Ah, je kan ook blind typen dus? Ik ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aankomen was wel oké. Terugweg vreselijk, vooral de laatste 20 minuten in een bus die enorm vol was, lomp reed en zelfs het fijne zonnetje scheen alleen maar heel fel in mijn gezicht waardoor ik nu blind ben geworden! Wee mij!
Maar dit kan die arme jongen toch niet lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, je kan ook blind typen dus? Ik ook!
Gij krijgt vanavond PM van Tombolala.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gij krijgt vanavondnu PM van Tombolala.
Jij snellert!quote:
Ik dacht; ze is er nu tochquote:
Gezellie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker op de bank, Mips komt er lekker bij zitten
Lief! En fijn dat het wat beter gaat!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
PM beantwoord!
En voor de bekenden van ons aller Muis: ik kreeg vandaag telefoon!![]()
![]()
Meneer Muis nam de honneurs waar aan de telefoon, maar Muizelientje gaf de boodschappen door via hem dus.
Het gaat goed met haar, langzaam vooruitgang. Té langzaam, naar haar zin, maar toch!
Op FOK! lezen gaat momenteel wat moeizaam, maar ze wilde toch even laten weten dat het verder goed gaat.
Lief he?En jullie krijgen de groetjes!
Hier dartelt het ook al weer verder.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie.Hier is heeft alles een after dinner opleving en amuseert men zich met de diverse onderdelen van de krabpaal.
Whaaaaat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik twee afleveringen van Greys Anatomy achter loop
/shocking ontdekking
Ja! Of in élk geval eentje!quote:
Volgens mij was er daarna een week niks en dan afgelopen vrijdag weer een aflevering!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Of in élk geval eentje!
Die met die flashbacks. Was er daarna nog een?
Ik moet nog even bijkomen van de schrik
Gossip Girl is ook een serie. Een hele fout meisjesachtige.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
UIteraard.
Beter goeie films kijken dan GA
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik twee afleveringen van Greys Anatomy achter loop
/shocking ontdekking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |