abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79050680
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat stond in de OP ook al, slaapproblemen was vlgs mij al de eerste zin.
Maar toch frappant dat het dus niet altijd zo is, het lijkt sterk plaats en zelfs kamer afhankelijk.
Dat past wel bij een slaapstoornis uit angst. Dan heb ik het niet over oorzaak nog. Maar dat zie je veel bij kinderen. Maar als de problemen zo lang aanhouden moet men actie ondernemen. En dat gaat TS gelukkig doen
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:42:24 #152
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79050733
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat past wel bij een slaapstoornis uit angst. Dan heb ik het niet over oorzaak nog. Maar dat zie je veel bij kinderen. Maar als de problemen zo lang aanhouden moet men actie ondernemen. En dat gaat TS gelukkig doen
En ik weet nog geeneens iets over de frequentie, wat er voor het slapen gaan vooraf ging, het tijdstip van slapen, andere omgevingsfactoren e.d. Er is eigenlijk vrijwel niets over te zeggen.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:43:09 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79050759
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:

[..]

In jouw specifieke geval kan ik me dat wel voorstellen ja. Dat is wel erg simpel gesteld door ze daar. Die meetcurve is namelijk een richtlijn, geen wettelijke lijn die je moet volgen
Maar er zit wel verschil tussen een consultatiebureau en een huisarts
Nee dat vertelde wij ze ook van die curve.. ik ben de keer er op mee gegaan en toen was het "oh de vader is ook wel groter dan gemiddeld he" toen zei ik ook dat ik boven de curve zat
We doen nu bij vragen alles via een huisarts, en zelfs dat is niet zaligmakend, de jongste werd tot 2x toe met een dubbele beenbreuk naar huis gestuurd "zal wel gekneusd zijn" .
The truth was in here.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:43:57 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79050796
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou daar ben ik ook blij om in ieder geval, niks doen is verkeerd.
The truth was in here.
pi_79050833
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dat vertelde wij ze ook van die curve.. ik ben de keer er op mee gegaan en toen was het "oh de vader is ook wel groter dan gemiddeld he" toen zei ik ook dat ik boven de curve zat
We doen nu bij vragen alles via een huisarts, en zelfs dat is niet zaligmakend, de jongste werd tot 2x toe met een dubbele beenbreuk naar huis gestuurd "zal wel gekneusd zijn" .
Haha ja daar houdt men schijnbaar geen rekening mee bij jou daar dan.

Wat dat tweede betreft, dat ligt ook wel een beetje aan de leeftijd van het kind, mate van mobiliteit van het been en de pijnervaring. Maar klote is het wel inderdaad. Als er ook maar de kleinste aanname mogelijk is dat er sprake kan zijn van een fractuur moet men altijd vervolgonderzoek laten doen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:45:36 #156
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79050848
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

.... Wat een consultatiebureau
pi_79050862
Zit jij echt boven de curve bastard??
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:46:24 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79050871
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

het gaat hier niet om een oplossing voor jezelf maar om het welzijn van een ander.
Ja en .. ? en dat kan niet in een tru richting liggen omdat jij daar geen ervaring mee hebt ?
prima dat jij daar mee kan leven maar het ligt toch echt heel wat anders als je er zelf inzit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:47:47 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79050922
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Haha ja daar houdt men schijnbaar geen rekening mee bij jou daar dan.

Wat dat tweede betreft, dat ligt ook wel een beetje aan de leeftijd van het kind, mate van mobiliteit van het been en de pijnervaring. Maar klote is het wel inderdaad. Als er ook maar de kleinste aanname mogelijk is dat er sprake kan zijn van een fractuur moet men altijd vervolgonderzoek laten doen.
Het was uiteindelijk zo "vooruit voor jullie gemoedsrust laat maar een foto maken dan"
Maar goed, ik wil alleen maar aantonen ook, de medische wetenschap is niet onfeilbaar.
The truth was in here.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:48:24 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79050944
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Flammie het volgende:
Zit jij echt boven de curve bastard??
Aan alle kanten.
The truth was in here.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:48:34 #161
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79050946
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja en .. ? en dat kan niet in een tru richting liggen omdat jij daar geen ervaring mee hebt ?
prima dat jij daar mee kan leven maar het ligt toch echt heel wat anders als je er zelf inzit .

Inderdaad, dan is het heel wat anders.
pi_79050981
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Aan alle kanten.
Kan ik me niet voorstellen. Ik zit onder de curve ben ik bang
pi_79050995
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het was uiteindelijk zo "vooruit voor jullie gemoedsrust laat maar een foto maken dan"
Beetje vreemde insteek van hem/haar Maar goed ik ken er het fijne niet van, die situatie haha.
quote:
Maar goed, ik wil alleen maar aantonen ook, de medische wetenschap is niet onfeilbaar.
Oh absoluut niet. Waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt.
pi_79051651
Op de vraag hoe het voor het slaapprobleem ging kan ik het volgende zeggen,

Mijn dochter is na 5 dagen ziekenhuis thuis gekomen, deed haar om half 12 de laatste fles geven daarna deed ik haar in bad en ik sliep de hele nacht tot half 10 smorgens door.
Naarmate ze ouder werd is ze continu om half 8 vaste prik naar bed gegaan, in bed leggen, liedje zingen en juffie sliep 13 uur aan een stuk.
Haar oma kocht een slaapkamer voor haar in februari 2009, toen zijn de problemen begonnen en eerst dachten wij het is de overgang van ledikantje naar groot bed dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Ik doe haar nog altijd om half 8 naar bed, maar ze verdomd het om te gaan slapen en blijft uit haar kamer komen, wil bij me zijn, en wil het liefst dat mama bij dr slaapt want dan voelt ze zich beschermd.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:09:41 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79051841
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Michielos het volgende:

[..]

is dat iets waar je op wil gaan wedden?
wedden op menselijk leed , nee dank je .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:10:15 #166
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79051866
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

wedden op menselijk leed , nee dank je .
Mooi, dan zijn we het daar over eensch
pi_79051881
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Patrisabella het volgende:
Op de vraag hoe het voor het slaapprobleem ging kan ik het volgende zeggen,

Mijn dochter is na 5 dagen ziekenhuis thuis gekomen, deed haar om half 12 de laatste fles geven daarna deed ik haar in bad en ik sliep de hele nacht tot half 10 smorgens door.
Naarmate ze ouder werd is ze continu om half 8 vaste prik naar bed gegaan, in bed leggen, liedje zingen en juffie sliep 13 uur aan een stuk.
Haar oma kocht een slaapkamer voor haar in februari 2009, toen zijn de problemen begonnen en eerst dachten wij het is de overgang van ledikantje naar groot bed dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Ik doe haar nog altijd om half 8 naar bed, maar ze verdomd het om te gaan slapen en blijft uit haar kamer komen, wil bij me zijn, en wil het liefst dat mama bij dr slaapt want dan voelt ze zich beschermd.
Klinkt tot nu toe nog vrij normaal allemaal? wat is de kicker ?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:12:29 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79051994
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Inderdaad, dan is het heel wat anders.
want dat staat niet in je boeken
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:15:08 #169
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79052144
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Summers het volgende:

[..]

want dat staat niet in je boeken
Jawel , allemaal. Inclusief verwijzingen naar onderzoek e.d. En natuurlijk zelf onderzoek gedaan. En jij dan?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:22:12 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79052490
Allright you two
The truth was in here.
pi_79052503
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef Flammie het volgende:

[..]

Klinkt tot nu toe nog vrij normaal allemaal? wat is de kicker ?
wat bedoel je met kicker ?
pi_79053816
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

je gaat als psych geen kind diagnosticeren op basis van je eigen persoonlijke overtuigingen. Dat is bijna misdadig man
Nee, maar je bent ook maar een mens, en je eigen persoonlijke overtuigingen en wat algemeen geaccepteerd is spelen een heel grote rol. En het is niet De Hele Wetenschap die zegt wat jij zegt. Er zijn echt psychologen die andere zaken dan wat zij zelf kennen niet uitsluiten. Ook niet als dat iets onverklaarbaars betekent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:48:22 #173
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79058939
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jawel , allemaal. Inclusief verwijzingen naar onderzoek e.d. En natuurlijk zelf onderzoek gedaan. En jij dan?
En hebben die onderzoeken zich gericht op psychologische verklaringen of op bovennatuurlijke verklaringen of op uberhaubt dat gebied , niet he ...
dus dat mag je voor jezelf denken , mensen die zelf die ervaringen hebben weten wel beter
en begrijpen heel goed dat die ervaringen zich niet anders gaan uiten of zich aan regeltjes in boeken gaan houden omdat dat het algemeen tot nu toe uitgezocht beeld is .
pi_79059348
Ik vind het eerlijk gezegd best gevaarlijk dat je ervan uitgaat dat het een spook is en niet kiest voor het zoeken van hulp in de hoek van de psychologie en psychiatrie.
Ik heb gehoord van iemand die dacht dat er duivels onder elke stoeptegel wonen, die was dus kats psychotisch. Waarom zou je eerste instinct in vredesnaam zijn om een medium erbij te halen?
HÆLP.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:12:14 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79060070
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef ehqo. het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd best gevaarlijk dat je ervan uitgaat dat het een spook is en niet kiest voor het zoeken van hulp in de hoek van de psychologie en psychiatrie.
Ik heb gehoord van iemand die dacht dat er duivels onder elke stoeptegel wonen, die was dus kats psychotisch. Waarom zou je eerste instinct in vredesnaam zijn om een medium erbij te halen?
Eerste instinct na een paar jaar pas , dat is knap .
pi_79060139
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Eerste instinct na een paar jaar pas , dat is knap .
Moet ik het voor het gemak even herformuleren of snap je de strekking van mij post verder wel?
HÆLP.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:23:25 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79060596
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Moet ik het voor het gemak even herformuleren of snap je de strekking van mij post verder wel?
Maar het is inderdaad niet geheel eerste instinct, hence het dokterbezoek.
The truth was in here.
pi_79061111
Het probleem was ook niet zo eng tot het kind kortgeleden heel vreemde uitspraken begon te doen.
En dan is het zo gek nog niet om tegelijk beide mogelijkheden te onderzoeken. Je probeert toch instinct en logische redenatie te combineren, lijkt me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:40:08 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79061355
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, maar je bent ook maar een mens, en je eigen persoonlijke overtuigingen en wat algemeen geaccepteerd is spelen een heel grote rol. En het is niet De Hele Wetenschap die zegt wat jij zegt. Er zijn echt psychologen die andere zaken dan wat zij zelf kennen niet uitsluiten. Ook niet als dat iets onverklaarbaars betekent.
Ik sluit dan ook zelf ook niks uit. En met mij de hele wetenschap. Zaken a priori uitsluiten is zeer fout mijns inziens Verder snap ik de strekking van je post wel, al wilde ik dit even toelichten
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:07:28 #180
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79065414
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef ehqo. het volgende:
Elke vorm die wijst dat er iets met haar eigen psyche of waarneming zou kunnen zijn gaat ze dan ook uit de weg... De overtuiging dat er hier iets bovennatuurlijks aan de gang is is erg groot...

Ondanks dat er bij veel jongere mensen veel minder taboe is om een open gesprek aan te gaan met een dergelijke professional zijn er nog veel mensen die meteen denken als 'gek' bestempeld te worden. Ook zullen ze enige kritische woorden van zo iemand niet makkelijk kunnen accepteren (zich persoonlijk aangevallen voelen) waardoor het dan ook bij 1 enkel bezoekje blijft als het al geprobeerd wordt...

Je gedachten en realiteitswaarneming en bewustzijn worden enorm vaak beinvloed door dingen die onbewust doorwerken.. Ook het gegeven dat meer vrouwen dit soort dingen gezien hebben bij hun kinderen wat later compleet logisch verklaard is door de situatie waarin zij verkeerden, wat TS simpelweg niet schijnt te willen accepteren (vanwege haar eigen overtuiging en denkbeelden, versterkt door bevestiging van anderen) en daardoor naar 1 kant kijkt, namelijk het bovennatuurlijke.. De scheiding, het kind, alle energie dat dat kost, alle gedachten en gevoelens die daarbij door je lijf gaan zijn niet niks... Jezelf onfeilbaar en onbreekbaar wanen is in dat geval meer een overlevingsmechanisme dan realistisch/rationeel.. Vaak duurt het jaren voordat je daar echt bovenop kan zijn en zijn psychische en lichamelijke neveneffecten direct daarvan af te leiden...

Ik ben (naar mijn mening) verder een redelijk spiritueel persoon met het idee dat veel energien om ons heen (mede gecreeerd door onszelf) ons (als in onszelf en elkaar) meer beinvloeden dan we doorhebben, maar uitsluiten dat het welleens met jezelf (en je projectie op je kind) te maken kan hebben is gewoon kortzichtig... En daarom ben ik het met de bovenste stelling eens...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 12-03-2010 16:18:58 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:47:03 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79066938
Ik zie de TS helemaal niks uitsluiten , jouw verhaal zie ik wel uitsluiten dat het een bovennatuurlijke verklaring kan hebben door te stellen dat ALLE ervaringen achteraf compleet logisch zijn verklaard , kortom het bestaat gewoon niet .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:08:12 #182
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79067756
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef Summers het volgende:
Ik zie de TS helemaal niks uitsluiten , jouw verhaal zie ik wel uitsluiten dat het een bovennatuurlijke verklaring kan hebben door te stellen dat ALLE ervaringen achteraf compleet logisch zijn verklaard , kortom het bestaat gewoon niet .
Ik noem het onwaarschijnlijk, niet onmogelijk, en meer waarschijnlijk dat het iets is wat psychisch verklaard kan worden aangezien dat ook al veel vaker gedaan is... Welke zou jij kiezen als het om je eigen psychische welzijn en het welzijn van je kindje gaat? Sensatie verhalen en spookverhalen zijn wellicht leuk voor op een forum, maar als het hier echt om een dergelijke situatie gaat (en niet om een of andere troll) is het naar mijn mening inderdaad gevaarlijk om zo ver door te draven in het bovennatuurlijke zonder eerst de conventionele weg te hebben bewandeld...

Maar interpreteer het verder zoals je wil... Het is goedbedoeld advies alswel als een poging om haar meer 2 kanten op te laten kijken dan 1...

Ik heb t zelf even nagelezen, maar ik weet trouwens niet waar jij leest dat ik ALLE ervaringen zeg? Of lees jij gewoon graag dingen die je wil lezen?

[ Bericht 3% gewijzigd door B-FliP op 12-03-2010 17:14:34 ]
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:26:12 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79068462
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik noem het onwaarschijnlijk, niet onmogelijk, en meer waarschijnlijk dat het iets is wat psychisch verklaard kan worden aangezien dat ook al veel vaker gedaan is... Welke zou jij kiezen als het om je eigen psychische welzijn en het welzijn van je kindje gaat? Sensatie verhalen en spookverhalen zijn wellicht leuk voor op een forum, maar als het hier echt om een dergelijke situatie gaat (en niet om een of andere troll) is het naar mijn mening inderdaad gevaarlijk om zo ver door te draven in het bovennatuurlijke zonder eerst de conventionele weg te hebben bewandeld...
Omdat het niet jouw ervaring is ? het gaat er niet om welke ik zou kiezen maar wat er allemaal
aan vooraf is gegaan , DAT bepaald welke richting je op gaat kijken , niet wat het meeste is voorgekomen en of het allemaal wel past in het huidige wereldbeeld , dat zegt NIKS over iemands ervaring en NIKS over waar de oorzaak ligt , dat zijn nou juist dingen waar je dus naar moet zoeken .

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 12-03-2010 18:12:53 ]
pi_79069162
Sensatie verhalen en spookverhalen zijn wellicht leuk voor op een forum, maar als het hier echt om een dergelijke situatie gaat (en niet om een of andere troll) is het naar mijn mening inderdaad gevaarlijk om zo ver door te draven in het bovennatuurlijke zonder eerst de conventionele weg te hebben bewandeld...

Ik heb geen idee wat troll is ?
Maar wat is er gevaarlijk aan om een medium of hoe zo iemand ook heten mag hier binnen te laten en te laten kijken of er inderdaad iets van dit alles aan de gang is .
ik heb liever dat daar een professional dan mee bezig gaat dan ikzelf
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:50:08 #185
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79069360
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Summers het volgende:
Omdat het niet jouw ervaring is ? het gaat er niet om welke ik zou kiezen maar wat er allemaal
aan vooraf is gegaan , DAT bepaald welke richting je op gaat kijken , niet wat het meeste is voorgekomen en of het allemaal wel past in het huidige wereldbeeld , dat zegt NIKS over iemands ervaring en NIKS over waar de oorzaak ligt , dat zijn nou juist dingen waar je dus naar moet zoeken .
Als ik jou was zou ik het stukje nog eens lezen, en als je dan nog niet leest dat ik juist
aanstuur op wat er aan vooraf is gegaan (aan haar eerste ervaringen) dan moet je het nog
maar eens lezen..

En wat het meeste voorkomt bij dergelijke symptomen is niet relevant? Dus doktoren moeten
hun kennis over waarschijnlijke zaken bij genoemde symptomen ook maar overboord gooien?

Wellicht moeten we alle kennis uit ervaringen maar verbranden en puur op het eigen (onderbuik)
gevoel gaan leven, dat gevoel is immers niet door iets gegenereerd wat je ooit heb gelezen,
gezien of gehoord toch? Oh wacht... En het is ook niet beinvloedbaar door moeilijke tijden toch?
oh wacht.. .

Sorry hoor, maar je betoogje getuigd naar mijn mening niet van enig logisch denken en/of
realiteitszin.. Dat is niet bedoeld als aanval, maar zo komt het op mij over...
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:58:03 #186
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79069683
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:45 schreef Patrisabella het volgende:
Sensatie verhalen en spookverhalen zijn wellicht leuk voor op een forum, maar als het hier echt om een dergelijke situatie gaat (en niet om een of andere troll) is het naar mijn mening inderdaad gevaarlijk om zo ver door te draven in het bovennatuurlijke zonder eerst de conventionele weg te hebben bewandeld...

Maar wat is er gevaarlijk aan om een medium of hoe zo iemand ook heten mag hier binnen te laten en te laten kijken of er inderdaad iets van dit alles aan de gang is .
Omdat dit medium (door de eigen overtuiging, of door andere belangen) waarschijnlijk
je verhaal zal bevestigen en je dieper en dieper in dit verhaal komt waarin je je kind
al dan niet bewust beinvloed en meesleept... Daarom is de conventionele weg alleen
al veiliger (naast dat er controle op is) , voor zowel jouw psyche, als dat van je kind...
Als je er dan nog niet uitkomt zijn er de alternatieve wegen.. .

Een troll is overigens iemand die nepverhalen of onzinreacties op fora zet louter om reacties te krijgen...
B-FliP Youtube Channel
pi_79070313
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Omdat dit medium (door de eigen overtuiging, of door andere belangen) waarschijnlijk
je verhaal zal bevestigen en je dieper en dieper in dit verhaal komt waarin je je kind
al dan niet bewust beinvloed en meesleept... Daarom is de conventionele weg alleen
al veiliger (naast dat er controle op is) , voor zowel jouw psyche, als dat van je kind...
Als je er dan nog niet uitkomt zijn er de alternatieve wegen.. .

Een troll is overigens iemand die nepverhalen of onzinreacties op fora zet louter om reacties te krijgen...
Oke dat van de conventionele weg kan ik me wel in vinden, ik wilde alleen zeker uitsluiten dat er gewoon niets aan slechte energie en dergelijke hier in huis is en wat betreft troll ik ben niet bezig met een onzinverhaal ik kon gewoon nergens heen met hetgeen wat het verhaal, wat mijn dochter me vertelde .. Mijn ex is met het idee gekomen een medium in te schakelen, ik daar nog zo mijn bedenkingen over had tot mijn dochter met die maffe uitspraken kwam. toen ben ik gaan googlen en kwam zo hier terecht bij een ander verhaal ik daar op gereageerd heb met mijn verhaal en ik een reactie kreeg met waarom maak je geen eigen topic.
En ik ben alleen maar blij met de reactie`s met of zonder kritiek.
en wat mij betreft mag het topic gesloten worden ik ben ondertussen meer te weten gekomen en zijn er ondertussen actie`s ondernomen.

Dank jullie wel allemaal
Ik ben niet zo bekend met forums en heb er ook lang over gedaan om er iets over te schrijven vooral ook om zulke reactie`s die ik krijg als het bestaat niet het kan niet etc etc
pi_79070474
Lijkt mij ook niet makkelijk. Er zitten wel een heleboel computerschermpjes tussen, maar je geeft je wel bloot zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:25:29 #189
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79070683
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik het stukje nog eens lezen, en als je dan nog niet leest dat ik juist
aanstuur op wat er aan vooraf is gegaan (aan haar eerste ervaringen) dan moet je het nog
maar eens lezen..

En wat het meeste voorkomt bij dergelijke symptomen is niet relevant? Dus doktoren moeten
hun kennis over waarschijnlijke zaken bij genoemde symptomen ook maar overboord gooien?

Wellicht moeten we alle kennis uit ervaringen maar verbranden en puur op het eigen (onderbuik)
gevoel gaan leven, dat gevoel is immers niet door iets gegenereerd wat je ooit heb gelezen,
gezien of gehoord toch? Oh wacht... En het is ook niet beinvloedbaar door moeilijke tijden toch?
oh wacht.. .

Sorry hoor, maar je betoogje getuigd naar mijn mening niet van enig logisch denken en/of
realiteitszin.. Dat is niet bedoeld als aanval, maar zo komt het op mij over...
Dat is het hem nou juist , in de realiteit komen er bizarre ervaringen voor met een bovennatuurlijke verklaring , er is dus niks mis met mijn realiteitszin , boevnnatuurlijke verklaringen zijn deel van mijn realiteit , daar houd ik ook altijd rekening mee en verder is het altijd goed om meerdere kanten te bekijken .
En verder is logisch denken aan alle mensen voorbehouden .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:29:42 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79070838
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:14 schreef Patrisabella het volgende:

Dank jullie wel allemaal
Ik ben niet zo bekend met forums en heb er ook lang over gedaan om er iets over te schrijven vooral ook om zulke reactie`s die ik krijg als het bestaat niet het kan niet etc etc
Succes, ik hoop dat er een oplossing komt , niet veel mensen zouden dit willen delen
en voor jou 10 anderen die juist hun mond houden door de altijd en eeuwige " het kan niet en je bent gek " reacties .
Sterkte
pi_79071844
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:19 schreef nokwanda het volgende:
Lijkt mij ook niet makkelijk. Er zitten wel een heleboel computerschermpjes tussen, maar je geeft je wel bloot zo.
Ik geef me behoorlijk bloot van de 100 vieuwers zullen er waarschijnlijk 99 hebben gedacht dat wijf is gek die spoort niet helemaal.
En gelijk hebben ze ik zou ook zo reageren ... weet ondertussen wel beter
pi_79071921
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Succes, ik hoop dat er een oplossing komt , niet veel mensen zouden dit willen delen
en voor jou 10 anderen die juist hun mond houden door de altijd en eeuwige " het kan niet en je bent gek " reacties .
Sterkte
Dank je wel !!! en wie weet zijn er meer mensen die zich hier in herkennen is het niet alleen voor mij goed
Ik ga even genieten van de innerlijke rust de aankomende 2 dagen. even bijtanken voor de volgende 2 weken met mijn lieve spookje ;-)
pi_79072544
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:00 schreef Patrisabella het volgende:

[..]

Ik geef me behoorlijk bloot van de 100 vieuwers zullen er waarschijnlijk 99 hebben gedacht dat wijf is gek die spoort niet helemaal.
En gelijk hebben ze ik zou ook zo reageren ... weet ondertussen wel beter
Heb ik niet gedacht. Wel dat je nogal labiel bent, maar daar ben ik een beetje op teruggekomen. Ik zie nu dat je wanhopig bent en niet weet waar je het moet zoeken.

Daarom hoop ik dat je bij iemand terecht kan die jou serieus neemt. Ik heb die website van Roelof Tichelaar jaren geleden ontdekt. Ik weet verder niet wie hij is, behalve dat hij nogal een eigen visie heeft op dingen en dat zijn CV wel indrukwekkend is. Ik hoop dat je antwoord van hem krijgt waar je iets aan hebt.

Blijf wel onthouden dat spoken verder niets kunnen doen dan je intimideren. Als het zou zijn zoals in The Exorcist zou het bed waarin je dochter slaapt gaan zweven of zou je dochter de trap afkomen met de 'spiderwalk'. Maar die film is gelukkig fictie, dat zal niet gebeuren.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:20:46 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79072608
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist , in de realiteit komen er bizarre ervaringen voor met een bovennatuurlijke verklaring , er is dus niks mis met mijn realiteitszin , boevnnatuurlijke verklaringen zijn deel van mijn realiteit , daar houd ik ook altijd rekening mee en verder is het altijd goed om meerdere kanten te bekijken .
En verder is logisch denken aan alle mensen voorbehouden .
Welk ras ben jij dan?
pi_79072778
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Heb ik niet gedacht. Wel dat je nogal labiel bent, maar daar ben ik een beetje op teruggekomen. Ik zie nu dat je wanhopig bent en niet weet waar je het moet zoeken.

Daarom hoop ik dat je bij iemand terecht kan die jou serieus neemt. Ik heb die website van Roelof Tichelaar jaren geleden ontdekt. Ik weet verder niet wie hij is, behalve dat hij nogal een eigen visie heeft op dingen en dat zijn CV wel indrukwekkend is. Ik hoop dat je antwoord van hem krijgt waar je iets aan hebt.

Blijf wel onthouden dat spoken verder niets kunnen doen dan je intimideren. Als het zou zijn zoals in The Exorcist zou het bed waarin je dochter slaapt gaan zweven of zou je dochter de trap afkomen met de 'spiderwalk'. Maar die film is gelukkig fictie, dat zal niet gebeuren.
Ik heb heel toevallig een emailtje net ontvangen en dhr Tichelaar heeft mij gevraagd of ik hem wilde bellen

Dat bedden gaan zweven etc verwijs ik direct door naar het rijk der fabelen daarmee zou je bij ook niet mee aan moeten komen.
Maar aan het intimideren wil ik dan wel wat doen want het intimideert niet mij maar mijn dochter Mocht het zo zijn dan he
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:35:10 #196
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79073241
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef Michielos het volgende:

[..]

Welk ras ben jij dan?
spiritueel ras
pi_79073918
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:45 schreef Patrisabella het volgende:
Wat er gevaarlijk aan is is dat zij er baat bij hebben dat ze jou en je dochter meermaals moeten behandelen omdat er dan meer geld in het laatje komt en ze je, door afwezigheid van overkoepelende organen die een oogje in het zeil houden, van alles en nog wat aan kunnen praten zonder dat je kan controleren of het wel zo is.
HÆLP.
pi_79074348
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Wat er gevaarlijk aan is is dat zij er baat bij hebben dat ze jou en je dochter meermaals moeten behandelen omdat er dan meer geld in het laatje komt en ze je, door afwezigheid van overkoepelende organen die een oogje in het zeil houden, van alles en nog wat aan kunnen praten zonder dat je kan controleren of het wel zo is.
Er zijn ook integere begaafde mensen.
En mocht TS alsnog een psycholoog zoeken, dan PM ik haar bij deze de website van een heel fijne dame die ik zou willen aanraden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79074453
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er zijn ook integere begaafde mensen.
En mocht TS alsnog een psycholoog zoeken, dan PM ik haar bij deze de website van een heel fijne dame die ik zou willen aanraden.
Die zou ik niet kunnen onderscheiden van iemand die heel goed kan liegen. Ik zou er in elk geval nooit aan beginnen.
HÆLP.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:14:15 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79074536
Op verzoek van TS gesloten.

Kom je nog wel een keer vertellen hoe het gaat dan?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')