Dan ben ik op vakantie. Dat is een compleet andere situatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Croli het volgende:
Je kan toch best wel een weekje zonder internet? of ga je nooit op vakantie???
Mahyong is best een leuk spel opeens als je geen tv of internet hebt
Als het complete internet wegvalt zal de wereld het overleven, maar de mensheid heeft dan wel een flink probleem.quote:
20-40GB per dag (deze maand 750GB traffic). Ik heb liever betrouwbaarheid dan snelheid. Ziggo kan dat laatste al een paar weken niet waarmaken dus is het tijd voor een andere provider.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een film van 800MB binnen halen in 2 minuten of 4 minuten is wel een redelijke deal voor mij. En dat is dan een kleine qua MB's. Ik download per dag ruim 6GB, dubbele snelheid is prettig.
Vroeger werd iedereen niet zo oud, zonder Internet en tv ga je dood van verveling.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Croli het volgende:
tsss vroeger konden we ook prima jagen en vuur maken zonder internet...
Tuurlijk. En hoeveel van de bijna 7 miljard mensen kan dat nu nog? Kun jij van een paar taken een boog maken? Kun jij een geschoten dier villen en bereiden? Kun jij vuur maken zonder aansteker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Croli het volgende:
tsss vroeger konden we ook prima jagen en vuur maken zonder internet...
Tis jammer dat jij die betrouwbaarheid niet (meer) voelt. Ik maak er al 10 jaar zonder noemenswaardige incidenten gebruik vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
20-40GB per dag (deze maand 750GB traffic). Ik heb liever betrouwbaarheid dan snelheid. Ziggo kan dat laatste al een paar weken niet waarmaken dus is het tijd voor een andere provider.
Damn, nou als het bij mij binnen 4 minuten binnen was sprong ik spontaan een gat door het plafond, volgens mij duurt het hier 4 uur!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een film van 800MB binnen halen in 2 minuten of 4 minuten is wel een redelijke deal voor mij. En dat is dan een kleine qua MB's. Ik download per dag ruim 6GB, dubbele snelheid is prettig.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vroeger werd iedereen niet zo oud, zonder Internet en tv ga je dood van verveling.
Als ik thuis kom, en er is een nieuwe GREEK, en ik moet nodig schijten, moet hij wel binnen zijn voor ik ga zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:08 schreef see-through het volgende:
[..]
Damn, nou als het bij mij binnen 4 minuten binnen was sprong ik spontaan een gat door het plafond, volgens mij duurt het hier 4 uur!
Donders, doe jij dan ook aan snelschijten? 2 minuten, alle kriebels dan komt bij mij net het kopje om de hoek kijken volgens mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik thuis kom, en er is een nieuwe GREEK, en ik moet nodig schijten, moet hij wel binnen zijn voor ik ga zitten
Smerige donderquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef see-through het volgende:
[..]
Donders, doe jij dan ook aan snelschijten? 2 minuten, alle kriebels dan komt bij mij net het kopje om de hoek kijken volgens mij.
Volgende keer bij mij, warme chocolademelk met slagroom!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef see-through het volgende:
[..]
Lekker, of warme chocomelk met slagroom!
Achjohquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:24 schreef Croli het volgende:
IEL too much info for me
ik doe niet eens aan films downloaden... braaf he
Stelletje aanstellersquote:
Goed ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Volgende keer bij mij, warme chocolademelk met slagroom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |