1e is ook leuk maar denk niet van wooowquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
zoiets?
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/beachwave-strandjurk/C01_L0B_LB1_404968/?M=6&PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=10&SM=0
of meer zoiets
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/vila-leren-jurk/C01_L0B_LB1_506167/?M=6&PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=8&SM=0
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/c-a-yessica-jurk/C01_L0B_LB1_219793/?M=6&PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=8&SM=0
wehkamp is heel makkelijk, je bestelt gewoon meerdere maten, kiest voor betalen met acceptgiro, en dan hou je degene die past, de rest geef je af op een dhl servicepunt (ze kunnen t ook ophalen als je wilt) en je betaalt alleen wat je houdt+verzendkosten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
valt esprit groot? ik heb meestal 36 maar dat is bij de h&m etc.
Heb hem net gekochtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij mij is datzelfde jurkje ineens uitverkocht!.
Ja gelukkig wel, anders moest ik nu heel hard huilenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan had je blijkbaar de laatste..
Prachtig jurkje, maar passen vast mijn boobsen niet in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef sigme het volgende:
Mijn jurkje past niet.
Iemand belang bij een mooi zijden jurkje, labeltjes er nog aan, maat 36, hóge taille (een 7maands zwangerschap gaat niet opvallen)?
[ afbeelding ]
lekker hoor, heb hier die met appel maar die met chocolade zijn pas echt lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef Kimpossible het volgende:
Tvp!
Ik ga zometeen lekker een kopje thee drinken met een meergranen biscuitje van lu (van die time-out dingen, hmmm)
Dat zou ik niet zelf doen als je niet zo handig bent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef P.F het volgende:
oh nog een huishoudelijk vraagje: is het moeilijk/duur om zelf een gulp in een broek te zetten (heb 2 broeken) of kan ik dat beter aan de turk vragen?
ja ik bedoelde eigenlijk dat mijn moeder het dan zou doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zelf doen als je niet zo handig bent.
vla
nou ja als je 2 chocolade neemt is dat beter dan 4 gewone natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef Kimpossible het volgende:
Ik had die met appel in m'n mandje vanmiddag maar ik heb ze eruit geflikkerd en de gewone gepakt:P
Die met chocolade zijn inderdaad verukkelijk, maar das gelijk weer slecht enzo. Of niet? *heeft niet zo vergeleken, voor de verandering.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
nou ja als je 2 chocolade neemt is dat beter dan 4 gewone natuurlijk.
o dat is easy. ik baal alleen dat ik geen waterpas heb, nu hangt mij kapstof toch een tikje te scheef.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef neen het volgende:
Boks voor jou. Ik heb nog dingen die aan de muur moeten
Een gaatje is genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
o dat is easy. ik baal alleen dat ik geen waterpas heb, nu hangt mij kapstof toch een tikje te scheef.
! sorry maar ik vind t moeilijk in te schatten of jouw moeder een rits in kan zetten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
ja ik bedoelde eigenlijk dat mijn moeder het dan zou doen!
ze heeft 1 jaar huishoudschool gedaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
! sorry maar ik vind t moeilijk in te schatten of jouw moeder een rits in kan zetten!
Hèhè, die heb ik ook. Hendig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef P.F het volgende:
deze had ik al, zo handig!
[ afbeelding ]
Inhoud: hamer, moersleutel, tang, bitsschroevendraaier incl. bits voor spoor-, kruiskop- en inbusschroeven.
Gaat je lukken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:03 schreef Chicolate het volgende:
Hoi ik ga snel een opdracht afmaken, nog 2 uur tot de deadline.
Gaat haar lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |