Dat past wel bij een slaapstoornis uit angst. Dan heb ik het niet over oorzaak nog. Maar dat zie je veel bij kinderen. Maar als de problemen zo lang aanhouden moet men actie ondernemen. En dat gaat TS gelukkig doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat stond in de OP ook al, slaapproblemen was vlgs mij al de eerste zin.
Maar toch frappant dat het dus niet altijd zo is, het lijkt sterk plaats en zelfs kamer afhankelijk.
En ik weet nog geeneens iets over de frequentie, wat er voor het slapen gaan vooraf ging, het tijdstip van slapen, andere omgevingsfactoren e.d. Er is eigenlijk vrijwel niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat past wel bij een slaapstoornis uit angst. Dan heb ik het niet over oorzaak nog. Maar dat zie je veel bij kinderen. Maar als de problemen zo lang aanhouden moet men actie ondernemen. En dat gaat TS gelukkig doen
Nee dat vertelde wij ze ook van die curve.. ik ben de keer er op mee gegaan en toen was het "oh de vader is ook wel groter dan gemiddeld he" toen zei ik ook dat ik boven de curve zatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
In jouw specifieke geval kan ik me dat wel voorstellen ja. Dat is wel erg simpel gesteld door ze daar. Die meetcurve is namelijk een richtlijn, geen wettelijke lijn die je moet volgen
Maar er zit wel verschil tussen een consultatiebureau en een huisarts
Nou daar ben ik ook blij om in ieder geval, niks doen is verkeerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat past wel bij een slaapstoornis uit angst. Dan heb ik het niet over oorzaak nog. Maar dat zie je veel bij kinderen. Maar als de problemen zo lang aanhouden moet men actie ondernemen. En dat gaat TS gelukkig doen
Haha ja daar houdt men schijnbaar geen rekening mee bij jou daar dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat vertelde wij ze ook van die curve.. ik ben de keer er op mee gegaan en toen was het "oh de vader is ook wel groter dan gemiddeld he" toen zei ik ook dat ik boven de curve zat
We doen nu bij vragen alles via een huisarts, en zelfs dat is niet zaligmakend, de jongste werd tot 2x toe met een dubbele beenbreuk naar huis gestuurd "zal wel gekneusd zijn" .
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat vertelde wij ze ook van die curve.. ik ben de keer er op mee gegaan en toen was het "oh de vader is ook wel groter dan gemiddeld he" toen zei ik ook dat ik boven de curve zat
Ja en .. ? en dat kan niet in een tru richting liggen omdat jij daar geen ervaring mee hebt ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
het gaat hier niet om een oplossing voor jezelf maar om het welzijn van een ander.
Het was uiteindelijk zo "vooruit voor jullie gemoedsrust laat maar een foto maken dan"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Haha ja daar houdt men schijnbaar geen rekening mee bij jou daar dan.
Wat dat tweede betreft, dat ligt ook wel een beetje aan de leeftijd van het kind, mate van mobiliteit van het been en de pijnervaring. Maar klote is het wel inderdaad. Als er ook maar de kleinste aanname mogelijk is dat er sprake kan zijn van een fractuur moet men altijd vervolgonderzoek laten doen.
Aan alle kanten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Flammie het volgende:
Zit jij echt boven de curve bastard??
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja en .. ? en dat kan niet in een tru richting liggen omdat jij daar geen ervaring mee hebt ?
prima dat jij daar mee kan leven maar het ligt toch echt heel wat anders als je er zelf inzit .
Beetje vreemde insteek van hem/haarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk zo "vooruit voor jullie gemoedsrust laat maar een foto maken dan"
Oh absoluut niet. Waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt.quote:Maar goed, ik wil alleen maar aantonen ook, de medische wetenschap is niet onfeilbaar.
wedden op menselijk leed , nee dank je .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
is dat iets waar je op wil gaan wedden?
Mooi, dan zijn we het daar over eenschquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Summers het volgende:
[..]
wedden op menselijk leed , nee dank je .
Klinkt tot nu toe nog vrij normaal allemaal? wat is de kicker ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Patrisabella het volgende:
Op de vraag hoe het voor het slaapprobleem ging kan ik het volgende zeggen,
Mijn dochter is na 5 dagen ziekenhuis thuis gekomen, deed haar om half 12 de laatste fles geven daarna deed ik haar in bad en ik sliep de hele nacht tot half 10 smorgens door.
Naarmate ze ouder werd is ze continu om half 8 vaste prik naar bed gegaan, in bed leggen, liedje zingen en juffie sliep 13 uur aan een stuk.
Haar oma kocht een slaapkamer voor haar in februari 2009, toen zijn de problemen begonnen en eerst dachten wij het is de overgang van ledikantje naar groot bed dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Ik doe haar nog altijd om half 8 naar bed, maar ze verdomd het om te gaan slapen en blijft uit haar kamer komen, wil bij me zijn, en wil het liefst dat mama bij dr slaapt want dan voelt ze zich beschermd.
want dat staat niet in je boekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het heel wat anders.
Jawel , allemaal. Inclusief verwijzingen naar onderzoek e.d. En natuurlijk zelf onderzoek gedaan. En jij dan?quote:
wat bedoel je met kicker ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
Klinkt tot nu toe nog vrij normaal allemaal? wat is de kicker ?
Nee, maar je bent ook maar een mens, en je eigen persoonlijke overtuigingen en wat algemeen geaccepteerd is spelen een heel grote rol. En het is niet De Hele Wetenschap die zegt wat jij zegt. Er zijn echt psychologen die andere zaken dan wat zij zelf kennen niet uitsluiten. Ook niet als dat iets onverklaarbaars betekent.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
je gaat als psych geen kind diagnosticeren op basis van je eigen persoonlijke overtuigingen. Dat is bijna misdadig man
En hebben die onderzoeken zich gericht op psychologische verklaringen of op bovennatuurlijke verklaringen of op uberhaubt dat gebied , niet he ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jawel , allemaal. Inclusief verwijzingen naar onderzoek e.d. En natuurlijk zelf onderzoek gedaan. En jij dan?
Eerste instinct na een paar jaar pas , dat is knap .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef ehqo. het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd best gevaarlijk dat je ervan uitgaat dat het een spook is en niet kiest voor het zoeken van hulp in de hoek van de psychologie en psychiatrie.
Ik heb gehoord van iemand die dacht dat er duivels onder elke stoeptegel wonen, die was dus kats psychotisch. Waarom zou je eerste instinct in vredesnaam zijn om een medium erbij te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |