Fuck emancipatie. Fijn dat we als mannen en vrouwen als gelijk worden gezien, maar er zijn gewoon dingen waar vrouwen beter in zijn dan mannen en andersom.quote:Jaaaa, die emancipatie zit er goed in bij jou
Ja, stond gisteren ook al op de FP.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)m-de-del-van-63.html![]()
Afwassen, strijken, pijpen, koken....quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
maar er zijn gewoon dingen waar vrouwen beter in zijn dan mannen.
Die derde durf ik te betwijfelen. Ik denk dat een man met veel oefening het beter kan dan een vrouw met veel oefening, omdat hij wel weet hoe het voelt om te ontvangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afwassen, strijken, pijpen, koken....
ik ben gelukkig dan ook geen nerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let niet op mij, ik zit heerlijk te nerden met hogere dimensies, en daar kun je dus gewoon wel nog een keer geboren worden
Je geeft ze wel een hoop krediet, Krea.quote:
Uiteraard zijn mannen beter in dat soort dingen, maar liever dit dan dat ze de hele dag op de bank Oprah kijken...quote:
Ik zuig in afwassen.quote:Afwassen, strijken, pijpen, koken....
quote:Kun je trouwens niet iets met c&m gaan doen, Klots? Dat lijkt me wel wat voor je...
wat een nietszeggend advies, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef Kluts het volgende:
En collega nummer 2403250 die me het advies geeft iets met marketing en communicatie te gaan doen.
Misschien moet ik het toch eens echt gaan overwegen.
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:00 schreef JoeBravo het volgende:
wat een nietszeggend advies, of ligt dat aan mij?
Dat vond ik dus ook altijd, maar altijd als ik het met collega's over studies en beroepen heb, komen ze daarmee aanzetten.quote:wat een nietszeggend advies, of ligt dat aan mij?
Verdiep je eens in de studie, de vakken, wat je ervoor moet doen en wat je ermee kunt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
Dat vond ik dus ook altijd, maar altijd als ik het met collega's over studies en beroepen heb, komen ze daarmee aanzetten.
En als tig mensen het je verteld hebben, misschien moet je het dan eens overwegen als je er zelf ook al over na zat te denken.
Dat heb ik al gedaan en de studie an sich spreekt me wel aan, wat ik ermee kan ook. Ik zit alleen altijd aan te hikken tegen het feit dat ik gelijk DE keuze wil maken voor de komende 40 jaar, terwijl dat niet realistisch is. Maar ik ben gewoon bang de verkeerde keuze te maken.quote:Verdiep je eens in de studie, de vakken, wat je ervoor moet doen en wat je ermee kunt.
Want daar blijven kost inderdaad nog veel minder.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Goed gedaan PvdA
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_voor_missie__.html
Je maakt helemaal geen keuze voor de komende 40 jaar. Ten eerste is M&C zo breed, dat er genoeg verschillende soorten beroepen te doen zijn. Verder, een verkeerde keuze maak je pas als je start aan de studie; je vindt het niks, en doorgaat ipv overstapt naar iets wat je meer aanstaat. En dan nog, qua studeren bestaan er maar weinig verkeerde keuzes. Wil je de rest van je leven het 'assistentje/secretaresse' blijven van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik al gedaan en de studie an sich spreekt me wel aan, wat ik ermee kan ook. Ik zit alleen altijd aan te hikken tegen het feit dat ik gelijk DE keuze wil maken voor de komende 40 jaar, terwijl dat niet realistisch is. Maar ik ben gewoon bang de verkeerde keuze te maken.
Wat je zegt, daar heb je gelijk in, dat zie ik zelf ook wel in. Ik zit gewoon met het feit dat ik 26 ben, tegen de tijd dat ik dan afgestudeerd ben, ben ik begin 30, ik kan het me niet veroorloven om mijn tijd te verdoen met een studie waar ik geen fuck aan heb. Dat is vooral waar ik mee worstel. Ik weet wel dat ik geen keuze maak voor de rest van mijn leven, maar zo voelt het enigszins wel. De druk die ik mezelf opleg is te hoog.quote:Je maakt helemaal geen keuze voor de komende 40 jaar. Ten eerste is M&C zo breed, dat er genoeg verschillende soorten beroepen te doen zijn. Verder, een verkeerde keuze maak je pas als je start aan de studie; je vindt het niks, en doorgaat ipv overstapt naar iets wat je meer aanstaat. En dan nog, qua studeren bestaan er maar weinig verkeerde keuzes. Wil je de rest van je leven het 'assistentje/secretaresse' blijven van?
En hoe langer je aan het denken bent hoe ouder je gaat worden en hoe groter de drempel en de angst gaat worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat je zegt, daar heb je gelijk in, dat zie ik zelf ook wel in. Ik zit gewoon met het feit dat ik 26 ben, tegen de tijd dat ik dan afgestudeerd ben, ben ik begin 30, ik kan het me niet veroorloven om mijn tijd te verdoen met een studie waar ik geen fuck aan heb. Dat is vooral waar ik mee worstel. Ik weet wel dat ik geen keuze maak voor de rest van mijn leven, maar zo voelt het enigszins wel. De druk die ik mezelf opleg is te hoog.
Maar ik werk altijd onder mijn niveau, waar ik inmiddels echt gaar van wordt. Dat ik geen secretaresse meer wil zijn, daar was ik al wel uit iig.
dat. en van blijven uitstellen kan een hoop ellende komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe langer je aan het denken bent hoe ouder je gaat worden en hoe groter de drempel en de angst gaat worden.
Is iets op sociaalmaatschappelijk gebied niets voor je? En als vaste R&P klant heb je alvast wat bagage.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
Maar ik werk altijd onder mijn niveau, waar ik inmiddels echt gaar van wordt. Dat ik geen secretaresse meer wil zijn, daar was ik al wel uit iig.
En langer dat werk wat ze eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat. en van blijven uitstellen kan een hoop ellende komen.
PvdA?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Goed gedaan PvdA
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_voor_missie__.html
Van uitstel komt afstel zegt men weleens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef JoeBravo het volgende:
dat. en van blijven uitstellen kan een hoop ellende komen.
Als meenemen meer kost laat de VS de afvoer/vernietiging dan maar lekker betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PvdA?
1) blijven kost nog veel meer (en niet alleen geld)
2) de VS weigert om te betalen als ze het overnemen, daar kan de PvdA weinig aan veranderen
Ik zeg: dat spul meenemen, tot de laatste zandzak. Had ik ook gedaan als mijn oude huisbaas toch plotseling wilde betalen voor het laminaat dat ik op eigen kosten in het huurhuis had gelegd. Anders was het mooi in de fik gegaan.
En en jaarlijkse kosten voor blijven:quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PvdA?
1) blijven kost nog veel meer (en niet alleen geld)
2) de VS weigert om te betalen als ze het overnemen, daar kan de PvdA weinig aan veranderen
Ik zeg: dat spul meenemen, tot de laatste zandzak. Had ik ook gedaan als mijn oude huisbaas toch plotseling wilde betalen voor het laminaat dat ik op eigen kosten in het huurhuis had gelegd. Anders was het mooi in de fik gegaan.
Tientallen miljoenen is dan inderdaad een koopje. Meestal verleng je ook nog eens voor 2 jaar dus is nu al de winstpakker van de week.quote:Kosten
De uitgaven worden jaarlijks geraamd op ongeveer 355 miljoen euro. Daarnaast is er een potje ‘onvoorziene kosten’ van 132 miljoen euro per jaar in de begroting opgenomen.
Wat je ook doet, voor je 30ste beginnen, dan krijg je nog steun van de overheid tot je 37stequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat je zegt, daar heb je gelijk in, dat zie ik zelf ook wel in. Ik zit gewoon met het feit dat ik 26 ben, tegen de tijd dat ik dan afgestudeerd ben, ben ik begin 30, ik kan het me niet veroorloven om mijn tijd te verdoen met een studie waar ik geen fuck aan heb. Dat is vooral waar ik mee worstel. Ik weet wel dat ik geen keuze maak voor de rest van mijn leven, maar zo voelt het enigszins wel. De druk die ik mezelf opleg is te hoog.
Bij deeltijd studeren (wat Kluts volgens mij van plan was..) krijg je sowieso niets. Ook al kost het exact hetzelfde als een voltijd studie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Wat je ook doet, voor je 30ste beginnen, dan krijg je nog steun van de overheid tot je 37ste
Ja, dan helpt mijn tip nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij deeltijd studeren (wat Kluts volgens mij van plan was..) krijg je sowieso niets. Ook al kost het exact hetzelfde als een voltijd studie.
True.quote:En hoe langer je aan het denken bent hoe ouder je gaat worden en hoe groter de drempel en de angst gaat worden.
Dat zou dus echt totaal niets voor mij zijn.quote:Is iets op sociaalmaatschappelijk gebied niets voor je? En als vaste R&P klant heb je alvast wat bagage.
Zelfs dat weet ik niet eens zeker. Misschien dat ik wel fulltime ga studeren. No idea nog.quote:Bij deeltijd studeren (wat Kluts volgens mij van plan was..) krijg je sowieso niets. Ook al kost het exact hetzelfde als een voltijd studie.
Draai gewoon eens een proefles mee. Zoek je opleidingsinstituut en studie uit die je het leukste lijkt en ga er een keer bij zitten. Dat vinden ze echt wel goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
[..]
Dat zou dus echt totaal niets voor mij zijn.
[..]
Zelfs dat weet ik niet eens zeker. Misschien dat ik wel fulltime ga studeren. No idea nog.
Kijkduin is het strand van Den Haag! (ten zuiden van Scheveningen)...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Corrigeer me als ik het fout heb hoor.![]()
Maar Kijkduin in de kop van Noord-Holland? Hoogste echtscheidingspercentage van Nederland? Helemaal niks te doen voor lokale jeugd, behalve werkeloos worden? Zelfs Delfzijl heeft meer sfeer.
Verklaart je reislust en je offensieve houding tegenover alles wat je als "niet productief" ziet.![]()
Oh, en het is Fok! he? ik mag er naast zitten.
Een collegaatje van me is net begonnen met die studie in deeltijd, en ik heb idd gevraagd aan haar of ik een keer meekan om te kijken, is idd geen probleem.quote:Draai gewoon eens een proefles mee. Zoek je opleidingsinstituut en studie uit die je het leukste lijkt en ga er een keer bij zitten. Dat vinden ze echt wel goed.
Nee, inderdaad. Gezien je nogal technisch bent - papier uit printers halen enz - kun je ook informatica gaan doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
Dat zou dus echt totaal niets voor mij zijn.
Lekker breed gedefineerd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef El_Matador het volgende:
ik heb wel een hekel aan profiteurs (op welk vlak dan ook).
verkleinwoordjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een collegaatje van me is net begonnen met die studie in deeltijd, en ik heb idd gevraagd aan haar of ik een keer meekan om te kijken, is idd geen probleem.
Dat heb ik serieus wel eens overwogen. Maar dan zou ik meer in de hoek van informatiebeheer en dergelijke gaan zoeken.quote:Nee, inderdaad. Gezien je nogal technisch bent - papier uit printers halen enz - kun je ook informatica gaan doen.
Verkleinwoorden heten die dingenquote:
Lui die nooit een rondje geven maar wel altijd profiteren van anderen bijvoorbeeld.quote:
Dan kan je aan de slag als Sylar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je redelijk technisch bent, maar toch iets met mensen wilt doen is iets in de psychologie misschien iets voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |