Daar doe ik helemaal aan mee hoor. Heb gewoon simpele thriller-fictie en wat studie/vakgebiedgerelateerde boeken, maar al die andere shizzle hoeft voor mij nietquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik voel me altijd best wel cultuurloos als ik dit topic bekijk. Iedereen die van die literaire boeken aanschaft en dan kom ik met mijn simpele lectuur
Maar ja, middelbare school heeft me voor de rest van mijn leven genezen van literatuur
Volgens mij was die vol en is er geen nieuwe aangemaakt..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar het 'Wat lees je nu'-topic gebleven is?![]()
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten hè. Soms pak ik Moby Dick of een Russische klassieker, maar afgelopen weekend was het tijd om mijn Storm-achterstand in te halen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik voel me altijd best wel cultuurloos als ik dit topic bekijk. Iedereen die van die literaire boeken aanschaft en dan kom ik met mijn simpele lectuur
Maar ja, middelbare school heeft me voor de rest van mijn leven genezen van literatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |