Dat was het al niet meer sinds m'n broer het "geslachtsroom" noemde bij het kerstdiner eind jaren tachtigquote:
wtfquote:
Fiorentina - Bayern live op Sport1 nu, met twee schitterende goals van Van Bommel en Robben.quote:
Dat spelletje is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiorentina - Bayern live op Sport1 nu, met twee schitterende goals van Van Bommel en Robben.
Zo zo, die durft, "merkwaardig!".quote:Rouvoet noemt opstelling Balkenende 'merkwaardig'
Het is 'politiek merkwaardig' wanneer beoogd CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende wel op de kieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen staat en niet de Kamer ingaat als hij geen premier wordt.
Die kutfilm aan mij niet.quote:
Die is zielig. Net als Benjamin Button. Zit je op het eind weer met zo'n klomp in je maag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
A Beautiful Mind is nu bezig, op RTL8. Mooie film vind ik het.
Ja, erg zielig is iequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is zielig. Net als Benjamin Button. Zit je op het eind weer met zo'n klomp in je maag.
Gaat Alice dood?
NIET ZEGGEN!!! Daar ga ik nog heen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is zielig. Net als Benjamin Button. Zit je op het eind weer met zo'n klomp in je maag.
Gaat Alice dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |