JOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOEEEEEEquote:
*mompelt iets over die langverlorenvriendvanvroeger* [/vervelendeDirkmodus]quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Hij post wel in andere ESF-topics!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er zowel morgenavond als vrijdagavond niet
Tenminste, niet de hele avond. Morgenavond afspraak buiten de deur en vrijdagavond komen er mensen fonduen (en hoop ik met een half oog langs de visite stiekem X-factor te kunnen gluren).
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Pisces, weet je wat DTH beesten met kuikentjes doen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Pisces, weet je wat DTH beesten met kuikentjes doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:Inlogcodes, harrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over die langverlorenvriendvanvroeger* [/vervelendeDirkmodus]
Die gaven wij vroeger ook aan onze katten hoor...quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Die gaven wij vroeger ook aan onze katten hoor...
Jij dacht dat katten in de natuur ook netjes kattobrokjes en natvoer eten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de kuikens komen zelf bij de katten aanwaaien, precies
Niet voor de lol nee...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die voor de lol een kuiken aan een kat geeft, gelukkig maar.
Tis niet voor de lolquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die voor de lol een kuiken aan een kat geeft, gelukkig maar.
Bij ons aten ze ook als allereerst de pootjes op! En gingen dan de pootjes van het kuiken van de andere kat proberen te jattenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Niks humor, is gewoon goed 'voer' voor die beesten hoor. Ze krijgen ze daar omdat ze alle voedingstoffen en vitamines bevatten die katten nodig hebben.
Ze vreten ze met pootjes en snavel en al op. Zag er wel een beeeetje sneu uit. Maar tis ook gewoon de natuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |