ODB okay, daar kan ik mee leven, maar KRS is gewoon een irritante schreeuwnegerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ach ja ff vergeten maar legende?
Als je het dan over 'legends' heb denk ik meer aan iemand als ODB of KRS dan Pharoah Monch
Goede godenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef psaexorp het volgende:
[..]
ODB okay, daar kan ik mee leven, maar KRS is gewoon een irritante schreeuwneger
[..]
Nooit wat aan gevonden. Ze hebben zeker weer klassieke muziek gesampled? En weer agressieve raps?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik keek erg uit naar het nieuwe album van Army of the Pharaohs. Maar hij valt nogal tegen. Misschien wat vaker luisteren.
Goed nieuws voor jou trouwens, ze hadden het in bitterzoet over dat er een aardige kans is dat organized konfusion daar in de toekomst gaat optredenquote:
ik waardeer de poging, maar het heeft (nog) niet geholpenquote:
Daar krijg ik een flink stijfje van.quote:Op zondag 4 april 2010 02:22 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou trouwens, ze hadden het in bitterzoet over dat er een aardige kans is dat organized konfusion daar in de toekomst gaat optreden( ze zijn aan het onderhandelen
)
en als ik het goed begrepen heb gaan c.l and pete rock een nieuw album maken![]()
uitstekendquote:Op zondag 4 april 2010 13:56 schreef Mirel het volgende:
Antoniem.
Nou boys, hoe waren Pete Rock & CL Smooth?
supercool!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:07 schreef N1ck het volgende:
Cypress Hill in de Melkweg 14 Juni....heb al kaarten![]()
http://www.hiphopagenda.nl/evenement/5178
Wel een vette classic hoorquote:
Whoa, daar heb ik niks meer van gehoord sinds Reachin', '93 dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wisten we trouwens al dat Digable Planets, met live band, komende maandag in Paradiso is te zien?
En er zijn geruchten dat er een nieuw album aan zit te komen...
Dus ook niet van het album Blowout Comb van een jaartje later, die ook zeer goed in elkaar zit?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Whoa, daar heb ik niks meer van gehoord sinds Reachin', '93 dus.
Nee, nu wel, tof! Vooral Black Ego.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus ook niet van het album Blowout Comb van een jaartje later, die ook zeer goed in elkaar zit?
dat zit wel snorquote:Op donderdag 15 april 2010 08:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wisten we trouwens al dat Digable Planets, met live band, komende maandag in Paradiso is te zien?
En er zijn geruchten dat er een nieuw album aan zit te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |