w00t! damn dit typen duurt echt een eeuwigheid, anyways:quote:
Huh? Wat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef see-through het volgende:
Sja ik weet niet hoe Jappie zich eronder voelt, maar ik heb nergens last van iig
Moet je zondag niet bij die loting zijn dan? Jij organiseerd dat toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:38 schreef Croli het volgende:
Behoor jij niet voor je eigen vrouwtje zijn?? Of wil je gewoon eens zien hoe ze wordt ingemaakt??
Ps2K Hi! blind typen niet zo moeilijk. kan het al vanaf groep 8Maar als je er echt moeite mee hebt kom ik wel even de oogjes dicht timmeren, dat is pas blind typen!
Bijna weekend. Wat zijn jullie plannen?
Mijne; vnaaf niet veel, morgen eind van de middag naar PF saafs moet meneertje geluid doen dus ga ik wel luisteren hoe het klinkt vanaf de bar. Zondag gaan we naar de sauna
Ik zie geen opblaasbadje, laat staan hopjesvla, dus dat kan niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef see-through het volgende:
[..]
Ja volgens de rest hebben wij een bitchfight, hihi!
Hmm inderdaad... Crool wat moeten wij zonder jou?!?!?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:42 schreef stellarium het volgende:
[..]
Moet je zondag niet bij die loting zijn dan? Jij organiseerd dat toch?
Maar je laat ons dus wel zittenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef Croli het volgende:
Doe ik niet alleen organiseren.
Ik heb toestemming van de baas! Morgenmiddag alle voorbereidingen doen hiervoor zodat de baas het zondag zonder problemen kan uitvoerenTenzij het zondag klote weer wordt. dan ga ik wel gewoon mijn bijdrage leveren
Hoezo?? Waarom moet ik er perse bij zijn dan? Het is maar een loting...quote:
Voor steun en toeverlaat! + het popfronthart natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Croli het volgende:
[..]
Hoezo?? Waarom moet ik er perse bij zijn dan? Het is maar een loting...
Mwah, ik vind het wel wat hebben, koelen in de regen is heerlijk. (sowieso in je blootje door de regen lopen is leukquote:
Jij hebt wel vreemde hobbies he!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel wat hebben, koelen in de regen is heerlijk. (sowieso in je blootje door de regen lopen is leuk)
Sauna-en is heul niet vreemdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij hebt wel vreemde hobbies he!
Mee eens. hoewel het pas de tweede keer is dat ik naar de sauna ga... maar daar kun je dus normaal in je blootje door de regen lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |