiefje barok klinkt, maar naast voor de hand liggende zaken als contrapunt en polyfonie enzo kom niet echt verder. Of denk ik te moeilijk hierover?.
Er is in Leeuwarden een kroegje die: Het Kantoor heet. Geniaal bedachtquote:
Ik had het niet over iets specifieks, maar soms hoor je een gitaarriffje van iemand als Yngwie of Enrik Garcia van Dark Moor en dan denk je "hey, klinkt barok", maar waarom klinkt het barok?quote:
Ik heb over het algemeen niet eens een idee wat je bedoeld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik had het niet over iets specifieks, maar soms hoor je een gitaarriffje van iemand als Yngwie of Enrik Garcia van Dark Moor en dan denk je "hey, klinkt barok", maar waarom klinkt het barok?
Ik zal dáár een voorbeeld van zoeken.
Omg, geniaal!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er is in Leeuwarden een kroegje die: Het Kantoor heet. Geniaal bedacht
"Kom je bijna thuis? Eten word koud.."
-Nee, ik zit nog op het kantoor, duurt nog wel even.
Idd, zeer knap dat het gedaan is, maar zet er dan geen marshall op :p. Ook al klinkt 'ie als een marshall...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:20 schreef The_Dean het volgende:
Met alle respect voor het werk [echt petje af!], maar dan is het geen Marshall. Sowieso omdat het een zelfbouw is, en al helemaal met die aanpassingen.
Dat doet verder niks af aan het feit dat het een geweldig kado is, en zoals ik zei, respect voor het werk
Scheurt als een malle volgens mij
Barok is een bepaalde stijl binnen de klassieke muziek (en een tijdsperiode, maar dat valt in de klassieke muziek sowieso wel vaker samenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen niet eens een idee wat je bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |