leuk leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:48 schreef Merel het volgende:
Oh wat een leuk idee, een meeting om de 1000 te vieren! En dan inderdaad met oude bekenden er ook bij. Datumplanner is wel een goed idee, datum ver genoeg in de toekomst prikken... Ik vind het een puik plan
Die bij het politiebureau? Die heeft een keer laarzen van me gruwelijk verneukt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Merel het volgende:
Mijn schoenmaker doet trouwens altijd heel boos tegen me als ik schoenen langsbreng, alsof hij me verwijt dat ze stuk gaan ofzo. En daarna knapt ie ze helemaal op en doet ie de helft gratis en krijg ik ze met een grote glimlach terug
Heb een zwart jurkje met kleine roze bloemetjes te leen, in 1975 gedragen door m'n moeder bij de begrafenis van m'n opa. Denk dat 'ie niet helemaal voldoet. En een little black dress, maar die is wel erg kort als je zit. En mouwloos. En nog ergens een zwarte simpele lange met grote split achter, maar ook geen mouwen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:48 schreef P.F het volgende:
loveli heb je toevallig dit soort jurkjes of met kokerrok in de aanbieding in maat 36?
[ afbeelding ]
Heb deze al besteld maar bedoelde voor een andere xquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb een zwart jurkje met kleine roze bloemetjes te leen, in 1975 gedragen door m'n moeder bij de begrafenis van m'n opa. Denk dat 'ie niet helemaal voldoet. En een little black dress, maar die is wel erg kort als je zit. En mouwloos. En nog ergens een zwarte simpele lange met grote split achter, maar ook geen mouwen.
Allemaal te leen, niet te koop
Neuh, gewoon de Dalero. Maar ik hoor juist altijd dat die bij het politiebureau de beste is! Alleen is die niet open op zaterdag, dus kunnen mensen die gewoon ma-vr van 9 tot 17 werken er niet terechtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Die bij het politiebureau? Die heeft een keer laarzen van me gruwelijk verneukt.
Wie roept mij?>quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef P.F het volgende:
oh nog een huishoudelijk vraagje: is het moeilijk/duur om zelf een gulp in een broek te zetten (heb 2 broeken) of kan ik dat beter aan de turk vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |