SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tegenwoordig van de afdeling 'leesbril', dus dat had ik niet gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef nightcowboy het volgende:
Volgens mij staat z'n naam op dat graf.
Stand deel 1911quote:
ik wist dat je hem zou wetenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Aha, Jan Schaefer dan waarschijnlijk...
Stand deel 1911quote:
Dacht dat dat gewoon een ander woord voor grapefruit wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef PhysicsRules het volgende:
pomelo?
BeamofLight +1quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Batista
dan bedoel je waarschijnlijk pompelmoes, waar de grapefruit vanaf stamt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon een ander woord voor grapefruit was
Nicolae Ceausescuquote:
Het is de schuld van Fanta, bij Fanta pomelo staat duidelijk een grapefruit afgebeeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dan bedoel je waarschijnlijk pompelmoes, waar de grapefruit vanaf stamt.
> Sanka... you dead?quote:
denk het niet....quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
Noorwegen of duitsland dus. Duitsland heeft wel de Zomerspelen gehad. Noorwegen ook?
Jep, in één keer goed. In 2014 komt Rusland/Sovjetunie/USSSR erbij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
USA
Frankrijk
Japan
Italie
Canada
Duitsland?
Je doet maar...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
Geen inspiratie meer. Voetbalvraagje dan maar of iets anders?
Geen idee, Oslo heeft wel een keer de Winterspelen georganiseerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
USSR was een gokje, maar hoe kom ik dan bij Oslo?
Waltz ja. Oscar voor beste mannelijke bijrol. Volledig terecht imo, een held is hij ondanks (of juist door) zijn personage. Een Steve Buscemi-achtige indruk heeft hij op mij achtergelaten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is toch Christoph Waltz, die een Oscar won
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |