Dat bedoel ikquote:
Er is maar 1 positief ding in Terneuzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, waar is DK als je hm nodig hebt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef mrbox het volgende:
ff wat anders, is er toevallig iemand met iets van bijbel kennis die een quote weet wat te maken heeft met iets laten liggen/gaan juist omdat je het liefhebt ? (antwoord kan via pm als je geen zin heb om het hier neer te zetten)
Kom dat jullie allemaal niet weten waar jullie over pratenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef niets uit het rijtje ´Amsterdam´ te hebben
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is maar 1 positief ding in Terneuzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beetje jammer dat je dan net een stukje van hem en hazes moet postenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is maar 1 positief ding in Terneuzen.
SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Tsja, we hadden het over Hazes en je postte muziekcabaret, kon niet missenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan net een stukje van hem en hazes moet posten
In mei of juni ga ik er weer heen
Aan het biechtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, waar is DK als je hm nodig hebt!
Als we het toch over lelijke steden hebbenquote:
Ik vind Amsterdam cool hoor. Ik kom er graagquote:
Eindhovenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we het toch over lelijke steden hebben
Ik kende geen liedjes van Hazes meer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat ik niet zo onaardig moet doen
Slijm, speeksel. Het is 1 pot nat.quote:
De gekstequote:
Dus toch hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam cool hoor. Ik kom er graag
Ik heb geen piemelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, strax steelt venco krengetje nog van je
Familie van mij woont er en vind het ook best een leuke stad maar zou er niet willen wonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom dat jullie allemaal niet weten waar jullie over praten
Eens. Eindhoven is niks aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we het toch over lelijke steden hebben
Waar kom jij dan vandaan?quote:
Voorbind....quote:
Ook al woon ik 10 minuten fietsen van het centrum af, ik kom er nauwelijksquote:
dipje, zit in een verkeerd map te kijken, foto's die nogal wat naar boven brengenquote:
Jaquote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Familie van mij woont er en vind het ook best een leuke stad maar zou er niet willen wonen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:47 schreef Thrust het volgende:
[..]
dipje, zit in een verkeerd map te kijken, foto's die nogal wat naar boven brengen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:47 schreef Thrust het volgende:
[..]
dipje, zit in een verkeerd map te kijken, foto's die nogal wat naar boven brengen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaMaar, ik kom ook graag in de bioscoop, betekent niet dat ik er wil wonen.
ER is inderaad niet echt sfeer in het stadscentrum, maar ik heb het hier niet slecht. Genoeg faciliteitenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens. Eindhoven is niks aan
EnschedeAmsterdam
Maastricht
Een kruidvat....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ER is inderaad niet echt sfeer in het stadscentrum, maar ik heb het hier niet slecht. Genoeg faciliteiten
2 zelfsquote:
Ja, zijn die er niet in voorbind?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
venco wil graag dat je ballen hebt.
snap dat dan.
quote:
-1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou anders helemaal niet van voetballen.
Andere ballen wel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
zijn wel een paar maanden verder, maar het blijft soms moeilijkquote:
+1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 zelfs
Maar diie hebben ze ook buiten het stadscentrum
Dat zou jij toch moeten weten, als sexbeursganger.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden daar in Eindhoven!
Toen kende ik Krengel nog niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten, als sexbeursganger.
http://www.degroetenvan.com/gegevens/voorbindballen.php
Ludevudu = kutquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
zijn wel een paar maanden verder, maar het blijft soms moeilijkmaar thnx
Bij ons is het stadscentrum soms een Kruitvat....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik wel in meer stadscentra 2 kruidvats denk ik hoor
Dan zijn alle vrouwen spontaan voetbal gekquote:
gemiste kansquote:Ik ben daarna direct teruggereden.
Jij hebt het nooit gevraagdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen kende ik Krengel nog niet!
En Cue wilde niet.
Ik wist het wel!!!! Sloeriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij dan volgende keer cuequote:
Vond ik ook ja. Dus krengel maar gedate want ik dacht dat die misschien wel wou!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Cue wilde hem niet uittesten op je?
Wat flauw.
Van wie?quote:
En?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond ik ook ja. Dus krengel maar gedate want ik dacht dat die misschien wel wou!![]()
Van mij! Plagiaat!quote:Van wie?
Peggen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
Zij bij jou?
Nou ja, het schijnt in te zijn, dat peggen.
Jij bent nooit in voor nieuwe dingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik wist het wel!!!! Sloerie
Hij was wel heel oud he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neehee, naar de sexbeursquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil dat ik je neem met een voorbinddildo incl ballen??
kom maar langsb
Krengel en ik kijken wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil dat ik je neem met een voorbinddildo incl ballen??
kom maar langsb
Die wou ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |