Ik heb nog nooit een tentamen niet gehaald. Wel heel vaak niet naar tentamens gegaan, maar nog nooit een tentamen gemaakt en dan niet gehaald. Ik snap echt helemaal niks van m'n zenuwen. Eigenlijk maak ik altijd de her.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk terug aan andere belangrijke tentamens die je OOK gehaald hebt terwijl je er zo tegenop zag
Tja, waarom niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tentamen niet gehaald. Wel heel vaak niet naar tentamens gegaan, maar nog nooit een tentamen gemaakt en dan niet gehaald. Ik snap echt helemaal niks van m'n zenuwen. Eigenlijk maak ik altijd de her.![]()
![]()
Heb al bedacht dat ik me misschien maar moet aanmelden bij de studentpsycholoog hiervoor.
Dat gaat echt snel!quote:
Omdat ik precies weet hoe de behandeling in elkaar steekt. Ik probeer het zelf ook toe te passen, maar de resultaten blijven uit.quote:
Denk je wel aan de benodigde ontbindende voorwaarden? Met name financieringsvoorbehoud is van groot belang, maar ook eventueel andere voorwaarden zijn best nuttigquote:
Danmoet je dan even aangeven van tevorenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat ik precies weet hoe de behandeling in elkaar steekt. Ik probeer het zelf ook toe te passen, maar de resultaten blijven uit.
Die, en de bouwkundige keuring zijn idd de ontbindende voorwaarden die er in worden opgenomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk je wel aan de benodigde ontbindende voorwaarden? Met name financieringsvoorbehoud is van groot belang, maar ook eventueel andere voorwaarden zijn best nuttig
Nou, specifiek inderdaad de bouwkundige keuring (dus ook grondverontreiniging e.d.), zijn er eventueel nog beperkingen bij het kadaster? Verplichtingen of aanschrijvingen inzake onderhoud? Omdat het aanzicht wellicht moet worden behouden, eventueel monumentaal-zaken van toepassing?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Die, en de bouwkundige keuring zijn idd de ontbindende voorwaarden die er in worden opgenomen.
Wat had jij nog meer in gedachten dan?
Ik zal me er eens wat meer in verdiepen, al schijnt dat beschermde stadsgezicht niet al te veel in te houden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, specifiek inderdaad de bouwkundige keuring (dus ook grondverontreiniging e.d.), zijn er eventueel nog beperkingen bij het kadaster? Verplichtingen of aanschrijvingen inzake onderhoud? Omdat het aanzicht wellicht moet worden behouden, eventueel monumentaal-zaken van toepassing?
Wat zijn de gevolgen voor het rekeningrijden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
De vlag kan uit, deze patser zien we straks niet meer terug in de politiek:
[ afbeelding ]
Uitgesteld danwel verworpen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen voor het rekeningrijden?
Omdat de meeste Nederlanders te laf zijn om te ageren tegen voorstellen die hun privacy gevoelig zouden inperken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Het wordt ons overdwars de strot doorgeramd waarschijnlijk
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef MadMaster het volgende:
En speciaal voor Cobra: Het Wilhelmus
Ja, dingen afschieten kun je wel aan de Duitsers overlaten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uitgesteld danwel verworpen.
Qua filebestrijding zeg ik geen nee tegen de kilometerheffing, qua privacy zeg ik echter wel nee.
Jammer dat we niet in Duitsland leven, want dan zou een allesomvattend ICT-project als dit allang afgeschoten zijn, ook door staatslieden.
Ik zal morgen laag blijven vliegen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dingen afschieten kun je wel aan de Duitsers overlaten.
denk niet dat hij aan slaan toekomt die slagmanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Als het geld voor wat ontspanning gestopt is, moeten we maar een oude manier van lol maken boven water halen.
[ afbeelding ]
Wie/wat/waarom ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag bij Amsterdam Muiderpoort:
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Vechtpartij tussen twee rivaliserende scholen, waarbij de andere school speciaal uit een andere wijk overkwam.quote:
Voor zulke zaken is er toch een mooi weiland in de buurt van Beverwijk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vechtpartij tussen twee rivaliserende scholen, waarbij de andere school speciaal uit een andere wijk overkwam.
Gevoelig onderwerp hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor zulke zaken is er toch een mooi weiland in de buurt van Beverwijk?
* Ofyles2 refereert aan Carlo Picornie...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezonde rivaliteit oké. Vroeger was het heel normaal dat twee rivaliserende scholen elkaar met sneeuwballen bekogelde.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Triest hoor die rel tussen de twee scholen.![]()
Nouja bij Bayern munchen moesten van Bommel en Robben het afmaken onder leiding van van Gaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dingen afschieten kun je wel aan de Duitsers overlaten.
/boem-tjsik
Hier in Enschede was er geen rivaliteit tussen scholen, tenminste nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 refereert aan Carlo Picornie...![]()
[..]
Gezonde rivaliteit oké. Vroeger was het heel normaal dat twee rivaliserende scholen elkaar met sneeuwballen bekogelde.
Dat incident op Amsterdam Muiderpoort is er echter ver buiten, vooral als de andere school helemaal uit een andere wijk moet komen.![]()
Maar ja, wat zal ik zeggen? Job Cohen nodigt alle betrokken partijen uit voor een stevig kopje Pickwick![]()
Zouden ze hier ook een cover van hebben?quote:
Ik vind dat best fijn klinkenquote:
quote:
* MadMaster doet maar even net of hij deze opmerking niet gelezen heeft...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |