Ja nou inderdaad, die heb ik dan wel weer gezien lately.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
UIteraard.
Beter goeie films kijken dan GA
morgen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Over Closer gesproken; wanneer komt er weer een film die we gaan kijken en dan ala Closer nadebatteren?
quote:
Maakt mij ook niet uit... We zien welquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra er animo isDag maakt mij niet uit. Vrijdag is wel voor veel mensen X-factor avond geloof ik
![]()
Nah, beter opletten volgende keer dan hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet dat Closer nog eens zien ofzo. Ooit maar deels gezien, was met andere dingen bezig en stond op de achtergrond op
Ik ben er zowel morgenavond als vrijdagavond nietquote:
Je slaat een andere belangrijker vraag overquote:
Mmmmm, nu praat jij wel over deze vraag heen hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je slaat een andere belangrijker vraag over
Wát was er zo belangrijk dat Closer moest wijken?
Wat dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, nu praat jij wel over deze vraag heen hoor!
Het stond gewoon als achtergrondmuziek aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je slaat een andere belangrijker vraag over
Wát was er zo belangrijk dat Closer moest wijken?
Aagje is my middle namequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan?
Wat mijn afspraak buiten de deur is? Aagjes!
Niets bijzonders. Trust me.
Oh nou, dan moet dat andere wel iets HEEL interessants geweest zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het stond gewoon als achtergrondmuziek aan
Ik zal voortaan elke maandag even mijn agenda voor die week openbaar maken, oke?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aagje is my middle name
en als mensen "niks bijzonders" zeggen dan is het dat vaak wel
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik zal voortaan elke maandag even mijn agenda voor die week openbaar maken, oke?
Hij kan daar toch ook gewoon even elke maandag een kalender voor die week van openbaar maken?quote:
Daar zit dan wel weer wat in jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan daar toch ook gewoon even elke maandag een kalender voor die week van openbaar maken?
quote:
Ik ga hem ook niet roepen ofzo hoor...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Komt wel weer aanwaaien als hij daar trek in heeft hoor, en anders niet
Net als Ome Willèèèmmmmmmmmmmm!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet roepen ofzo hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |