Dat was het al niet meer sinds m'n broer het "geslachtsroom" noemde bij het kerstdiner eind jaren tachtigquote:
wtfquote:
Fiorentina - Bayern live op Sport1 nu, met twee schitterende goals van Van Bommel en Robben.quote:
Dat spelletje is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiorentina - Bayern live op Sport1 nu, met twee schitterende goals van Van Bommel en Robben.
Zo zo, die durft, "merkwaardig!".quote:Rouvoet noemt opstelling Balkenende 'merkwaardig'
Het is 'politiek merkwaardig' wanneer beoogd CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende wel op de kieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen staat en niet de Kamer ingaat als hij geen premier wordt.
Die kutfilm aan mij niet.quote:
Die is zielig. Net als Benjamin Button. Zit je op het eind weer met zo'n klomp in je maag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
A Beautiful Mind is nu bezig, op RTL8. Mooie film vind ik het.
Ja, erg zielig is iequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is zielig. Net als Benjamin Button. Zit je op het eind weer met zo'n klomp in je maag.
Gaat Alice dood?
NIET ZEGGEN!!! Daar ga ik nog heen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is zielig. Net als Benjamin Button. Zit je op het eind weer met zo'n klomp in je maag.
Gaat Alice dood?
een beetje Nederlander zakt gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gezakt voor de inburgeringscursus. Tering
Ja. Ik ga morgen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
NIET ZEGGEN!!! Daar ga ik nog heen!
Of bedoel je dat wijf in wonderland niet?
Oei, goede timing! Ik ga overmorgen dus je kunt het nog precies mooi verpesten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Ik ga morgen!![]()
Vertel ik je dan alles want zo ben ik.
Neehee!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Ik ga morgen!![]()
Vertel ik je dan alles want zo ben ik.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Noek het volgende:
D. is het raar als je in slaap valt in een sauna?
Nee, niet dat ik weet. Iig niet op de publieke omroep. Campingzenders kijk ik niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:17 schreef D. het volgende:
Remlof,
Die BBT sitcom, is die ook op nationale tv te zien?
Je ligt er iig warmpjes bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Noek het volgende:
Oh fijn!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, goede timing! Ik ga overmorgen dus je kunt het nog precies mooi verpesten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Noek het volgende:
Ik had 2 uur les gegeven. Ging de sauna in, lag en hup: licht uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, er liggen weleens mensen te snurken, dus heel raar is het niet.
Zelf slaap ik alleen in bed
Iedereen regelmatig is wat overdreven, maar er slaapt weleens iemand.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had 2 uur les gegeven. Ging de sauna in, lag en hup: licht uit.
Werd wel heel naar wakker. Opeens zat er iemand bij ook.Maar als iedereen regelmatig in slaap valt dan doe ik nog steeds alles goed volgens het sauna-boekje.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Mooie blauwe ogen heb je! Is dat je eigen haarkleur?
Ah, dus downloaden is'the way to go'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Iig niet op de publieke omroep. Campingzenders kijk ik niet.
naar door die vertiefende warmte?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had 2 uur les gegeven. Ging de sauna in, lag en hup: licht uit.
Werd wel heel naar wakker. Opeens zat er iemand bij ook.Maar als iedereen regelmatig in slaap valt dan doe ik nog steeds alles goed volgens het sauna-boekje.
Doe niet zo onaardig, ik ben bezig met een transformatie naar sauna-mens. Dat doe je echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je had het boekje thuis al gelezen? Damn, dat zou nooit in me opkomen.
Het topic was toch al dicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
D...... waarom heb jij je foto weggehaald?
Ja, over de 80 graden.quote:
Trusten Noekquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig, ik ben bezig met een transformatie naar sauna-mens. Dat doe je echt niet zomaar.
Daar ligt heel veel leed in verscholen.
Beter was ik er ook blijven liggen, morgen om 9.00 ben ik er toch weer.
Ben moe. Slaap lekker, op Pietje na dan.
mij ga je nooit in een sauna vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, over de 80 graden.![]()
Daar dood je bacterieën mee hè. Hoe in the hell kan dat goed voor een mens zijn maar hé het werkt wel tegen verkramping van de spieren dus ik hoef 's nachts mijn nest niet meer uit omdat ik in de kramp schiet. Doel heiligt de middelen, dat dan weer wel.
Miscchien...maar misschien ook niet....ga je langs lopen dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zou je me zo herkennen als je me op straat zag lopen
Wie weetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Miscchien...maar misschien ook niet....ga je langs lopen dan?
Ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je dan een handdoek om je hoofd doet herken ik je wel
trustenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken
Maar nu, lekker slapen
Nouja, eerst luisterboeken
Welterusten![]()
en toen kwam er een olifant met een hele lange snuitquote:
welk verhaal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen kwam er een olifant met een hele lange snuit