Prachtig jurkje, maar passen vast mijn boobsen niet in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef sigme het volgende:
Mijn jurkje past niet.
Iemand belang bij een mooi zijden jurkje, labeltjes er nog aan, maat 36, hóge taille (een 7maands zwangerschap gaat niet opvallen)?
[ afbeelding ]
lekker hoor, heb hier die met appel maar die met chocolade zijn pas echt lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:50 schreef Kimpossible het volgende:
Tvp!
Ik ga zometeen lekker een kopje thee drinken met een meergranen biscuitje van lu (van die time-out dingen, hmmm)
Dat zou ik niet zelf doen als je niet zo handig bent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef P.F het volgende:
oh nog een huishoudelijk vraagje: is het moeilijk/duur om zelf een gulp in een broek te zetten (heb 2 broeken) of kan ik dat beter aan de turk vragen?
ja ik bedoelde eigenlijk dat mijn moeder het dan zou doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zelf doen als je niet zo handig bent.
vla
nou ja als je 2 chocolade neemt is dat beter dan 4 gewone natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef Kimpossible het volgende:
Ik had die met appel in m'n mandje vanmiddag maar ik heb ze eruit geflikkerd en de gewone gepakt:P
Die met chocolade zijn inderdaad verukkelijk, maar das gelijk weer slecht enzo. Of niet? *heeft niet zo vergeleken, voor de verandering.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
nou ja als je 2 chocolade neemt is dat beter dan 4 gewone natuurlijk.
o dat is easy. ik baal alleen dat ik geen waterpas heb, nu hangt mij kapstof toch een tikje te scheef.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef neen het volgende:
Boks voor jou. Ik heb nog dingen die aan de muur moeten
Een gaatje is genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
o dat is easy. ik baal alleen dat ik geen waterpas heb, nu hangt mij kapstof toch een tikje te scheef.
! sorry maar ik vind t moeilijk in te schatten of jouw moeder een rits in kan zetten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
ja ik bedoelde eigenlijk dat mijn moeder het dan zou doen!
ze heeft 1 jaar huishoudschool gedaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
! sorry maar ik vind t moeilijk in te schatten of jouw moeder een rits in kan zetten!
Hèhè, die heb ik ook. Hendig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef P.F het volgende:
deze had ik al, zo handig!
[ afbeelding ]
Inhoud: hamer, moersleutel, tang, bitsschroevendraaier incl. bits voor spoor-, kruiskop- en inbusschroeven.
Gaat je lukken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:03 schreef Chicolate het volgende:
Hoi ik ga snel een opdracht afmaken, nog 2 uur tot de deadline.
Gaat haar lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |