Wou net zeggen. Ik let met het kopen van een gitaar altijd op de bouw en de speelbaarheid. Tone kan je makkelijk aanpassen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Waterflesje het volgende:
Nu mijn gehoor wat meer is getraint kan ik ook zeker niet zeggen dat het troep is, integendeel zelfs! Maar ik weet wel dat als ik weer beginner zou zijn, ik nu eerder een Epiphone G400 of een Vintage Les Paul zou hebben gekocht, die dingen hebben echt een mooie toon voor het geld.
Persoonlijk heb ik liever de cort G254 dan de cort z42 als het gaat om toon, maar de z42 is wel weer makkelijker kwa speelbaarheid.
Misschien moet ik maar eens andere pickups in de z42 zetten.
Mijn gitaren hebben geen namenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef Daantke het volgende:
Lekkere gear al hoorzeker die versterker.
Mijn gitaren heten August en Anna
maar ja, wat is duur spul?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Denk dat de meesten hier geen duur spul hebben hoor
Goedkoper wil niet zeggen dat het rommel is
De Klos?quote:
Naja, okquote:Op donderdag 11 maart 2010 06:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar ja, wat is duur spul?
ik vind 1000+ wel duur spul...
jammer dat het zo ver weg is... Moonspell is tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef Cynic het volgende:
Ah, Moonspell speelt ook op WGT zie ik. Komen we die ook nog een keertje tegen.
tja, dan nog zijn het bij mij 4 gitaren, 2 versterkers, 2 cabinets, 2 multi FXquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik tel alleen mijn huidige setup eh, de rest wil ik ook niet weten
Maar als je niet kan spelen zoals ik, dan kan je patsen met wat het wel niet gekost heeftquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:14 schreef Svyatagor het volgende:
't Gaat erom wat je ermee doet, niet wat't kost, hè jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |