Nee. veel makkelijker.quote:
Keizerspinguin is niet goed...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Banaan wind zich er over op en smeert hem vervolgens zelf....
quote:
Nee ik zoek een andere soort, maar ze zijn inderdaad zeer nauw verwandquote:
Dequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee ik zoek een andere soort, maar ze zijn inderdaad zeer nauw verwand
Dat was de enige Rugbyer uit Nieuw-Zeeland die ik kendequote:
Deze zou je moeten kennen gezien hij een echte boy next door naam heeft....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat was de enige Rugbyer uit Nieuw-Zeeland die ik kende.
Kop hem er gewoon in. Het lijk op keizer...maar andere vorm van staatshoofdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Degaat niet omdat punt. maar om het feit dat je dus bijna een uur weg bent en dat je enige response is.....
Volgens mij is dat al beantwoord hoor.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kop hem er gewoon in. Het lijk op keizer...maar andere vorm van staatshoofd
+1 Yankeequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Yankee het volgende:
ik gooi de koningspinguïn er nog even in
Alleen een beetje jammer dat het keizerspinguïns zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
+1 Yankee
Stand deel 1911
5 mr_anonimous
3 De_Hertog
4 Yankee
1 ScottTracy
1 nightcowboy
1 slaveloos
1 Niox
1 iggyinthehouse
2 MadMaster
Ja volgens mij ook maar goed hij heeft er voor gestudeerd.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat het keizerspinguïns zijn.
Ik heb geen flauw idee. Kan wel dingen als Jansen of de Vries gaan roepen, maar dan ben ik echt aan het gokken..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet iemand die rugbyspeler met Nederlandse naam nog?
Wat lul je? Het zijn koningspinguinsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat het keizerspinguïns zijn.
http://blog.seniorennet.be/minouke/quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat lul je? Het zijn koningspinguins
Niet volgens de site waar dit plaatje vandaan komt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat lul je? Het zijn koningspinguins
Die dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://blog.seniorennet.be/minouke/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |