tuurlijk welquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Martin_V het volgende:
Die woont toch heul niet in de buurt van Rdam ?
haha ok , waar zit je nu dan ? Rdam stad ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef genakt het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
heb er zelfs 13 jaar gewoont nu is het nog maar 15 min hiervandaan
nee tuurlijk niet ik speel nog geen jaar manquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Martin_V het volgende:
[..]
haha ok , waar zit je nu dan ? Rdam stad ?
Anyway als je echt een beetje goed les geeft, wat vraag je zo per uur ?
hehe commenius of emmaus ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef genakt het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet ik speel nog geen jaar man
woon nu in spijkenisse 15 min van rotterdam niet alexander. Heb er wel op school gezeten vroeger trouwens hehe ik ga even kijken of er wat te vinden valt
wat dacht je eens van zadkinequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef Martin_V het volgende:
[..]
hehe commenius of emmaus ?
mjeh ik speel zelf nu ook zo lang, maar kom gewoon niet vooruit
ohja die heb je ook nogquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef genakt het volgende:
http://muziek.aanbodpagina.nl/gitaarles1
anders moet je toch meer richting het centrum
heb je niks in de buurt van feedback zitten dan ?
daar ben je zo met de trein
[..]
wat dacht je eens van zadkine
alweer 8 jaar geleden wat gaat de tijd toch snel
waar moet je spelen ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:12 schreef Daantke het volgende:
IKC moet pas om half twaalf spelen zaterdagdus ik kan niet of iemand moet nog met de auto gaan
De twee gitaren heb ik voor weinig kunnen kopen en de versterker was in de aanbieding toentertijd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef Daantke het volgende:
Lekkere gear al hoorzeker die versterker.
Mijn gitaren heten August en Anna
Mijn gitaren geen namen. Tenzij er ooit iets bijzonders gebeurd zoals bij bb kingquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef Daantke het volgende:
Lekkere gear al hoorzeker die versterker.
Mijn gitaren heten August en Anna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |